reklama - zainteresowany?

Dlaczego wyginęły dinozaury? - Onepress

Dlaczego wyginęły dinozaury?
Autor: Dariusz Nosorowski
ISBN: 978-8-3770-1629-9
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2012-12-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Dlaczego wyginęły dinozaury?

Tagi: Marketing | Sprzedaż

 

Sprzedaż obecnie nie kojarzy się tylko z handlem. Mamy z nią do czynienia na co dzień - sprzedajemy swoje usługi, swoje produkty, swoją osobowość. Czasem mówi się, że kandydat do pracy również powinien się "sprzedać".

Jaka powinna być sprzedaż w XXI wieku?

Ci, którzy nie prowadzą jej na miarę naszych czasów, prędzej czy później wyginą - jak dinozaury. Nie bądź nim.

Wśród zalewu reklam, propozycji i fantastycznych ofert klient często może mieć poczucie, że traktuje się go jak produkt: jest ważny dopóty, dopóki "nie wciśnie" mu się tej czy innej rzeczy, dopóki nie powie "tak" do słuchawki. Może pomyślisz, że to przesada. Czy aby na pewno?

  1. [...] Mówi się, że celem działalności każdego przedsiębiorstwa, a nawet determinantem jego istnienia, jest zadowolony klient. Dość często jednak usługi czy produkty nie mają nic wspólnego ze zwiększaniem naszego (jako klientów) zadowolenia. Kreuje się produkt i potrzebę na niego. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości celem istnienia przedsiębiorstw przestanie być produkcja i sprzedaż za wszelką cenę. Coraz częściej do głosu dochodzi teza: Dzisiaj ludzie kupują od tych, których znają, jutro będą kupować od tych, którym ufają.

    I to jest wyzwanie stawiane przed firmami, które przecież istnieją po to, by dostarczać określone usługi czy produkty wybranej grupie klientów. Dzisiaj kupuję, ponieważ znam daną markę, lubię ją czy nawet się z nią identyfikuję. Ale jutro wybiorę firmę, której ufam, której produkty w pełni zaspokajają moje potrzeby. Wybiorę firmę, która dodatkowo przyczynia się do rozwoju mojego otoczenia i stawia nie tylko na zysk, ale też cechuje się wysoką odpowiedzialnością społeczną [...].

    fragment książki "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]"
    Dariusza Nosorowskiego
     

Jak wyróżnić się z tłumu i sprzedawać zgodnie z etyką oraz własnym sumieniem?

Możesz potraktować klienta jak równego sobie, pokazać mu, że nie jest dla Ciebie tylko kolejnym sukcesem w sprzedaży. A to sprawi, że zarówno Ty, jak i on będziecie zwycięzcami.

"Dlaczego wyginęły dinozaury autorstwa Dariusza Nosorowskiego dotyczy stricte współczesnej sprzedaży, która zmieniła się znacząco na przestrzeni ostatnich lat. Nosorowski pisze o odpowiednim podejściu do klienta, technikach sprzedaży, obsłudze posprzedażowej, jak również o rozwoju i coachingu handlowca. Nie jest to jedynie wykładnia teorii sprzedaży, raczej pewnego rodzaju przypowieść o współczesnej sprzedaży.
 
Autor holistycznie ujął ten temat, dzięki czemu otrzymaliśmy lekko napisany podręcznik wyjaśniający skrupulatnie poszczególne elementy, które decydują o tym, czy handlowiec sprzeda, czy też proces sprzedaży zakończy się fiaskiem.
 
Książka jest systematyczna, co jest niewątpliwie jej dużym atutem. Autor dokładnie tłumaczy i prezentuje swój punkt widzenia odnośnie nastawienia handlowca, przechodząc przez teorię sprzedaży, wyjaśnia, na czym polega sam proces sprzedaży, od czego on zależy, jak się go podjąć. Ciekawym rozdziałem jest część poświęcona rozmowom telefonicznym, z którymi większość handlowców ma problem, a także spotkaniom sprzedażowym oraz obsłudze posprzedażowej. Na każde z tych zagadnień Dariusz Nosorowski stara się poświęcić część swojej ksiązki, by w sposób możliwie przystępny zaprezentować, jakie najczęściej błędy są czynione i jak można ich uniknąć lub jak można zwiększyć swoją efektywność w tym zakresie.
 
