Dlaczego wyginęły dinozaury? - Onepress
ISBN: 978-8-3770-1629-9
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2012-12-12
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,90 zł
Â
Sprzedaż obecnie nie kojarzy się tylko z handlem. Mamy z nią do czynienia na co dzień - sprzedajemy swoje usługi, swoje produkty, swoją osobowość. Czasem mówi się, że kandydat do pracy również powinien się "sprzedać".
Jaka powinna być sprzedaż w XXI wieku?
Wśród zalewu reklam, propozycji i fantastycznych ofert klient często może mieć poczucie, że traktuje się go jak produkt: jest ważny dopóty, dopóki "nie wciśnie" mu się tej czy innej rzeczy, dopóki nie powie "tak" do słuchawki. Może pomyślisz, że to przesada. Czy aby na pewno?
-
[...] Mówi się, że celem działalności każdego przedsiębiorstwa, a nawet determinantem jego istnienia, jest zadowolony klient. Dość często jednak usługi czy produkty nie mają nic wspólnego ze zwiększaniem naszego (jako klientów) zadowolenia. Kreuje się produkt i potrzebę na niego. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości celem istnienia przedsiębiorstw przestanie być produkcja i sprzedaż za wszelką cenę. Coraz częściej do głosu dochodzi teza: Dzisiaj ludzie kupują od tych, których znają, jutro będą kupować od tych, którym ufają.
I to jest wyzwanie stawiane przed firmami, które przecież istnieją po to, by dostarczać określone usługi czy produkty wybranej grupie klientów. Dzisiaj kupuję, ponieważ znam daną markę, lubię ją czy nawet się z nią identyfikuję. Ale jutro wybiorę firmę, której ufam, której produkty w pełni zaspokajają moje potrzeby. Wybiorę firmę, która dodatkowo przyczynia się do rozwoju mojego otoczenia i stawia nie tylko na zysk, ale też cechuje się wysoką odpowiedzialnością społeczną [...].
Jak wyróżnić się z tłumu i sprzedawać zgodnie z etyką oraz własnym sumieniem?
Możesz potraktować klienta jak równego sobie, pokazać mu, że nie jest dla Ciebie tylko kolejnym sukcesem w sprzedaży. A to sprawi, że zarówno Ty, jak i on będziecie zwycięzcami.
"Dlaczego wyginęły dinozaury autorstwa Dariusza Nosorowskiego dotyczy stricte współczesnej sprzedaży, która zmieniła się znacząco na przestrzeni ostatnich lat. Nosorowski pisze o odpowiednim podejściu do klienta, technikach sprzedaży, obsłudze posprzedażowej, jak również o rozwoju i coachingu handlowca. Nie jest to jedynie wykładnia teorii sprzedaży, raczej pewnego rodzaju przypowieść o współczesnej sprzedaży.
Â
Autor holistycznie ujął ten temat, dzięki czemu otrzymaliśmy lekko napisany podręcznik wyjaśniający skrupulatnie poszczególne elementy, które decydują o tym, czy handlowiec sprzeda, czy też proces sprzedaży zakończy się fiaskiem.
Â
Książka jest systematyczna, co jest niewątpliwie jej dużym atutem. Autor dokładnie tłumaczy i prezentuje swój punkt widzenia odnośnie nastawienia handlowca, przechodząc przez teorię sprzedaży, wyjaśnia, na czym polega sam proces sprzedaży, od czego on zależy, jak się go podjąć. Ciekawym rozdziałem jest część poświęcona rozmowom telefonicznym, z którymi większość handlowców ma problem, a także spotkaniom sprzedażowym oraz obsłudze posprzedażowej. Na każde z tych zagadnień Dariusz Nosorowski stara się poświęcić część swojej ksiązki, by w sposób możliwie przystępny zaprezentować, jakie najczęściej błędy są czynione i jak można ich uniknąć lub jak można zwiększyć swoją efektywność w tym zakresie.
Â
"Dlaczego wyginęły dinozaury" to książka polecana wszystkim handlowcom. Pomoże ona na pewno usystematyzować wiedzę, a także przyniesie wiele nowych informacji. Sprzedaż na przestrzeni ostatnich lat zmieniła się zdecydowanie, aby sprzedawać dzisiaj, trzeba to zauważyć, a autor tej książki unaocznia nam to w bardzo dobry sposób [...]recenzja, która ukazała się na stronie: http://www.menedzersprzedazy.pl/a/recenzja-ksiazki-dlaczego-wyginely-dinozaury/710.html
Jak sprzedawać zarówno skutecznie, jak i etycznie i nie jednorazowo?
Czego dowiesz się z tej książki?
- dlaczego ludzie cokolwiek kupują i co zrobić, aby kupili właśnie od Ciebie;
- jak powinien wyglądać proces sprzedaży;
- jak sprzedawać z klasą i osiągnąć sukces;
- jak, będąc sobą, wygrać na rynku;
- jak etycznie pokonać rywali i budować swoją przewagę konkurencyjną.
