Dobro popłaca! - Onepress
ISBN: 978-83-774-6444-1
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2012-11-09
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,90 zł
Ludzi Å‚Ä…czÄ…cych dziaÅ‚alność charytatywnÄ… i komercyjnÄ… przedstawia siÄ™ czÄ™sto bÄ…dź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystujÄ… potencjaÅ‚ dziaÅ‚alnoÅ›ci non profit, bÄ…dź jako kierujÄ…cych siÄ™ wizjÄ… przedsiÄ™biorców spoÅ‚ecznych, upatrujÄ…cych w dziaÅ‚alnoÅ›ci handlowej zÅ‚a koniecznego i Å›rodka na drodze do tworzenia lepszego Å›wiata. Dobro popÅ‚aca! to czerpiÄ…cy garÅ›ciami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiÅ‚ujÄ… jednoczeÅ›nie zarabiać i dawać coÅ› Å›wiatu. Marketing sprawy to dziÅ› coÅ› wiÄ™cej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popÅ‚aca! zawiera praktyczne rady, dziÄ™ki którym można uwzglÄ™dnić spoÅ‚eczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej dziaÅ‚alnoÅ›ci biznesowej firmy. To podrÄ™cznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzÄ… siÄ™, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegajÄ…cym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczÄ…cych skutecznej realizacji przedsiÄ™wzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególnoÅ›ci podpowiada ona, jak: przekonać konsumentów do udziaÅ‚u w kampanii promujÄ…cej ważnÄ… sprawÄ™ spoÅ‚ecznÄ…, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiÄ…zanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachÄ™cać ich do poÅ›wiÄ™cania czasu i umiejÄ™tnoÅ›ci promowanej sprawie, zmienić podejÅ›cie do biznesu, aby osiÄ…gnąć spoÅ‚ecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno siÄ™ pojawiÄ…. Dobro popÅ‚aca! to nie traktat o spoÅ‚ecznej odpowiedzialnoÅ›ci biznesu, ale podrÄ™cznik dla budowniczych firm. PowstaÅ‚ z myÅ›lÄ… o kapitalistach o wielkich sercach i bÅ‚yskotliwych umysÅ‚ach, którzy pragnÄ… w pozytywny sposób oddziaÅ‚ywać na życie spoÅ‚eczne, a jednoczeÅ›nie na wyniki biznesowe swoich firm. DziÄ™ki książce Dobro popÅ‚aca! możesz jednoczeÅ›nie promować ważnÄ… sprawÄ™ spoÅ‚ecznÄ… i zwiÄ™kszać zyski.
Osoby które kupowały "Dobro popłaca!", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Dobro popłaca! eBook -- spis treści
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Podziękowania
- CZĘŚĆ I. Wprowadzenie
- Rozdział 1. Dobre intencje to za mało, czyli dlaczego niektóre marketingowe i korporacyjne inicjatywy społeczne kończą się sukcesem, a inne fiaskiem
- Rozdział 2. Sześć typów inicjatyw społecznych, które pozwalają czerpać korzyści z czynienia dobra
- CZĘŚĆ II. Inicjatywy o charakterze marketingowym: zwiększanie sprzedaży i angażowanie klientów
- Rozdział 3. Promocja sprawy. Jak przekonać klientów, żeby się przyłączyli do ważnej sprawy?
- Rozdział 4. Marketingowe sprawy. Dotacje uzależnione od sprzedaży produktów lub aktywności konsumentów
- Rozdział 5. Korporacyjny marketing społeczny. Kampanie wspierające zmianę zachowań
- CZĘŚĆ III. Inicjatywy o charakterze korporacyjnym: wyrażanie i pogłębianie wartości oraz założeń firmy
- Rozdział 6. Filantropia korporacyjna. Bezpośrednie finansowanie sprawy społecznej
- Rozdział 7. Wolontariat: pracownicy dzielą się swoim czasem i talentami
- Rozdział 8. Społecznie odpowiedzialne praktyki biznesowe. Zmiana podejścia do biznesu jako sposób na osiągnięcie celów społecznych
- CZĘŚĆ IV. Atak i obrona
- Rozdział 9. Atak. Wybór problemu społecznego
- Rozdział 10. Atak. Wybór inicjatywy społecznej wspierającej sprawę
- Rozdział 11. Atak. Kształtowanie programu inicjatywy o charakterze społecznym
- Rozdział 12. Atak. Ocena wysiłków
- Rozdział 13. Najlepsze praktyki podsumowanie
- Rozdział 14. Nie ma tego dobrego, co by na złe nie wyszło. Jak sobie radzić z cynikami i krytykami?
- CZĘŚĆ V. Tylko dla non i instytucji organizacji profit publicznych
- Rozdział 15. Podejście marketingowe do pozyskiwania od przedsiębiorstw środków finansowych oraz wsparcia dla inicjatyw społecznych. Dziesięć zaleceń
- Spis treści