"Dlaczego wyginęły dinozaury" to książka polecana wszystkim handlowcom. Pomoże ona na pewno usystematyzować wiedzę, a także przyniesie wiele nowych informacji. Sprzedaż na przestrzeni ostatnich lat zmieniła się zdecydowanie, aby sprzedawać dzisiaj, trzeba to zauważyć, a autor tej książki unaocznia nam to w bardzo dobry sposób [...]recenzja, która ukazała się na stronie: http://www.menedzersprzedazy.pl/a/recenzja-ksiazki-dlaczego-wyginely-dinozaury/710.html

Jak sprzedawać zarówno skutecznie, jak i etycznie i nie jednorazowo?
Czego dowiesz się z tej książki?

  • dlaczego ludzie cokolwiek kupujÄ… i co zrobić, aby kupili wÅ‚aÅ›nie od Ciebie;
  • jak powinien wyglÄ…dać proces sprzedaży;
  • jak sprzedawać z klasÄ… i osiÄ…gnąć sukces;
  • jak, bÄ™dÄ…c sobÄ…, wygrać na rynku;
  • jak etycznie pokonać rywali i budować swojÄ… przewagÄ™ konkurencyjnÄ….

To praktyczne spojrzenie na sprzedaż w realiach polskich osoby, która przeszła wszystkie szczeble w hierarchii handlowca.

O autorze, Dariuszu NosorowskimDariusz Nosorowski prawnik z tytułem MBA, absolwent Dariusz Nosorowski

SGH i dyrektor sieci sprzedaży współpracujący z jednym z operatorów telefonii komórkowej, posiadający dwunastoletnie doświadczenie w handlu. Handlowanie poznał od podszewki, przechodząc wszystkie szczeble od przedstawiciela, poprzez specjalistę ds. kluczowych klientów, aż po stanowiska dyrektorskie. Nadzorował pracę handlowców, tworzył i zarządzał bazami kluczowych klientów. Wprowadzał innowacyjne rozwiązania prowadzące do sukcesu.

Teraz dzieli siÄ™ z Czytelnikiem swojÄ… wiedzÄ…

i doświadczeniem.

Dla kogo jest publikacja "Dlaczego wyginęły dinozaury [...]"?

  • dla każdego, kto chce być pewien, że jeÅ›li zacznie swojÄ… karierÄ™ w sprzedaży, to bÄ™dzie ona skazana na sukces;
  • dla każdego, kogo sprzedaż pociÄ…ga i chce posiąść wiedzÄ™, która pomoże mu odnieść sukces na obecnym rynku handlu w Polsce;
  • dla każdego, kto ma możliwość podjÄ™cia takiej pracy;
  • dla sprzedawcy, który chce podnieść poziom skutecznoÅ›ci swojej sprzedaży; podążać za nowoczesnym podejÅ›ciem do sprzedaży;
  • dla każdego, kto chce zdobyć zaufanie klienta; sprzedawać zgodnie z wÅ‚asnÄ… osobowoÅ›ciÄ…, etycznie, zgodnie ze swoimi wartoÅ›ciami;
  • dla każdego, kto czuje, że sprzedajÄ…c, nie jest naturalny, spójny z wÅ‚asnÄ… osobowoÅ›ciÄ…;
  • dla kogoÅ›, kto awansowaÅ‚ i ma teraz grupÄ™ sprzedawców, których chce wyszkolić na skutecznych handlowców, chce być ich coachem.

