reklama - zainteresowany?

Doskonalenie zarz - Onepress

Doskonalenie zarz
ebook
Autor: Monika Boguszewicz-Kreft, Renata Gmi
ISBN: 978-83-7941-301-0
stron: 225, Format: ebook
Data wydania: 2015-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 45,90 z艂 (poprzednio: 54,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-8,10 z艂)

Dodaj do koszyka Doskonalenie zarz

Tagi: Marketing

Gwa

Dodaj do koszyka Doskonalenie zarz

Spis tre艣ci

Doskonalenie zarz膮dzania organizacj膮 - teoria i praktyka. Tom 40 eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 9

1. Prostota struktury organizacyjnej a innowacyjno艣膰 organizacji - Magdalena Hopej-Kami艅ska, Marian Hopej, Robert Kami艅ski 13
1.1. Model prostej struktury organizacyjnej 14
1.2. Organiczno艣膰 struktury organizacyjnej przedsi臋biorstwa a jego innowacyjno艣膰 16
Streszczenie/Summary 20
Bibliografia 21

2. Determinanty zmian struktur organizacyjnych polskich przedsi臋biorstw - Jacek Wysocki, Adam Ka艂owski 23
2.1. Struktury organizacyjne w zarz膮dzaniu przedsi臋biorstwem 24
2.2. Identyfikacja czynnik贸w wp艂ywaj膮cych na zmiany organizacyjne w polskich przedsi臋biorstwach 28
Streszczenie/Summary 34
Bibliografia 34

3. Uwarunkowania przebiegu zmian organizacyjnych w jednostce samorz膮du terytorialnego - Justyna Zawadzka 37
3.1. Zmiana organizacyjna - istota poj臋cia 38
3.2. Proces zmian organizacyjnych i jego uwarunkowania 40
3.3. Przebieg zmian organizacyjnych w jednostce samorz膮du terytorialnego - wyniki bada艅 45
Streszczenie/Summary 50
Bibliografia 51

4. Przedsi臋biorca i mened偶er - analiza teoretyczna i badania empiryczne - Teresa Piecuch 53
4.1. Charakterystyka przedsi臋biorcy i mened偶era 54
4.2. Rola mened偶er贸w w rozwoju przedsi臋biorczo艣ci w obr臋bie du偶ych przedsi臋biorstw 56
4.3. Przedsi臋biorca, mened偶er - podobie艅stwa i r贸偶nice 59
4.4. Przedsi臋biorczy mened偶er - aspekt badawczy 61
Streszczenie/Summary 67
Bibliografia 67

5. Design thinking i zarz膮dzanie przez warto艣ci jako nowe, humanistyczne podej艣cie do cz艂owieka w organizacji - Magdalena Bartczak, Alina 艢mi艂owska 69
5.1. Nowe realia funkcjonowania fi rm 70
5.2. Design thinking - wielop艂aszczyznowe poszukiwanie rozwi膮za艅, w kt贸rych kluczow膮 rol臋 odgrywa cz艂owiek 72
5.3. Zarz膮dzanie przez warto艣ci jako pode艣cie do zarz膮dzania organizacj膮, w kt贸rej najwy偶sz膮 warto艣ci膮 jest cz艂owiek 75
5.4. Zaanga偶owanie i wsp贸艂tworzenie jako wsp贸lny mianownik koncepcji design thinking i zarzadzania przez warto艣ci 77
5.5. Wybrane przyk艂ady wykorzystywania koncepcji zarzadzania przez warto艣ci i design thinking na polskim rynku 79
Streszczenie/Summary 82
Bibliografia 83

6. Mikroprzedsi臋biorstwo jako przejaw przedsi臋biorczo艣ci rodzinnej a rola instytucji otoczenia biznesu w wojew贸dztwie pomorskim - Andrzej Su艂kowski 85
6.1. Przedsi臋biorstwo rodzinne 86
6.2. Instytucje otoczenia biznesu (IOB) a mikroprzedsi臋biorstwa na Pomorzu 90
6.3. Metodyka bada艅 w艂asnych 93
6.4. Wyniki bada艅 w艂asnych dotycz膮cych relacji mi臋dzy instytucjami otoczenia biznesu a mikrofi rmami rodzinnymi 94
Streszczenie/Summary 101
Bibliografia 101

