Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja - Onepress
ISBN: 97883-242-1021-3
stron: 576, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-07
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 9,40 zł (poprzednio: 13,82 zł)
Oszczędzasz: 32% (-4,42 zł)
- Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i mediach
- Obejmuje swoim zakresem historiÄ™ i teoriÄ™ mediów, genologiÄ™, retorykÄ™ i etykÄ™ dziennikarskÄ…, zagadnienia warsztatowe, prawo prasowe i autorskie oraz cenzurÄ™
- ObjaÅ›nia procesy, tendencje i zjawiska zachodzÄ…ce w Å›wiecie mediów oraz ukazuje zawód dziennikarza i jego metody pracy na tle zawodów pokrewnych (rzecznik prasowy, public relations, reklama)
- UwzglÄ™dnia uwarunkowania polityczne, ekonomiczne, prawne i technologiczne mediów oraz ich konsekwencje w komunikacji spoÅ‚ecznej
- Prezentowane zjawiska i zagadnienia sytuuje w szerokim kontekście cywilizacyjno-kulturowym
Osoby które kupowały "Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Dziennikarstwo i świat mediów. Nowa edycja eBook -- spis treści
Od redaktorów
I. Z historii i teorii mediów
Tomasz Goban-Klas, Komunikowanie i media
Maciej Mrozowski, System medialny. Struktura i zasady działania
Zbigniew Bauer, Rozwój Å›rodków komunikowania
Zbigniew Bauer, Kalendarium rozwoju mediów
Stanisław Jędrzejewski, radio. Narodziny - ewolucja - perspektywy
WiesÅ‚aw Godzic, Telewizja dla dziennikarzy - telewizja dla widzów
Marcin Jasionowicz, Internet. Medium, środowisko, społeczność
Marek Hołyński, Nowe technologie w mediach
Zbigniew Bajka, Rynek mediów w Polsce
Sylwester Dziki, Prasa regionalna i lokalna (do roku 1989)
Marek Jachimowski, regiony periodycznej komunikacji medialnej
Adam Komorowski, media za granicÄ…
II. Genologia i retoryka dziennikarska
Zbigniew Bauer, Gatunki dziennikarskie
Jerzy Uszyński, Genologia telewizyjna
Wojciech Markiewicz, Radio - "Å›wiat z dźwiÄ™ków"
Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Reportaż
Zbigniew Bauer, Wywiad. Gatunek i metoda
Edward Chidziński, Felieton. Geneza i ewolucja gatunku
Walery Pisarek, Podstawy retoryki dziennikarskiej
Jerzy Bralczyk, Jacek Wasilewski, Język w mediach. Medialność języka
III. Zagadnienia warsztatu dziennikarskiego
Marian Szulc, Technologie prasy. Wybrane aspekty
Kazimierz Å»órawski, Technologia programu telewizyjnego
Marek Staniewicz, Dziennikarstwo on-line
Krzysztof Mroziewicz, Korespondent zagraniczny
Henryk Pietrzak, Rzecznik prasowy w przestrzeni medialnej
IV. Konteksty dziennikarstwa
Teresa SasiÅ„ska-Klas, Dziennikarstwo - zawód czy wyzwanie?
Jarosław Flis, Public relations
Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Dokąd zmierza reklama?
Izaebla Dobosz, Prawo prasowe
Janusz Barta, Media a prawo autorskie
Tomasz Goban-Klas, Granice wolnoÅ›ci mediów. Wolność mediów - od kogo i od czego?
Walery Pisarek, Kodeksy etyki dziennikarskiej
Noty o autorach