reklama - zainteresowany?

Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii - Onepress

Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii
ebook
Autor: Jadwiga Stawnicka
ISBN: 978-83-801-2583-4
stron: 164, Format: ebook
Data wydania: 2016-06-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,80 zł (poprzednio: 20,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,94 zł)

Dodaj do koszyka Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii

Tagi: Marketing

Książka zawiera projekty 10 szkoleÅ„ dla funkcjonariuszy Policji. Zaprezentowane projekty mogÄ… być przydatne w przygotowaniu oraz prowadzeniu szkoleÅ„ dla funkcjonariuszy Policji, w tym zarówno kadry kierowniczej, jak i policjantów ogniwa patrolowo-interwencyjnego, dzielnicowych, a także policjantów pionu kryminalnego. SÄ… to szkolenia doskonalÄ…ce kompetencje komunikacyjne i kompetencje spoÅ‚eczne funkcjonariuszy Policji w 10-ciu obszarach, miÄ™dzy innymi kreowania dyskursu publicznego, kreowania wizerunku Policji przez marketing narracyjny, efektywnej komunikacji wewnÄ™trznej, zarzÄ…dzania narracyjnego dla przeÅ‚ożonych w Policji, negocjowania kryzysowego, lingwistyki kryminalistycznej, prowadzenia negocjacji kryzysowych, prowadzenia dziaÅ‚aÅ„ profilaktyczno-edukacyjnych. Autorka książki przeprowadziÅ‚a już szkolenia pilotażowe w policji. Podczas każdej edycji szkolenia pilotażowego zastosowane zostaÅ‚o narzÄ™dzie w postaci ankiety ewaluacyjnej. Szkolenia zostaÅ‚y ocenione przez funkcjonariuszy Policji bardzo pozytywnie. Wszystkie szkolenia mogÄ… być prowadzone przez AutorkÄ™ książki, a ich unikatowy charakter nadaje książce szczególnÄ… wartość.

Dodaj do koszyka Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii

 

Osoby które kupowały "Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii

Spis treści

Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii eBook -- spis treści

Spis treści

 

Wstęp / 9

Bibliografia / 17

 

R o z d z i a Å‚  I

Szkolenie „Kreowanie dyskursu publicznego (przygotowanie, prowadzenie i ewaluacja debat spoÅ‚ecznych)” / 19

Uwagi wstępne / 21

Program szkolenia / 23

Treści kształcenia / 25

  • Blok 1: Mechanizmy ksztaÅ‚towania debaty publicznej / 25
  • Blok 2: Organizacja debaty / 26
  • Blok 3: Deliberatywne rozwiÄ…zywanie konfliktów / 28
  • Blok 4: Argumentacja w debatach / 29
  • Blok 5: Część ćwiczeniowa — symulacja debat / 30


Bibliografia / 31

 

R o z d z i a Å‚  II

Szkolenie „Kreowanie wizerunku Policji poprzez marketing narracyjny” / 33

Uwagi wstępne / 35

Program szkolenia / 36

Treści kształcenia / 38

  • Blok 1: Zagadnienie ogólne. Komunikacja interpersonalna / 38
  • Blok 2: Marketing. Wybrane zagadnienia / 39
  • Blok 3: Istota marketingu narracyjnego / 39
  • Blok 4: Zasady marketingu narracyjnego w praktyce / 40
  • Blok 5: Symulacja sytuacji z zastosowaniem zasad marketingu narracyjnego. Budowanie scenariuszy opartych na wÅ‚asnym doÅ›wiadczeniu / 42


Bibliografia / 42

 

R o z d z i a Å‚  III

Szkolenie „Efektywna komunikacja wewnÄ™trzna (z elementami zarzÄ…dzania narracyjnego)” / 45

Uwagi wstępne / 47

Program szkolenia / 48

Treści kształcenia / 50

  • Blok 1: Komunikacja interpersonalna. Zagadnienia ogólne / 50
  • Blok 2: Celowość dziaÅ‚aÅ„ komunikacyjnych / 50
  • Blok 3: BÅ‚Ä™dy i bariery komunikacyjne / 51
  • Blok 4: Przekonywanie i wpÅ‚ywanie w procesie komunikacji / 52
  • Blok 5: Elementy marketingu narracyjnego / 53
  • Blok 6: Symulacja sytuacji komunikacyjnych (narada, odprawa sÅ‚użbowa, debata wewnÄ™trzna) / 54


Bibliografia / 55

 

R o z d z i a Å‚  IV

Szkolenie „Doskonalenie umiejÄ™tnoÅ›ci z zakresu komunikowania siÄ™ w ramach dyskursu publicznego” / 57

