reklama - zainteresowany?

Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1 - Onepress

Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1
Autor: Agata Łukaszewska
ISBN: 978-83-246-2646-5
stron: 168, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2010-02-03
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 48,81 zł

Dodaj do koszyka Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1

Tagi: E-biznes | Finanse | Mała firma

Poznaj najnowsze zasady. Tym razem decyduje jakość projektu, nie kolejność zgłoszeń. Pobierz aktualizację książki!


Realne pieniądze na wirtualne usługi

  • Tworzenie usług elektronicznych w ramach działania PO IG 8.1
  • Pozyskiwanie funduszy na uruchomienie działalności gospodarczej
  • Opis przygotowywanych zmian w zakresie pozyskiwania środków z PO IG 8.1

Przewodnik ułatwiający przedsiębiorcy przygotowanie projektu oraz wniosku konkursowego w działalności typu e-biznes w ramach działania PO IG 8.1.

Na rozwój biznesu w Internecie możesz uzyskać do 85% wartości projektu!

Ludzka przedsiębiorczość nie zna granic, nic więc dziwnego, że kilkadziesiąt lat po powstaniu sieci komunikacyjnej dla celów wojskowych stała się ona popularnym miejscem prowadzenia interesów. Internet nie tylko ułatwia komunikację i obniża koszty działań promocyjnych firmy — może być także doskonałym kanałem świadczenia usług czy realizacji partnerskich projektów.

Dzięki członkostwu Polski w Unii Europejskiej prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie ma wreszcie możliwość uzyskania wsparcia z funduszy europejskich. Jeśli zamierzasz oferować swoje usługi w formie elektronicznej szerokiemu gronu odbiorców lub chcesz realizować w sieci projekt biznesowy, masz szansę pozyskać dotację z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG).

Tworzenie wniosku o dotację koniecznie zacznij od lektury tej książki!

  • Praktyczne wskazówki związane z przygotowaniem projektu i wniosku o jego dofinansowanie, których nie znajdziesz w dokumentacji konkursowej.
  • Wymagania formalne i merytoryczne konkursów.
  • Zasady przygotowania projektu na przykładzie konkretnej usługi elektronicznej
  • Serwisy informacyjne, wortale , gazety i czasopisma elektroniczne, biblioteki cyfrowe, usługi bankowe, systemy płatności on-line, fotoalbumy, aukcje internetowe, gry on-line, udostępnianie i aktualizacja oprogramowania, automatyczne nauczanie na odległość, czyli co rzeczywiście jest e-usługą

Poznaj najnowsze zasady. Tym razem
decyduje jakość projektu, nie kolejność zgłoszeń.

Pobierz aktualizację książki




Patron książki:

Dodaj do koszyka Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1

 

Osoby które kupowały "Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1

Spis treści

Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1 -- spis treści

Wstęp (5)

Rozdział 1. Co to jest e-biznes, czyli na co Unia Europejska udziela wsparcia (7)

  • Business to consumer (B2C) (9)
  • Business to business (B2B) (12)
  • Pozostałe działania w ramach priorytetu 8. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (13)

Rozdział 2. Wymagania formalne, czyli sprawdź, czy możesz aplikować (15)

  • Własna działalność gospodarcza (16)
  • Status przedsiębiorstwa (18)
  • Czas trwania działalności gospodarczej (20)
  • Miejsce i czas realizacji projektu (20)
  • Rodzaje działalności gospodarczej wykluczające ubieganie się o dofinansowanie w ramach działania 8.1 PO IG (21)
  • Wnioskodawcy wykluczeni z prawa do uzyskania dofinansowania w ramach działania 8.1 PO IG (23)
  • Wykluczenia związane z wcześniej otrzymaną pomocą de minimis (24)
  • Zgodność projektu z politykami horyzontalnymi Unii Europejskiej (25)
  • Innowacyjność projektu (26)

Rozdział 3. Ile możesz zyskać dzięki dofinansowaniu na realizację projektu w ramach działania 8.1 PO IG (31)

  • Maksymalna wartość udzielanego wsparcia (dofinansowania projektu) (32)
  • Wartość wkładu własnego (32)
  • Wydatki kwalifikujące się do objęcia wsparciem w ramach działania 8.1 PO IG (33)

Rozdział 4. Wymagania merytoryczne projektu w ramach działania 8.1 PO IG, czyli zaczynamy pisać projekt (37)

  • Cel projektu (37)
  • Opis projektu (49)
  • Wskaźniki realizacji celów projektu (70)
  • Uzasadnienie realizacji projektu (77)
  • Harmonogram realizacji i etapy projektu (87)
  • Plan rzeczowo-finansowy realizacji projektu (88)
  • Źródła finansowania i montaż finansowy projektu (94)
  • Trwałość projektu (95)

Rozdział 5. Wniosek krok po kroku (99)

  • Generator wniosków (99)
  • Poszczególne elementy wniosku o dofinansowanie projektu w ramach działania 8.1 PO IG (104)
  • Na co warto zwrócić uwagę podczas przygotowywania wniosku o dofinansowanie projektu, czyli najczęściej popełniane błędy (127)

Rozdział 6. Załączniki do wniosku o dofinansowanie projektu (131)

Rozdział 7. Sposób składania wniosku o dofinansowanie projektu (133)

Rozdział 8. Miejsce składania wniosku o dofinansowanie projektu (135)

Rozdział 9. Umowa o dofinansowanie projektu, czyli co Cię czeka, kiedy już dostaniesz dofinansowanie do realizacji projektu (143)

Rozdział 10. Działanie 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w praktyce (147)

Rozdział 11. Kilka praktycznych wskazówek związanych z działaniem 8.1 PO IG (159)

  • Gdzie szukać pomocy w trakcie przygotowania projektu w ramach działania 8.1 PO IG (159)
  • Planowane zmiany związane z działaniem 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w 2010 roku (160)

Podsumowanie (165)

Dodaj do koszyka Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.