reklama - zainteresowany?

E-biznes. Poradnik praktyka - Onepress

E-biznes. Poradnik praktyka
ebook
Autor: Maciej Dutko
ISBN: 978-83-246-4513-8
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,84 zł (poprzednio: 37,21 zł)
Oszczędzasz: 44% (-16,37 zł)

Dodaj do koszyka E-biznes. Poradnik praktyka

Tagi: E-biznes | Start-up

Biznes usieciowiony

  • Tworzenie sugestywnych ofert
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej
  • Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie

Wirtualny biznes — prawdziwe pieniÄ…dze

Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach.

Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.

POZNAJ:
  • warunki i zasady funkcjonowania w Å›rodowisku wirtualnym,
  • najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego,
  • prawidÅ‚a komunikacji biznesowej z e-klientem,
  • uroki i korzyÅ›ci z pracy zdalnej i outsourcingu,
  • zasady unikania najczÄ™stszych puÅ‚apek, czyhajÄ…cych na e-przedsiÄ™biorców.

Dodaj do koszyka E-biznes. Poradnik praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka E-biznes. Poradnik praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.