reklama - zainteresowany?

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce - Onepress

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Autor: Taranko Teresa, Beata Marciniak, Radosław Baran, Adam Czarnecki, Stefan Doroszewicz, Piotr Miller, Tomasz M. Miśkiewicz, Anna Zbierzchowska
ISBN: 978-8-3264-9376-8
stron: 332, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Tagi: Marketing

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowaÅ„ marketingu. Ma na celu uÅ‚atwienie menedżerom odpowiadajÄ…cym za dziaÅ‚ania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, Å›rodowiskowymi oraz etykÄ…, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji dziaÅ‚ania przedsiÄ™biorstw i poprawy jego spoÅ‚ecznego wizerunku. Menedżerowie muszÄ… bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiÄ…ganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguÅ‚ uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać siÄ™ do odpowiedzialnoÅ›ci za Å›rodowisko naturalne.

W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczÄ…ce:

  • bezpieczeÅ„stwa produktów i odpowiedzialnoÅ›ci za ich wadliwość,
  • potwierdzania zgodnoÅ›ci wyrobów ze standardami za pomocÄ… znaków jakoÅ›ci,
  • bezpieczeÅ„stwa opakowaÅ„ produktów dla konsumentów i Å›rodowiska naturalnego,
  • możliwoÅ›ci legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiÄ™biorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich),
  • zasad ksztaÅ‚towania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom,
  • stosunków miÄ™dzy użytkownikami kanaÅ‚ów dystrybucji,
  • ograniczeÅ„ w obrocie niektórymi rodzajami produktów,
  • warunków oferowania wybranych rodzajów produktów,
  • komunikacji marketingowej,
  • ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszÄ…ce siÄ™ do procesu projektowania badaÅ„, ich przebiegu i ogÅ‚aszania wyników.

Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowaÅ„, wskazywane przez organy wprowadzajÄ…ce te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi dziaÅ‚ania marketingowe przedsiÄ™biorstw i konsekwencje tego typu reakcji.

Adresaci:
Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszÅ‚ych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirujÄ…cÄ… lekturÄ™ dla sÅ‚uchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.

Publikacja jest interesujÄ…cym i wartoÅ›ciowym opracowaniem pod wzglÄ™dem poznawczym i praktycznym. Autorzy koncentrujÄ… siÄ™ na uwarunkowaniach prawnych, które nie byÅ‚y dotychczas przedmiotem pogÅ‚Ä™bionej analizy naukowej.

Prof. dr hab. Wojciech Wrzosek



Książka stanowi interesujące i kompetentne studium uregulowań działań rynkowych przedsiębiorstw i instytucji w Polsce w rozumieniu prawa krajowego i międzynarodowego, w tym unijnego, a także uregulowań o charakterze norm etycznych. Osoby prowadzące działalność gospodarczą lub zarządzające marketingiem mogą traktować ją jako swego rodzaju przewodnik po aktach prawnych odnoszących się do tej funkcji biznesowej, wzbogacony fachowym komentarzem. Dydaktycy i studenci znajdą w niej informacje osadzające działania marketingowe w praktycznym kontekście prawnym i kulturowym.

Dr hab. Jarosław Woźniczka, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Beata Marciniak - UkoÅ„czyÅ‚a FilologiÄ™ RomaÅ„ska na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Absolwentka Podyplomowych Studiów Coachingu - SzkoÅ‚a GÅ‚ówna Handlowa w Warszawie.
Trener i ekspert IMMOQEE w zakresie prowadzenia szkoleÅ„ i warsztatów rozwoju osobistego (motywowanie, zarzÄ…dzanie czasem, zarzÄ…dzanie stresem, praca z celem, skuteczne dziaÅ‚anie, praca z przekonaniami, moc stawiania pytaÅ„, zarzÄ…dzanie emocjami). Coach przeprowadzanie sesji coachingowych indywidualnych i grupowych.

Dr hab. Teresa Taranko - absolwentka SGPiS, od 1990 roku pracuje w Katedrze Rynku i Marketingu w Szkole GÅ‚ównej Handlowej w Warszawie. Od 1 wrzeÅ›nia 2013 roku kieruje KatedrÄ… Rynku, Marketingu i JakoÅ›ci w tej Uczelni. Jej zainteresowania naukowe i dydaktyczne obejmujÄ…: funkcjonowanie rynku, analizÄ™ konkurencji, marketing, strategie produktu i marki, prawne aspekty marketingu oraz komunikacjÄ™ marketingowÄ…. Prowadzi zajÄ™cia o tej tematyce na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Jest autorkÄ… ponad siedemdziesiÄ™ciu artykuÅ‚ów naukowych oraz wspóÅ‚autorkÄ… kilku książek z zakresu marketingu i strategii marketingowych. Promotorka dwóch prac doktorskich, ponad 250 prac magisterskich i kilkudziesiÄ™ciu projektów doradczych na studiach MBA. Od wielu lat prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i obsÅ‚ugi klientów dla takich firm, jak: BMW, Renault, Mercedes, PKO BP i innych. ZwiÄ…zana jest także z AkademiÄ… Leona KoźmiÅ„skiego w Warszawie od poczÄ…tku istnienia tej Uczeni. Pracuje tam na etacie profesora w Katedrze Marketingu. WspóÅ‚wÅ‚aÅ›cicielka rodzinnej firmy usÅ‚ugowej dziaÅ‚ajÄ…cej na rynku od ponad trzydziestu lat. Jej hobby to podróże, jazda na nartach, taniec, fotografia cyfrowa. Jak twierdzi, ma umysÅ‚ i mentalność skażone marketingiem i pracÄ…, w tym także spoÅ‚ecznÄ….

Dodaj do koszyka Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.