reklama - zainteresowany?

Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziÅ›. T. 2 - Onepress

Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziÅ›. T. 2
ebook
Autor: red. Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
ISBN: 978-8-3801-2768-5
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2016-10-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,80 zł (poprzednio: 20,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,94 zł)

Dodaj do koszyka Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziÅ›. T. 2

Tagi: Marketing

Autopromocja w przestrzeni publicznej staÅ‚a siÄ™ w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzÄ™dziem dziaÅ‚aÅ„ zmierzajÄ…cych do osiÄ…gniÄ™cia okreÅ›lonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób wÅ‚aÅ›ciwy, a wiÄ™c z okreÅ›lonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory wÅ‚asnego umysÅ‚u, należy znać pewne mechanizmy rzÄ…dzÄ…ce wspóÅ‚czesnym rynkiem.

Zbiór przedÅ‚ożonych artykuÅ‚ów skÅ‚adajÄ…cych siÄ™ na tom Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziÅ› jest próbÄ… ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. InteresujÄ…ce bÄ™dzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które Å›miaÅ‚o mogÄ… zostać wÅ‚Ä…czone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszÅ‚oÅ›ci, w których owe praktyki byÅ‚y wykorzystywane, dajÄ…c poczÄ…tek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. UjÄ™cie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uÅ›wiadomić czytelnikowi, że autopromocja i autoprezentacja to kategorie, których we wspóÅ‚czesnym Å›wiecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co wiÄ™cej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogÅ‚Ä™biać wiedzÄ™ na ich temat, aby stawać siÄ™ z jednej strony Å›wiadomym odbiorcÄ…, z drugiej zaÅ› profesjonalnym i intencjonalnym nadawcÄ… komunikatów autopromocyjnych.

Dodaj do koszyka Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziÅ›. T. 2

 

Osoby które kupowały "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziÅ›. T. 2

Spis treści

Dodaj do koszyka Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziÅ›. T. 2

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.