reklama - zainteresowany?

Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka - Onepress

Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka
ebook
Autor: Zbigniew Bauer
ISBN: 978-83-242-1001-5
stron: 448, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,53 zł (poprzednio: 13,81 zł)
Oszczędzasz: 31% (-4,28 zł)

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka

Tagi: Marketing

Publikacja przedstawia główne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonują się z jednej strony pod wpływem tzw. nowych mediów, z drugiej zaś wynikają z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni określanej właściwościami takich mediów.

W coraz większym stopniu media stają się elementem kreacji rzeczywistości, regulowanej warunkami nie tylko rozwoju kultury, ale i gospodarki (konkurencja i komercja) oraz technologii. Miejsce faktów zajmują faktoidy, a opinia publiczna jest fantomem wywoływanym przez sondaże publikowane w mediach. Uświadomienie i analiza tego narastającego problemu jest właśnie tematem tej publikacji.

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka

 

Osoby które kupowały "Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.