reklama - zainteresowany?

Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja - Onepress

Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja
ebook
Autor: Zbigniew Bauer, Edward Chudziński
ISBN: 97883-242-1021-3
stron: 576, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,10 zł (poprzednio: 14,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-4,90 zł)

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja

Tagi: Marketing

  • Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach
  • Obejmuje swoim zakresem historię i teorię mediów, genologię, retorykę i etykę dziennikarską, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurę
  • Objaśnia procesy, tendencje  i zjawiska zachodzące w świecie mediów oraz ukazuje zawód dziennikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public relations, reklama)
  • Uwzględnia uwarunkowania polityczne, ekonomiczne, prawne i technologiczne mediów oraz ich konsekwencje w komunikacji społecznej
  • Prezentowane zjawiska i zagadnienia sytuuje w szerokim kontekście cywilizacyjno-kulturowym

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja

 

Osoby które kupowały "Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja

Spis treści

Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja eBook -- spis treści

Od redaktorów

I. Z historii i teorii mediów

Tomasz Goban-Klas, Komunikowanie i media

Maciej Mrozowski, System medialny. Struktura i zasady działania

Zbigniew Bauer, Rozwój środków komunikowania

Zbigniew Bauer, Kalendarium rozwoju mediów

Stanisław Jędrzejewski, radio. Narodziny - ewolucja - perspektywy

Wiesław Godzic, Telewizja dla dziennikarzy - telewizja dla widzów

Marcin Jasionowicz, Internet. Medium, środowisko, społeczność

Marek Hołyński, Nowe technologie w mediach

Zbigniew Bajka, Rynek mediów w Polsce

Sylwester Dziki, Prasa regionalna i lokalna (do roku 1989)

Marek Jachimowski, regiony periodycznej komunikacji medialnej

Adam Komorowski, media za granicą

II. Genologia i retoryka dziennikarska

Zbigniew Bauer, Gatunki dziennikarskie

Jerzy Uszyński, Genologia telewizyjna

Wojciech Markiewicz, Radio - "świat z dźwięków"

Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Reportaż

Zbigniew Bauer, Wywiad. Gatunek i metoda

Edward Chidziński, Felieton. Geneza i ewolucja gatunku

Walery Pisarek, Podstawy retoryki dziennikarskiej

Jerzy Bralczyk, Jacek Wasilewski, Język w mediach. Medialność języka

III. Zagadnienia warsztatu dziennikarskiego

Marian Szulc, Technologie prasy. Wybrane aspekty

Kazimierz Żórawski, Technologia programu telewizyjnego

Marek Staniewicz, Dziennikarstwo on-line

Krzysztof Mroziewicz, Korespondent zagraniczny

Henryk Pietrzak, Rzecznik prasowy w przestrzeni medialnej

IV. Konteksty dziennikarstwa

Teresa Sasińska-Klas, Dziennikarstwo - zawód czy wyzwanie?

Jarosław Flis, Public relations

Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Dokąd zmierza reklama?

Izaebla Dobosz, Prawo prasowe

Janusz Barta, Media a prawo autorskie

Tomasz Goban-Klas, Granice wolności mediów. Wolność mediów - od kogo i od czego?

Walery Pisarek, Kodeksy etyki dziennikarskiej

Noty o autorach 

Dodaj do koszyka Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.