Cieszę się, że powstała książka o sprzedaży napisana przez praktyka. Ucząca nie tylko tego w jaki sposób skutecznie sprzedać produkt używając narzędzi, ale przede wszystkim jak pracować nad sobą w procesie sprzedaży. Oparta na wartościach i etyce. To książka, która nadaje sprzedaży ludzki wymiar. Zdradza tajemnice działania ludzkiej natury, która odpowiada za decyzję o sprzedaży. Wskazuje praktyczne przykłady do zastosowania i zawiera cenne ćwiczenia. Z pewnością może stanowić doskonałą inspirację zarówno dla sprzedawców pracujących w korporacjach, jak i dla tych, którzy są przedstawicielami swoich własnych biznesów".Kamila Rowińska, Life&Business Coach,                                                                                                 www.RowinskaBusinessCoaching.com

Patroni medialni publikacji:

 

Menedżer_sprzedaży

drsprzedaz.pl
Książka "Dlaczego wyginęły dinozaury, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o skutecznej sprzedaży, aby nie podzielić ich losu", stanowi swego rodzaju ścieżkę rozwoju sprzedawcy. Kompleksowo ujmuje tematykę sprzedaży, odpowiada na pytanie: jak handlować etycznie, naturalnie, pozostając w zgodzie ze sobą. Dzięki niej staniesz się sprzedawcą z klasą, działającym długofalowo, uczciwie, etycznie. Bowiem...

podstawą sukcesu i skuteczności jest sprzedaż zgodnie z własnymi wartościami, a nie nastawiona na szybki (ale najczęściej krótkotrwały) wynik

Obojętnie jaką masz osobowość możesz w handlu odnieść sukces. Jeśli zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą, będziesz mógł wytyczyć sobie ścieżkę kariery od zwykłego sprzedawcy po osobę zarządzającą grupą sprzedawców.

 

Dostępna także specjalna wersja dźwiękowa

AUDIOBOOK

Wersja dźwiękowa (audiobook) została nagrana przez profesjonalnego lektora i zapisana
w formacie MP3. Dzięki temu wystarczy, że kupujesz audiobooka, wgrywasz go na swój odtwarzacz MP3 i od razu:
  • możesz sÅ‚uchać książki, gdziekolwiek jesteÅ›;Dlaczego wyginęły dinozaury?
  • nie potrzebujesz ani odpowiedniego oÅ›wietlenia, ani użycia rÄ…k - możesz np. jechać samochodem i sÅ‚uchać, ćwiczyć na siÅ‚owni i sÅ‚uchać...;
  • dziÄ™ki wielokrotnemu przesÅ‚uchaniu materiaÅ‚u Å›wietnie sobie utrwalisz motywacyjne treÅ›ci książki i Å‚atwiej wprowadzisz je w życie;
  • jeÅ›li jesteÅ› sÅ‚uchowcem - bÄ™dziesz zaskoczony tym, jak Å‚atwo i przyjemnie przyswaja siÄ™ wiedzÄ™ dziÄ™ki audiobookowi.
Wersję audiobook możesz zamówić, wybierając odpowiednią opcję podczas dodawania publikacji do koszyka na dole strony.

Posłuchaj darmowego fragmentu:


 

Chcąc łączyć swoje wartości ze skutecznością lub etykę z wysokimi standardami, nie jesteś skazany na porażkę. Wręcz przeciwnie - właśnie dzięki temu sprzedaż XXI wieku może należeć do Ciebie! Bo przecież:

Dlaczego wyginęły dinozaury?

 Zostań skutecznym i etycznym sprzedawcą już teraz!

Wersja drukowana dostępna jest już w dniu premiery - uznaliśmy, że na tak wartościową publikację nie możesz czekać :-)

Dodaj do koszyka Dlaczego wyginęły dinozaury?

 

Osoby które kupowały "Dlaczego wyginęły dinozaury?", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Dlaczego wyginęły dinozaury?

Spis treści

Dodaj do koszyka Dlaczego wyginęły dinozaury?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.