Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka - Onepress
ISBN: 978-83-242-1001-5
stron: 448, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-07
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 9,84 zł (poprzednio: 13,86 zł)
Oszczędzasz: 29% (-4,02 zł)
Publikacja przedstawia gÅ‚ówne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonujÄ… siÄ™ z jednej strony pod wpÅ‚ywem tzw. nowych mediów, z drugiej zaÅ› wynikajÄ… z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni okreÅ›lanej wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciami takich mediów.
W coraz wiÄ™kszym stopniu media stajÄ… siÄ™ elementem kreacji rzeczywistoÅ›ci, regulowanej warunkami nie tylko rozwoju kultury, ale i gospodarki (konkurencja i komercja) oraz technologii. Miejsce faktów zajmujÄ… faktoidy, a opinia publiczna jest fantomem wywoÅ‚ywanym przez sondaże publikowane w mediach. UÅ›wiadomienie i analiza tego narastajÄ…cego problemu jest wÅ‚aÅ›nie tematem tej publikacji.
Osoby które kupowały "Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)