Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii - Onepress
ISBN: 978-83-801-2583-4
stron: 164, Format: ebook
Data wydania: 2016-06-02
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,80 zł (poprzednio: 20,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,94 zł)
Książka zawiera projekty 10 szkoleÅ„ dla funkcjonariuszy Policji. Zaprezentowane projekty mogÄ… być przydatne w przygotowaniu oraz prowadzeniu szkoleÅ„ dla funkcjonariuszy Policji, w tym zarówno kadry kierowniczej, jak i policjantów ogniwa patrolowo-interwencyjnego, dzielnicowych, a także policjantów pionu kryminalnego. SÄ… to szkolenia doskonalÄ…ce kompetencje komunikacyjne i kompetencje spoÅ‚eczne funkcjonariuszy Policji w 10-ciu obszarach, miÄ™dzy innymi kreowania dyskursu publicznego, kreowania wizerunku Policji przez marketing narracyjny, efektywnej komunikacji wewnÄ™trznej, zarzÄ…dzania narracyjnego dla przeÅ‚ożonych w Policji, negocjowania kryzysowego, lingwistyki kryminalistycznej, prowadzenia negocjacji kryzysowych, prowadzenia dziaÅ‚aÅ„ profilaktyczno-edukacyjnych. Autorka książki przeprowadziÅ‚a już szkolenia pilotażowe w policji. Podczas każdej edycji szkolenia pilotażowego zastosowane zostaÅ‚o narzÄ™dzie w postaci ankiety ewaluacyjnej. Szkolenia zostaÅ‚y ocenione przez funkcjonariuszy Policji bardzo pozytywnie. Wszystkie szkolenia mogÄ… być prowadzone przez AutorkÄ™ książki, a ich unikatowy charakter nadaje książce szczególnÄ… wartość.
Osoby które kupowały "Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii eBook -- spis treści
Spis treści
Wstęp / 9
Bibliografia / 17
R o z d z i a Å‚ I
Szkolenie „Kreowanie dyskursu publicznego (przygotowanie, prowadzenie i ewaluacja debat spoÅ‚ecznych)” / 19
Uwagi wstępne / 21
Program szkolenia / 23
Treści kształcenia / 25
- Blok 1: Mechanizmy kształtowania debaty publicznej / 25
- Blok 2: Organizacja debaty / 26
- Blok 3: Deliberatywne rozwiÄ…zywanie konfliktów / 28
- Blok 4: Argumentacja w debatach / 29
- Blok 5: Część ćwiczeniowa — symulacja debat / 30
Bibliografia / 31
R o z d z i a Å‚ II
Szkolenie „Kreowanie wizerunku Policji poprzez marketing narracyjny” / 33
Uwagi wstępne / 35
Program szkolenia / 36
Treści kształcenia / 38
- Blok 1: Zagadnienie ogólne. Komunikacja interpersonalna / 38
- Blok 2: Marketing. Wybrane zagadnienia / 39
- Blok 3: Istota marketingu narracyjnego / 39
- Blok 4: Zasady marketingu narracyjnego w praktyce / 40
- Blok 5: Symulacja sytuacji z zastosowaniem zasad marketingu narracyjnego. Budowanie scenariuszy opartych na własnym doświadczeniu / 42
Bibliografia / 42
R o z d z i a Å‚ III
Szkolenie „Efektywna komunikacja wewnÄ™trzna (z elementami zarzÄ…dzania narracyjnego)” / 45
Uwagi wstępne / 47
Program szkolenia / 48
Treści kształcenia / 50
- Blok 1: Komunikacja interpersonalna. Zagadnienia ogólne / 50
- Blok 2: Celowość działań komunikacyjnych / 50
- Blok 3: Błędy i bariery komunikacyjne / 51
- Blok 4: Przekonywanie i wpływanie w procesie komunikacji / 52
- Blok 5: Elementy marketingu narracyjnego / 53
- Blok 6: Symulacja sytuacji komunikacyjnych (narada, odprawa służbowa, debata wewnętrzna) / 54
Bibliografia / 55
R o z d z i a Å‚ IV
Szkolenie „Doskonalenie umiejÄ™tnoÅ›ci z zakresu komunikowania siÄ™ w ramach dyskursu publicznego” / 57
