reklama - zainteresowany?

Dobro popłaca! - Onepress

Dobro popłaca!
ebook
Autor: Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R.Lee
ISBN: 978-83-774-6444-1
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2012-11-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,90 zł

Dodaj do koszyka Dobro popłaca!

Tagi: Marketing

Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujących w działalności handlowej zła koniecznego i środka na drodze do tworzenia lepszego świata. Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popłaca! zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak: przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie, zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią. Dobro popłaca! to nie traktat o społecznej odpowiedzialności biznesu, ale podręcznik dla budowniczych firm. Powstał z myślą o kapitalistach o wielkich sercach i błyskotliwych umysłach, którzy pragną w pozytywny sposób oddziaływać na życie społeczne, a jednocześnie na wyniki biznesowe swoich firm. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski.

Dodaj do koszyka Dobro popłaca!

Spis treści

Dobro popłaca! eBook -- spis treści

  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Podziękowania
  • CZĘŚĆ I. Wprowadzenie
    • Rozdział 1. Dobre intencje to za mało, czyli dlaczego niektóre marketingowe i korporacyjne inicjatywy społeczne kończą się sukcesem, a inne fiaskiem
    • Rozdział 2. Sześć typów inicjatyw społecznych, które pozwalają czerpać korzyści z czynienia dobra
  • CZĘŚĆ II. Inicjatywy o charakterze marketingowym: zwiększanie sprzedaży i angażowanie klientów
    • Rozdział 3. Promocja sprawy. Jak przekonać klientów, żeby się przyłączyli do ważnej sprawy?
    • Rozdział 4. Marketingowe sprawy. Dotacje uzależnione od sprzedaży produktów lub aktywności konsumentów
    • Rozdział 5. Korporacyjny marketing społeczny. Kampanie wspierające zmianę zachowań
  • CZĘŚĆ III. Inicjatywy o charakterze korporacyjnym: wyrażanie i pogłębianie wartości oraz założeń firmy
    • Rozdział 6. Filantropia korporacyjna. Bezpośrednie finansowanie sprawy społecznej
    • Rozdział 7. Wolontariat: pracownicy dzielą się swoim czasem i talentami
    • Rozdział 8. Społecznie odpowiedzialne praktyki biznesowe. Zmiana podejścia do biznesu jako sposób na osiągnięcie celów społecznych
  • CZĘŚĆ IV. Atak i obrona
    • Rozdział 9. Atak. Wybór problemu społecznego
    • Rozdział 10. Atak. Wybór inicjatywy społecznej wspierającej sprawę
    • Rozdział 11. Atak. Kształtowanie programu inicjatywy o charakterze społecznym
    • Rozdział 12. Atak. Ocena wysiłków
    • Rozdział 13. Najlepsze praktyki podsumowanie
    • Rozdział 14. Nie ma tego dobrego, co by na złe nie wyszło. Jak sobie radzić z cynikami i krytykami?
  • CZĘŚĆ V. Tylko dla non i instytucji organizacji profit publicznych
    • Rozdział 15. Podejście marketingowe do pozyskiwania od przedsiębiorstw środków finansowych oraz wsparcia dla inicjatyw społecznych. Dziesięć zaleceń
  • Spis treści

Dodaj do koszyka Dobro popłaca!

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.