reklama - zainteresowany?

Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa - Onepress

Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
Autor: Seth Godin
Tytuł oryginału: Free Prize Inside!: The Next Big Marketing Idea
TÅ‚umaczenie: Marcin Kapela
ISBN: 83-246-0031-0
stron: 232, Format: 122x194, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa

Tagi: Marketing

Poznaj świat miękkich innowacji:
podyktuj ponadprzeciętne ceny i podnieś swoją marżę

  • UczyÅ„ pospolity produkt przebojem roku
  • SpeÅ‚niaj zachcianki klientów i... dobrze na tym zarabiaj
  • Spraw, by wszyscy ludzie w Twojej firmie stali siÄ™ wynalazcami

Kto nie lubi prezentów?
Czy znasz jakieś pospolite produkty, które ludzie kupują z powodu gratisowych dodatków? Perfumy w zestawach z prezentami, chipsy ze zdrapkami, czasopisma z wkładkami specjalnymi, paliwo z kartami na punkty? Takie dodatki to małe innowacje, na które klienci czekają. Dodawanie prezentów jest tańsze niż masowa reklama i rozwijanie nowych produktów. A nowe dodatki możesz wymyślać niemal bez końca. Tak naprawdę to jeden z nielicznych sposobów, jakie Ci zostały, by stworzyć coś, na co ludzie zwrócą uwagę -- produkt, który sam się sprzeda.

Dlaczego gratisowe dodatki sprawdzajÄ… siÄ™?
Bo uważamy się za racjonalistów świadomych ponoszonych kosztów i spryciarzy umiejących łapać okazje. Ale tak naprawdę z radością dopłacamy za dodaną gratis płytę CD, wyszukany wystrój sklepu czy znaczki pocztowe, których nie trzeba lizać przed naklejeniem. Chcemy kupować rzeczy, które dają nam radość. Chcemy dodatków gratis, często bardziej niż właściwego produktu. Dodatek gratis nie jest niezbędny dla konsumenta, ale zaspokaja jego zachcianki. To coś modnego, zabawnego, zaskakującego, oczarowującego. To coś, co wzbudza chęć posiadania. Przeczytaj tę książkę i spraw, by klienci w ten właśnie sposób reagowali na Twój produkt czy usługę, niezależnie od tego, co oferujesz.

Dodatki gratis to miękkie innowacje, które możesz wprowadzać szybko i niskim kosztem. Każdy pracownik w firmie może wymyślić drobiazg, który przyniesie fortunę. Już niejeden pomysłowy pracownik wpadł na genialny pomysł, ale nie mógł przebić się z nim przez sztywne struktury organizacyjne. Stwórz ludziom pole do innowacyjnego myślenia, a nie pożałujesz. To będzie dodatek gratis dla Ciebie i Twojej firmy.

Poznaj nowe pomysły i lepsze sposoby wpływania na klientów

  • "Och!", czyli proste i zabawne pomysÅ‚y -- jak wprawić ludzi w zachwyt;
  • rewolucyjne programy lojalnoÅ›ciowe
  • stylizacja ważniejsza niż sam produkt;
  • tanie chwyty, które lubimy;
  • oddolna inicjatywa: skuteczne innowacje wprowadzane niskim kosztem.

Dodaj do koszyka Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa

 

Osoby które kupowały "Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa

Spis treści

Dodatek gratis! Kolejna wspania

Dodaj do koszyka Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.