Uwagi wstępne / 59

Program szkolenia / 60

Treści kształcenia / 62

  • Blok 1: Omówienie podstawowych pojęć / 62
  • Blok 2: Regulacje prawne zasad udzielania informacji Å›rodkom masowego przekazu / 63
  • Blok 3: Rzecznik i dziennikarz jako uczestnicy interakcji / 63
  • Blok 4: Część ćwiczeniowa — symulacja sytuacji rozmowy z mediami / 66


Bibliografia / 66

 

R o z d z i a Å‚  V

Szkolenie „Doskonalenie umiejÄ™tnoÅ›ci w zakresie negocjowania kryzysowego” / 69

Uwagi wstępne / 71

Program szkolenia / 72

Treści kształcenia / 74

  • Blok 1: PojÄ™cie i historia negocjacji policyjnych i kryzysowych / 74
  • Blok 2: Sposoby prowadzenia negocjacji kryzysowych / 75
  • Blok 3: Charakterystyka wybranych taktyk i technik negocjacyjnych / 76
  • Blok 4: Modele negocjacji w sytuacjach kryzysowych / 77
  • Blok 5: Aspekt pragmalingwistyczny negocjacji kryzysowych. Wybrane zagadnienia / 79
  • Blok 6: Inne zagadnienia negocjowania kryzysowego / 80
  • Blok 7: Warsztat pracy negocjatora / 81


Bibliografia / 81

 

R o z d z i a Å‚  VI

Szkolenie „Prowadzenie dziaÅ‚aÅ„ profilaktyczno-edukacyjnych” / 87

Uwagi wstępne / 89

Program szkolenia / 92

Treści kształcenia / 94

  • Blok 1: DziaÅ‚ania profilaktyczne. Informacje ogólne / 94
  • Blok 2: Programy profilaktyczno-edukacyjne. Budowa, realizacja, ewaluacja / 95
  • Blok 3: Strategie komunikacyjne w dziaÅ‚aniach profilaktycznych Policji / 97
  • Blok 4: Promowanie bezpieczeÅ„stwa poprzez debaty spoÅ‚eczne / 99
  • Blok 5: Część ćwiczeniowa / 100


Bibliografia / 100

 

R o z d z i a Å‚  VII

Szkolenie „Prowadzenie rozmowy przeÅ‚ożonego z podwÅ‚adnym z uwzglÄ™dnieniem relacji asymetrii oraz interpersonalnej teorii akomodacji” / 105

Uwagi wstępne / 107

Program szkolenia / 109

Treści kształcenia / 111

  • Blok 1: Komunikacja interpersonalna / 111
  • Blok 2: Rozmowa przeÅ‚ożonego z podwÅ‚adnym — zagadnienia teoretyczne / 113
  • Blok 3: „Newsletter SWI” — zagadnienia teoretyczne / 115
  • Blok 4: Ćwiczenia / 117


Bibliografia / 117

 

R o z d z i a Å‚  VIII

Szkolenie „Doskonalenie umiejÄ™tnoÅ›ci komunikacyjnych funkcjonariusza Policji w zakresie reagowania na agresjÄ™ werbalnÄ… i niewÅ‚aÅ›ciwe zachowania” / 121

Uwagi wstępne / 123

Program szkolenia / 125

Treści kształcenia / 127

  • Blok 1: Komunikacja interpersonalna. Zagadnienia ogólne / 127
  • Blok 2: Agresja werbalna — formy i funkcje / 128
  • Blok 3: Ćwiczenia / 129


Bibliografia / 130

 

R o z d z i a Å‚  IX

Szkolenie „Wybrane aspekty analizy wiarygodnoÅ›ci zeznaÅ„ Å›wiadków z uwzglÄ™dnieniem zapobiegania zjawisku transferu negatywnego w kontekÅ›cie analizy lingwistycznej wypowiedzi” / 133

Uwagi wstępne / 135

Program szkolenia / 137

Treści kształcenia / 139

  • Blok 1: Kryteria oceniania wiarygodnoÅ›ci zeznaÅ„ (wybór zagadnieÅ„) / 139
  • Blok 2: PrzesÅ‚uchanie Å›wiadka (wybrane zagadnienia) / 140
  • Blok 3: Analiza lingwistyczna wypowiedzi / 141
  • Blok 4: Część ćwiczeniowa / 143


Bibliografia / 143

 

R o z d z i a Å‚  X

Szkolenie „Profilowanie jÄ™zykowe nadawcy komunikatu” / 147

Uwagi wstępne / 149

Program szkolenia / 150

Treści kształcenia / 152

  • Blok 1: Podstawy teoretyczne do zajęć praktycznych / 152
  • Blok 2: ZajÄ™cia praktyczne. Analiza komunikatów nadawcy (sprawców) przeprowadzona przez uczestników szkolenia / 154


Bibliografia / 155

 

Zakończenie / 159

Dodaj do koszyka Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.