reklama - zainteresowany?

Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja - Onepress

Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja
ebook
Autor: Zbigniew Bauer, Edward Chudziński
ISBN: 97883-242-1021-3
stron: 576, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,42 zł (poprzednio: 13,85 zł)
Oszczędzasz: 32% (-4,43 zł)

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja

Tagi: Marketing

  • Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach
  • Obejmuje swoim zakresem historiÄ™ i teoriÄ™ mediów, genologiÄ™, retorykÄ™ i etykÄ™ dziennikarskÄ…, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurÄ™
  • ObjaÅ›nia procesy, tendencje  i zjawiska zachodzÄ…ce w Å›wiecie mediów oraz ukazuje zawód dziennikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public relations, reklama)
  • UwzglÄ™dnia uwarunkowania polityczne, ekonomiczne, prawne i technologiczne mediów oraz ich konsekwencje w komunikacji spoÅ‚ecznej
  • Prezentowane zjawiska i zagadnienia sytuuje w szerokim kontekÅ›cie cywilizacyjno-kulturowym

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja

 

Osoby które kupowały "Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja

Spis treści

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.