7. Zarz膮dzanie dyfuzj膮 wiedzy jako elementem konkurencyjno艣ci mikroprzedsi臋biorstwa - Danuta Janczewska 103
7.1. Zarz膮dzanie wiedz膮 w mikroprzedsi臋biorstwie 104
7.2. Kreowanie zasob贸w wiedzy w mikroprzedsi臋biorstwie 106
7.3. Mikroprzedsi臋biorstwo jako organizacja inteligentna w uj臋ciu teorii zasobowej 108
7.4. Cel i przedmiot bada艅 w艂asnych 109
Streszczenie/Summary 113
Bibliografia 114

8. Dilemmas Related to Managing a Sports Organization - Jerzy Paszkowski 117
8.1. Ownership, strategy, taking decisions, processes and procedures 118
8.2. Resources 120
8.3. Management areas and functions 121
Summary/Streszczenie 124
Bibliography 125

9. Strategia finansowa a zakres i kierunki planowania finansowego w przedsi臋biorstwie - Jacek Jaworski 127
9.1. Struktura i istota strategii finansowej przedsi臋biorstwa 128
9.2. Zakres planowania finansowego dla opracowania strategii finansowej przedsi臋biorstwa 136
Streszczenie/Summary 142
Bibliografia 143

10. Efektywno艣膰 przedsi臋biorstwa w teorii koszt贸w transakcyjnych - Stanis艂aw Rudolf 145
10.1. Teoria koszt贸w transakcyjnych 146
10.2. Wysoko艣膰 koszt贸w transakcyjnych jako kryterium wyboru rodzaju integracji 148
10.3. Specyficzne aktywa ludzkie 150
10.4. Przyk艂ady integracji pionowej w dzia艂alno艣ci przedsi臋biorstw 152
Streszczenie/Summary 156
Bibliografia 157

11. The Role of Communication Technology and E-business Innovation in Enhancing Economic Growth - the Evidence from Tanzania - Eliphas F. Tongora, Jacek Mercik 159
11.1. Literature review 160
11.2. Small enterprises innovation induced by e-Business and ICT in Tanzania 162
11.3. Findings 162
11.3.1. The impact of ICT and e-business on small enterprises in Tanzania 165
11.3.2. ICT usage in different category of enterprises 166
11.3.3. Benefits that small enterprise could enjoy using ICT and e-Business in Tanzania 166
11.3.4. Challenges facing small business on e-business in Tanzania 167
11.3.5. ICT challenges for small businesses in Tanzania 168
11.3. Future work 168
Summary/Streszczenie 169
Bibliography 170

12. Factors Influencing Level of Information Technology Acceptance in Organization - Katarzyna Tworek 173
12.1. Information technology acceptance in organization - empirical studies 174
12.1.1. Factors potentially influencing IT acceptance 175
12.1.2. IT acceptance - statistical analisys 176
12.2. Factors influencing level of IT acceptance - empirical studies results 177
12.2.1. IT acceptance and organizational structure 177
12.2.2. IT acceptance and environmental uncertainty 178
12.2.3. IT acceptance and IT dissemination 178
Summary/Streszczenie 179
Bibliography 180

13. Big data: implikacje etyczne gromadzenia i przetwarzania informacji w organizacjach - Anna Walig贸rska-Kotfas 181
13.1. Informacja gospodarcza, jej cechy, rodzaje i funkcje 182
13.2. Przeci膮偶enie informacyjne: problem wsp贸艂czesnych organizacji 185
13.3. Big Data: przetwarzanie danych w przedsi臋biorstwach XXI w. 186
13.4. Dylematy etyczne zwi膮zane z przetwarzaniem Big Data 189
Streszczenie/Summary 192
Bibliografia 192

14. Wykorzystanie metody ARIMA w prognozowaniu bezpo艣rednich inwestycji zagranicznych w Ameryce Po艂udniowej - Krzysztof Zi贸艂kowski 195
14.1. Ramy teoretyczne 195
14.2. 艢wiatowe trendy inwestycyjne 197
14.3. Analiza empiryczna 199
Streszczenie/Summary 205
Bibliografia 206

15. Istota i motywy podejmowania przez przedsi臋biorstwa strategii reshoringu - Micha艂 M艂ody 209
15.1. Poj臋cie i pod艂o偶e delokalizacji przedsi臋biorstwa 209
15.2. Reshoring - nowy trend delokalizacji przedsi臋biorstw 213
15.3. Reshoring w sektorze us艂ug oraz produkcji 216
Streszczenie/Summary 221
Bibliografia 222

Dodaj do koszyka Doskonalenie zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.