reklama - zainteresowany?

Dobro popłaca! - Onepress

Dobro popłaca!
ebook
Autor: Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R.Lee
ISBN: 978-83-774-6444-1
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2012-11-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,90 zł

Dodaj do koszyka Dobro popłaca!

Tagi: Marketing

Ludzi Å‚Ä…czÄ…cych dziaÅ‚alność charytatywnÄ… i komercyjnÄ… przedstawia siÄ™ czÄ™sto bÄ…dź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystujÄ… potencjaÅ‚ dziaÅ‚alnoÅ›ci non profit, bÄ…dź jako kierujÄ…cych siÄ™ wizjÄ… przedsiÄ™biorców spoÅ‚ecznych, upatrujÄ…cych w dziaÅ‚alnoÅ›ci handlowej zÅ‚a koniecznego i Å›rodka na drodze do tworzenia lepszego Å›wiata. Dobro popÅ‚aca! to czerpiÄ…cy garÅ›ciami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiÅ‚ujÄ… jednoczeÅ›nie zarabiać i dawać coÅ› Å›wiatu. Marketing sprawy to dziÅ› coÅ› wiÄ™cej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popÅ‚aca! zawiera praktyczne rady, dziÄ™ki którym można uwzglÄ™dnić spoÅ‚eczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej dziaÅ‚alnoÅ›ci biznesowej firmy. To podrÄ™cznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzÄ… siÄ™, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegajÄ…cym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczÄ…cych skutecznej realizacji przedsiÄ™wzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególnoÅ›ci podpowiada ona, jak: przekonać konsumentów do udziaÅ‚u w kampanii promujÄ…cej ważnÄ… sprawÄ™ spoÅ‚ecznÄ…, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiÄ…zanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachÄ™cać ich do poÅ›wiÄ™cania czasu i umiejÄ™tnoÅ›ci promowanej sprawie, zmienić podejÅ›cie do biznesu, aby osiÄ…gnąć spoÅ‚ecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno siÄ™ pojawiÄ…. Dobro popÅ‚aca! to nie traktat o spoÅ‚ecznej odpowiedzialnoÅ›ci biznesu, ale podrÄ™cznik dla budowniczych firm. PowstaÅ‚ z myÅ›lÄ… o kapitalistach o wielkich sercach i bÅ‚yskotliwych umysÅ‚ach, którzy pragnÄ… w pozytywny sposób oddziaÅ‚ywać na życie spoÅ‚eczne, a jednoczeÅ›nie na wyniki biznesowe swoich firm. DziÄ™ki książce Dobro popÅ‚aca! możesz jednoczeÅ›nie promować ważnÄ… sprawÄ™ spoÅ‚ecznÄ… i zwiÄ™kszać zyski.

Dodaj do koszyka Dobro popłaca!

Spis treści

Dobro popłaca! eBook -- spis treści

  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • PodziÄ™kowania
  • CZĘŚĆ I. Wprowadzenie
    • RozdziaÅ‚ 1. Dobre intencje to za maÅ‚o, czyli dlaczego niektóre marketingowe i korporacyjne inicjatywy spoÅ‚eczne koÅ„czÄ… siÄ™ sukcesem, a inne fiaskiem
    • RozdziaÅ‚ 2. Sześć typów inicjatyw spoÅ‚ecznych, które pozwalajÄ… czerpać korzyÅ›ci z czynienia dobra
  • CZĘŚĆ II. Inicjatywy o charakterze marketingowym: zwiÄ™kszanie sprzedaży i angażowanie klientów
    • RozdziaÅ‚ 3. Promocja sprawy. Jak przekonać klientów, żeby siÄ™ przyÅ‚Ä…czyli do ważnej sprawy?
    • RozdziaÅ‚ 4. Marketingowe sprawy. Dotacje uzależnione od sprzedaży produktów lub aktywnoÅ›ci konsumentów
    • RozdziaÅ‚ 5. Korporacyjny marketing spoÅ‚eczny. Kampanie wspierajÄ…ce zmianÄ™ zachowaÅ„
  • CZĘŚĆ III. Inicjatywy o charakterze korporacyjnym: wyrażanie i pogÅ‚Ä™bianie wartoÅ›ci oraz zaÅ‚ożeÅ„ firmy
    • RozdziaÅ‚ 6. Filantropia korporacyjna. BezpoÅ›rednie finansowanie sprawy spoÅ‚ecznej
    • RozdziaÅ‚ 7. Wolontariat: pracownicy dzielÄ… siÄ™ swoim czasem i talentami
    • RozdziaÅ‚ 8. SpoÅ‚ecznie odpowiedzialne praktyki biznesowe. Zmiana podejÅ›cia do biznesu jako sposób na osiÄ…gniÄ™cie celów spoÅ‚ecznych
  • CZĘŚĆ IV. Atak i obrona
    • RozdziaÅ‚ 9. Atak. Wybór problemu spoÅ‚ecznego
    • RozdziaÅ‚ 10. Atak. Wybór inicjatywy spoÅ‚ecznej wspierajÄ…cej sprawÄ™
    • RozdziaÅ‚ 11. Atak. KsztaÅ‚towanie programu inicjatywy o charakterze spoÅ‚ecznym
    • RozdziaÅ‚ 12. Atak. Ocena wysiÅ‚ków
    • RozdziaÅ‚ 13. Najlepsze praktyki podsumowanie
    • RozdziaÅ‚ 14. Nie ma tego dobrego, co by na zÅ‚e nie wyszÅ‚o. Jak sobie radzić z cynikami i krytykami?
  • CZĘŚĆ V. Tylko dla non i instytucji organizacji profit publicznych
    • RozdziaÅ‚ 15. PodejÅ›cie marketingowe do pozyskiwania od przedsiÄ™biorstw Å›rodków finansowych oraz wsparcia dla inicjatyw spoÅ‚ecznych. Dziesięć zaleceÅ„
  • Spis treÅ›ci

Dodaj do koszyka Dobro popłaca!

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.