Uwagi wstępne / 59
Program szkolenia / 60
Treści kształcenia / 62
- Blok 1: Omówienie podstawowych pojęć / 62
- Blok 2: Regulacje prawne zasad udzielania informacji środkom masowego przekazu / 63
- Blok 3: Rzecznik i dziennikarz jako uczestnicy interakcji / 63
- Blok 4: Część ćwiczeniowa — symulacja sytuacji rozmowy z mediami / 66
Bibliografia / 66
R o z d z i a Å‚ V
Szkolenie „Doskonalenie umiejÄ™tnoÅ›ci w zakresie negocjowania kryzysowego” / 69
Uwagi wstępne / 71
Program szkolenia / 72
Treści kształcenia / 74
- Blok 1: Pojęcie i historia negocjacji policyjnych i kryzysowych / 74
- Blok 2: Sposoby prowadzenia negocjacji kryzysowych / 75
- Blok 3: Charakterystyka wybranych taktyk i technik negocjacyjnych / 76
- Blok 4: Modele negocjacji w sytuacjach kryzysowych / 77
- Blok 5: Aspekt pragmalingwistyczny negocjacji kryzysowych. Wybrane zagadnienia / 79
- Blok 6: Inne zagadnienia negocjowania kryzysowego / 80
- Blok 7: Warsztat pracy negocjatora / 81
Bibliografia / 81
R o z d z i a Å‚ VI
Szkolenie „Prowadzenie dziaÅ‚aÅ„ profilaktyczno-edukacyjnych” / 87
Uwagi wstępne / 89
Program szkolenia / 92
Treści kształcenia / 94
- Blok 1: DziaÅ‚ania profilaktyczne. Informacje ogólne / 94
- Blok 2: Programy profilaktyczno-edukacyjne. Budowa, realizacja, ewaluacja / 95
- Blok 3: Strategie komunikacyjne w działaniach profilaktycznych Policji / 97
- Blok 4: Promowanie bezpieczeństwa poprzez debaty społeczne / 99
- Blok 5: Część ćwiczeniowa / 100
Bibliografia / 100
R o z d z i a Å‚ VII
Szkolenie „Prowadzenie rozmowy przeÅ‚ożonego z podwÅ‚adnym z uwzglÄ™dnieniem relacji asymetrii oraz interpersonalnej teorii akomodacji” / 105
Uwagi wstępne / 107
Program szkolenia / 109
Treści kształcenia / 111
- Blok 1: Komunikacja interpersonalna / 111
- Blok 2: Rozmowa przeÅ‚ożonego z podwÅ‚adnym — zagadnienia teoretyczne / 113
- Blok 3: „Newsletter SWI” — zagadnienia teoretyczne / 115
- Blok 4: Ćwiczenia / 117
Bibliografia / 117
R o z d z i a Å‚ VIII
Szkolenie „Doskonalenie umiejÄ™tnoÅ›ci komunikacyjnych funkcjonariusza Policji w zakresie reagowania na agresjÄ™ werbalnÄ… i niewÅ‚aÅ›ciwe zachowania” / 121
Uwagi wstępne / 123
Program szkolenia / 125
Treści kształcenia / 127
- Blok 1: Komunikacja interpersonalna. Zagadnienia ogólne / 127
- Blok 2: Agresja werbalna — formy i funkcje / 128
- Blok 3: Ćwiczenia / 129
Bibliografia / 130
R o z d z i a Å‚ IX
Szkolenie „Wybrane aspekty analizy wiarygodnoÅ›ci zeznaÅ„ Å›wiadków z uwzglÄ™dnieniem zapobiegania zjawisku transferu negatywnego w kontekÅ›cie analizy lingwistycznej wypowiedzi” / 133
Uwagi wstępne / 135
Program szkolenia / 137
Treści kształcenia / 139
- Blok 1: Kryteria oceniania wiarygodnoÅ›ci zeznaÅ„ (wybór zagadnieÅ„) / 139
- Blok 2: Przesłuchanie świadka (wybrane zagadnienia) / 140
- Blok 3: Analiza lingwistyczna wypowiedzi / 141
- Blok 4: Część ćwiczeniowa / 143
Bibliografia / 143
R o z d z i a Å‚ X
Szkolenie „Profilowanie jÄ™zykowe nadawcy komunikatu” / 147
Uwagi wstępne / 149
Program szkolenia / 150
Treści kształcenia / 152
- Blok 1: Podstawy teoretyczne do zajęć praktycznych / 152
- Blok 2: ZajÄ™cia praktyczne. Analiza komunikatów nadawcy (sprawców) przeprowadzona przez uczestników szkolenia / 154
Bibliografia / 155
Zakończenie / 159