reklama - zainteresowany?

Droga Startupu. Metoda sukcesu - Onepress

Droga Startupu. Metoda sukcesu
mp3
Autor: Eric Ries
Tytuł oryginału: The Startup Way
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 978-83-283-4413-6
stron: 416, Format: mp3
Data wydania: 2018-03-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,95 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 55% (-21,94 zł)

Dodaj do koszyka Droga Startupu. Metoda sukcesu

Tagi: Start-up

Kiedyś ta książka będzie uważana za klasyczną pozycję. Zainspiruje tysiące firm do podjęcia bardzo potrzebnego wysiłku i przemyślenia od nowa swojej działalności.

// Seth Godin

---

Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!

Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką. Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność. Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie odnajdywać nowe źródła wzrostu w długim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialności motywujące do tworzenia innowacji i organizować pracę tak, żeby stała się naprawdę satysfakcjonująca. Książka skłania do przemyślenia na nowo roli lidera - udowadnia, jak bardzo jest ważna ciągła otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki są bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów.

Dowiedz się, jak:

  • wdrażać metody zarządzania przedsiębiorczego
  • tworzyć portfel startupów w organizacji i zarządzać nim
  • stosować metodologię Lean Startup
  • uwalniać w organizacji pokłady kreatywności
  • kreować warunki rozwoju utalentowanych pracowników
  • wprowadzić organizację w stan ciągłej transformacji i ciągłego rozkwitu

Droga startupu - droga rozkwitu!

 


DROGA STARTUPU została napisana z myślą o ułatwieniu menedżerom i przywódcom firm stawiania czoła wyzwaniom XXI wieku. Jednak to, co do tej pory widzieliśmy, blednie w porównaniu z nadciągającymi zmianami. Musimy się przygotować na tę nową, niepewną przyszłość. W niniejszej książce wielokrotnie starałem się podkreślać, że proponowana przeze mnie struktura organizacyjna nie jest ostatecznym osiągnięciem nauki o zarządzaniu. Nie stanowi też fundamentu uniwersalnego, najlepszego systemu zarządzania wszech czasów. Należy ją raczej traktować jak pierwszą z wielu zawierających ziarna własnej ewolucji.

// Eric Ries


Dodaj do koszyka Droga Startupu. Metoda sukcesu

Spis treści

Droga Startupu. Metoda sukcesu Audiobook -- spis treści

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29)

Rozdział 1. Szanuj przeszłość, kreuj przyszłość: tworzenie nowoczesnej firmy (33)

Rozdział 2. Przedsiębiorczość - brakująca funkcja (55)

Rozdział 3. Myślenie rodem ze startupu (77)

Rozdział 4. Podstawy metody Lean Startup (101)

Rozdział 5. System zarządzania innowacjami w dużej skali (135)

CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155)

Rozdział 6. Faza pierwsza: masa krytyczna (163)

Rozdział 7. Faza druga: skalowanie (205)

Rozdział 8. Faza trzecia: głębokie systemy (243)

Rozdział 9. Księgowość innowacyjna (285)

CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325)

Rozdział 10. Ogólna teoria przedsiębiorczości (331)

Rozdział 11. W stronę polityki publicznej sprzyjającej przedsiębiorczości (343)

Epilog. Nowa religia obywatelska (373)

Dodatek A. Dodatkowe źródła (379)

Dodatek B. Katalog MVP (387)

Słowo o metodach badawczych (395)

Pełna przejrzystość (397)

Podziękowania (399)

Przypisy (405)

Dodaj do koszyka Droga Startupu. Metoda sukcesu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.