reklama - zainteresowany?

E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II - Onepress

E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
Autor: Maciej Dutko
ISBN: 978-83-246-5643-1
stron: 192, Format: 158x235 , okładka: miękka
Data wydania: 2013-03-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II

Tagi: E-biznes | Start-up

Postaw na biznes w sieci!

  • Sugestywność przede wszystkim, czyli jak subtelnie uwieść, zdobyć i zatrzymać dobrego klienta
  • Taniec na linie, czyli jak nie popeÅ‚nić głównych grzechów sprzedawcy internetowego
  • SpeÅ‚nianie ukrytych marzeÅ„, czyli idealna komunikacja z klientem

Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić swoją ofertę lub znaleźć coś dla siebie. Zanim jednak rozkręcisz lub rozwiniesz własny e-biznes, przeczytaj, jak to się robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Chyba nie chcesz zostać na lodzie? Poznaj rady doświadczonego eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu bestsellerowej książki E-biznes. Poradnik praktyka.

W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!

  • Tworzenie sugestywnych ofert
  • 10 sposobów na negatywa, czyli jak zajść klientowi za skórÄ™
  • Komunikacja biznesowa z e-klientem
  • "Tajemniczy klient" a poprawa jakoÅ›ci obsÅ‚ugi
  • Telepraca w biznesie
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej
  • E-marketing
  • Prawo a e-przedsiÄ™biorczość
  • PomysÅ‚ na e-biznes

Wkrocz w świat wirtualnego biznesu i zrób tam prawdziwe pieniądze!



Dr Maciej Dutko - przedsiębiorca, szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu oraz funkcjonalności stron WWW. Redaktor, wykładowca akademicki, autor kilku książek poświęconych internetowi, w tym bestsellerów E-biznes. Poradnik praktyka (wyd. I), E-biznes po godzinach oraz Twoja pierwsza strona WWW. Właściciel Grupy Dutkon.pl (obejmującej m.in. blog ekspercki Akademia-Internetu.pl, sklep RepublikaWiedzy.pl, serwis Szokografia.pl). Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW, pomysłodawca projektu indywidualnego wsparcia dla e-sprzedawców alleWsparcie.pl, realizowanego wraz z Akademią Allegro.

Dodaj do koszyka E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II

Spis treści

Dodaj do koszyka E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.