Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - Onepress
ISBN: 978-8-3801-2768-5
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2016-10-11
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,80 zł (poprzednio: 20,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,94 zł)
Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem.
Zbiór przedłożonych artykułów składających się na tom Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś jest próbą ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. Interesujące będzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które śmiało mogą zostać włączone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszłości, w których owe praktyki były wykorzystywane, dając początek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. Ujęcie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uświadomić czytelnikowi, że autopromocja i autoprezentacja to kategorie, których we współczesnym świecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co więcej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogłębiać wiedzę na ich temat, aby stawać się z jednej strony świadomym odbiorcą, z drugiej zaś profesjonalnym i intencjonalnym nadawcą komunikatów autopromocyjnych.
Osoby które kupowały "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 eBook -- spis treści
Spis treści
Wstęp (Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) / 7
Refleksje diachroniczne
Tadeusz Miczka
Od id w kulturze tradycyjnej do ID w sieci. Dyskurs autopromocyjny w badaniach kulturoznawczych / 11
Iwona Loewe
Autoprezentacja i autopromocja w kilku historycznych odsłonach / 23
Karolina Łapińska
Postrzeganie celebrytów dawniej i dziś. Autokreacja wizerunkowa kontra wizerunek medialny / 31
Irena Kamińska-Radomska
Moda jako przemijający element dress code’u w autoprezentacji / 43
Barbara Orzeł
Strategie autopromocji w polskich blogach modowych na przestrzeni lat 2007—2015 / 53
Ilona Witkowska
Kobieta w polskiej kampanii prezydenckiej. Wizerunek kandydatek na urząd Prezydenta RP w latach 1995, 2005 i 2015 / 63
Adam Andrysek
Goniąc Apple. Etapy kreowania wizerunku Microsoftu jako nowoczesnej i postępowej firmy / 75
Refleksje synchroniczne
Katarzyna Trefler
Autopromocja Kościoła na Facebooku / 87
Marek Łuczak
Dyskurs autopromocyjny w prasie religijnej na przykładzie tygodników „Gość Niedzielny” i „Niedziela” / 97
Ewelina Tyc
Wizerunek kobiety i mężczyzny w polskiej piosence, czyli stereotyp płci w obliczu globalizacji / 107
Emilia Czarnota
Rola elementów autoprezentacyjnych i autopromocyjnych w wyborze szkolnych słowników frazeologicznych / 127
Barbara Matuszczyk
Witaj w świecie sprytnych pomysłów! Poradnik Ikei jako sposób na autopromocję / 137
Małgorzata Kopeć
Niewerbalna strona Facebooka w spersonalizowanym dyskursie autopromocyjnym / 151
Ewa M. Walewska
Autopromocja ekspertów-naukowców za pomocą blogów specjalistycznych. Analiza wybranych przykładów / 157