reklama - zainteresowany?

Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka - Onepress

Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka
ebook
Autor: Zbigniew Bauer
ISBN: 978-83-242-1001-5
stron: 448, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,84 zł (poprzednio: 13,86 zł)
Oszczędzasz: 29% (-4,02 zł)

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka

Tagi: Marketing

Publikacja przedstawia gÅ‚ówne kierunki zmian w dziennikarstwie, w pojmowaniu funkcji przekazu dziennikarskiego (i generalnie: medialnych przekazów informacyjnych), a także roli dziennikarza - zmian, które dokonujÄ… siÄ™ z jednej strony pod wpÅ‚ywem tzw. nowych mediów, z drugiej zaÅ› wynikajÄ… z faktu, iż komunikaty typu informacyjnego krążą w przestrzeni okreÅ›lanej wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciami takich mediów.

W coraz wiÄ™kszym stopniu media stajÄ… siÄ™ elementem kreacji rzeczywistoÅ›ci, regulowanej warunkami nie tylko rozwoju kultury, ale i gospodarki (konkurencja i komercja) oraz technologii. Miejsce faktów zajmujÄ… faktoidy, a opinia publiczna jest fantomem wywoÅ‚ywanym przez sondaże publikowane w mediach. UÅ›wiadomienie i analiza tego narastajÄ…cego problemu jest wÅ‚aÅ›nie tematem tej publikacji.

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka

 

Osoby które kupowały "Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo wobec nowych mediów. Historia, teoria, praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.