Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziÅ›. T. 2 - Onepress

ISBN: 978-8-3801-2768-5
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2016-10-11
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,80 zł (poprzednio: 20,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,94 zł)
Autopromocja w przestrzeni publicznej staÅ‚a siÄ™ w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzÄ™dziem dziaÅ‚aÅ„ zmierzajÄ…cych do osiÄ…gniÄ™cia okreÅ›lonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób wÅ‚aÅ›ciwy, a wiÄ™c z okreÅ›lonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory wÅ‚asnego umysÅ‚u, należy znać pewne mechanizmy rzÄ…dzÄ…ce wspóÅ‚czesnym rynkiem.
Zbiór przedÅ‚ożonych artykuÅ‚ów skÅ‚adajÄ…cych siÄ™ na tom Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziÅ› jest próbÄ… ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. InteresujÄ…ce bÄ™dzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które Å›miaÅ‚o mogÄ… zostać wÅ‚Ä…czone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszÅ‚oÅ›ci, w których owe praktyki byÅ‚y wykorzystywane, dajÄ…c poczÄ…tek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. UjÄ™cie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uÅ›wiadomić czytelnikowi, że autopromocja i autoprezentacja to kategorie, których we wspóÅ‚czesnym Å›wiecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co wiÄ™cej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogÅ‚Ä™biać wiedzÄ™ na ich temat, aby stawać siÄ™ z jednej strony Å›wiadomym odbiorcÄ…, z drugiej zaÅ› profesjonalnym i intencjonalnym nadawcÄ… komunikatów autopromocyjnych.
Osoby które kupowały "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)