Dobro popłaca! - Onepress

ISBN: 978-83-774-6444-1
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2012-11-09
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,90 zł
Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujących w działalności handlowej zła koniecznego i środka na drodze do tworzenia lepszego świata. Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popłaca! zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak: przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie, zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią. Dobro popłaca! to nie traktat o społecznej odpowiedzialności biznesu, ale podręcznik dla budowniczych firm. Powstał z myślą o kapitalistach o wielkich sercach i błyskotliwych umysłach, którzy pragną w pozytywny sposób oddziaływać na życie społeczne, a jednocześnie na wyniki biznesowe swoich firm. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski.
Osoby które kupowały "Dobro popłaca!", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Dobro popłaca! eBook -- spis treści
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Podziękowania
- CZĘŚĆ I. Wprowadzenie
- Rozdział 1. Dobre intencje to za mało, czyli dlaczego niektóre marketingowe i korporacyjne inicjatywy społeczne kończą się sukcesem, a inne fiaskiem
- Rozdział 2. Sześć typów inicjatyw społecznych, które pozwalają czerpać korzyści z czynienia dobra
- CZĘŚĆ II. Inicjatywy o charakterze marketingowym: zwiększanie sprzedaży i angażowanie klientów
- Rozdział 3. Promocja sprawy. Jak przekonać klientów, żeby się przyłączyli do ważnej sprawy?
- Rozdział 4. Marketingowe sprawy. Dotacje uzależnione od sprzedaży produktów lub aktywności konsumentów
- Rozdział 5. Korporacyjny marketing społeczny. Kampanie wspierające zmianę zachowań
- CZĘŚĆ III. Inicjatywy o charakterze korporacyjnym: wyrażanie i pogłębianie wartości oraz założeń firmy
- Rozdział 6. Filantropia korporacyjna. Bezpośrednie finansowanie sprawy społecznej
- Rozdział 7. Wolontariat: pracownicy dzielą się swoim czasem i talentami
- Rozdział 8. Społecznie odpowiedzialne praktyki biznesowe. Zmiana podejścia do biznesu jako sposób na osiągnięcie celów społecznych
- CZĘŚĆ IV. Atak i obrona
- Rozdział 9. Atak. Wybór problemu społecznego
- Rozdział 10. Atak. Wybór inicjatywy społecznej wspierającej sprawę
- Rozdział 11. Atak. Kształtowanie programu inicjatywy o charakterze społecznym
- Rozdział 12. Atak. Ocena wysiłków
- Rozdział 13. Najlepsze praktyki podsumowanie
- Rozdział 14. Nie ma tego dobrego, co by na złe nie wyszło. Jak sobie radzić z cynikami i krytykami?
- CZĘŚĆ V. Tylko dla non i instytucji organizacji profit publicznych
- Rozdział 15. Podejście marketingowe do pozyskiwania od przedsiębiorstw środków finansowych oraz wsparcia dla inicjatyw społecznych. Dziesięć zaleceń
- Spis treści