To praktyczne spojrzenie na sprzedaż w realiach polskich osoby, która przeszła wszystkie szczeble w hierarchii handlowca.
O autorze, Dariuszu NosorowskimDariusz Nosorowski prawnik z tytułem MBA, absolwent
SGH i dyrektor sieci sprzedaży współpracujący z jednym z operatorów telefonii komórkowej, posiadający dwunastoletnie doświadczenie w handlu. Handlowanie poznał od podszewki, przechodząc wszystkie szczeble od przedstawiciela, poprzez specjalistę ds. kluczowych klientów, aż po stanowiska dyrektorskie. Nadzorował pracę handlowców, tworzył i zarządzał bazami kluczowych klientów. Wprowadzał innowacyjne rozwiązania prowadzące do sukcesu.
Teraz dzieli siÄ™ z Czytelnikiem swojÄ… wiedzÄ…
i doświadczeniem.
Dla kogo jest publikacja "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]"?
- dla każdego, kto chce być pewien, że jeśli zacznie swoją karierę w sprzedaży, to będzie ona skazana na sukces;
- dla każdego, kogo sprzedaż pociąga i chce posiąść wiedzę, która pomoże mu odnieść sukces na obecnym rynku handlu w Polsce;
- dla każdego, kto ma możliwość podjęcia takiej pracy;
- dla sprzedawcy, który chce podnieść poziom skuteczności swojej sprzedaży; podążać za nowoczesnym podejściem do sprzedaży;
- dla każdego, kto chce zdobyć zaufanie klienta; sprzedawać zgodnie z własną osobowością, etycznie, zgodnie ze swoimi wartościami;
- dla każdego, kto czuje, że sprzedając, nie jest naturalny, spójny z własną osobowością;
- dla kogoś, kto awansował i ma teraz grupę sprzedawców, których chce wyszkolić na skutecznych handlowców, chce być ich coachem.
Cieszę się, że powstała książka o sprzedaży napisana przez praktyka. Ucząca nie tylko tego w jaki sposób skutecznie sprzedać produkt używając narzędzi, ale przede wszystkim jak pracować nad sobą w procesie sprzedaży. Oparta na wartościach i etyce. To książka, która nadaje sprzedaży ludzki wymiar. Zdradza tajemnice działania ludzkiej natury, która odpowiada za decyzję o sprzedaży. Wskazuje praktyczne przykłady do zastosowania i zawiera cenne ćwiczenia. Z pewnością może stanowić doskonałą inspirację zarówno dla sprzedawców pracujących w korporacjach, jak i dla tych, którzy są przedstawicielami swoich własnych biznesów".Kamila Rowińska, Life&Business Coach,                                                                                                www.RowinskaBusinessCoaching.com
Patroni medialni publikacji:
Â
Książka "Dlaczego wyginęły dinozaury, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o skutecznej sprzedaży, aby nie podzielić ich losu", stanowi swego rodzaju ścieżkę rozwoju sprzedawcy. Kompleksowo ujmuje tematykę sprzedaży, odpowiada na pytanie: jak handlować etycznie, naturalnie, pozostając w zgodzie ze sobą. Dzięki niej staniesz się sprzedawcą z klasą, działającym długofalowo, uczciwie, etycznie. Bowiem...
Obojętnie jaką masz osobowość możesz w handlu odnieść sukces. Jeśli zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą, będziesz mógł wytyczyć sobie ścieżkę kariery od zwykłego sprzedawcy po osobę zarządzającą grupą sprzedawców.
Â
Dostępna także specjalna wersja dźwiękowa
AUDIOBOOK
w formacie MP3. Dzięki temu wystarczy, że kupujesz audiobooka, wgrywasz go na swój odtwarzacz MP3 i od razu:
- możesz słuchać książki, gdziekolwiek jesteś;
- nie potrzebujesz ani odpowiedniego oświetlenia, ani użycia rąk - możesz np. jechać samochodem i słuchać, ćwiczyć na siłowni i słuchać...;
- dzięki wielokrotnemu przesłuchaniu materiału świetnie sobie utrwalisz motywacyjne treści książki i łatwiej wprowadzisz je w życie;
- jeśli jesteś słuchowcem - będziesz zaskoczony tym, jak łatwo i przyjemnie przyswaja się wiedzę dzięki audiobookowi.
Posłuchaj darmowego fragmentu:
Â
Chcąc łączyć swoje wartości ze skutecznością lub etykę z wysokimi standardami, nie jesteś skazany na porażkę. Wręcz przeciwnie - właśnie dzięki temu sprzedaż XXI wieku może należeć do Ciebie! Bo przecież:
 Zostań skutecznym i etycznym sprzedawcą już teraz!
Wersja drukowana dostępna jest już w dniu premiery - uznaliśmy, że na tak wartościową publikację nie możesz czekać :-)
Osoby które kupowały "Dlaczego wyginęły dinozaury?", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)