reklama - zainteresowany?

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić - Onepress

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
ebook
Autor: Maciej Gnyszka
ISBN: 978-83-283-3743-5
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)

Dodaj do koszyka Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Tagi: Kompetencje osobiste

Podręcznik skutecznego networkera

Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dziÄ™ki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła dziaÅ‚ać BNI — najwiÄ™ksza organizacja rekomendacji biznesowej na Å›wiecie. To wÅ‚aÅ›nie jej przedstawiciele pokazali nam, jak powinien wyglÄ…dać wspóÅ‚czesny, nowoczesny networking, który zwiÄ™ksza potencjaÅ‚ naszych firm i organizacji, pomaga budować sieć kontaktów, zaÅ› w dÅ‚ugiej perspektywie przynosi pokaźne zyski. Niestety, wiele firm próbujÄ…cych stosować zasady networkingu nie odnotowuje poprawy sytuacji. Dlaczego ten sposób w niektórych przypadkach nie dziaÅ‚a?

Maciej Gnyszka, aktywny networker i badacz tego zjawiska, zaÅ‚ożyciel Towarzystw Biznesowych, zwraca uwagÄ™ na alternatywnÄ… definicjÄ™ networkingu, rozumianego jako „rzetelne sÅ‚użenie i profesjonalne proszenie o pomoc”. Podstawowy problem wedÅ‚ug autora stanowi to, że gubimy istotÄ™ i treść w naszej sieci powiÄ…zaÅ„ biznesowych, a rzez to nie potrafimy podjąć dziaÅ‚aÅ„ we wÅ‚aÅ›ciwym czasie i w odpowiedniej kolejnoÅ›ci. Rodzimy networking cierpi także na inne dolegliwoÅ›ci, które ujawnili internauci na stronie www.DlaczegoNetworkingNieDziala.pl. Za poÅ›rednictwem niniejszej książki Maciej Gnyszka odpowiada na ich pytania, rozwiewa wÄ…tpliwoÅ›ci i udowadnia, że ta metoda rozwijania biznesu może być naprawdÄ™ skuteczna, o ile poÅ›wiÄ™ci siÄ™ odpowiedniÄ… ilość czasu, by zrozumieć stojÄ…cÄ… za niÄ… filozofiÄ™ oraz opanować narzÄ™dzia.


Maciej Gnyszka — wizjoner z gÅ‚owÄ… w chmurach, ale twardo stÄ…pajÄ…cy po ziemi. Lubi Å‚Ä…czyć rzeczy, które wydajÄ… siÄ™ nie do poÅ‚Ä…czenia, wiÄ™c od kilku lat okreÅ›la siÄ™ mianem „naÅ‚ogowego poszukiwacza synergii”. ZaÅ‚ożyciel Towarzystw Biznesowych i pierwszej polskiej agencji fundraisingowej Gnyszka Fundraising Advisors. Dla organizacji pozarzÄ…dowych zebraÅ‚ już ponad 7 mln zÅ‚, a w ramach Towarzystw spotkaÅ‚ ze sobÄ… i zachÄ™ciÅ‚ do wspóÅ‚pracy setki osób, co zaowocowaÅ‚o dziesiÄ…tkami udanych interesów na kwotÄ™ ponad kilkudziesiÄ™ciu milionów zÅ‚otych. Jest wspóÅ‚wÅ‚aÅ›cicielem Pracowni Synergii – prawdopodobnie jedynej polskiej agencji 360.
Więcej informacji http://bit.ly/MaciejGnyszka

Dodaj do koszyka Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

 

Osoby które kupowały "Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Spis treści

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić eBook -- spis treści

Podziękowania (7)

Wstęp (9)

RozdziaÅ‚ 1. Krótka historia networkingu w Polsce (11)

Rozdział 2. Na czym polega networking i dlaczego mało kto o tym wie (15)

  • 2.1. Definicja (16)
  • 2.2. Ważna jest kolejność! (18)
  • 2.3. Rzetelne sÅ‚użenie (19)
  • 2.4. Profesjonalne proszenie o pomoc (20)

Rozdział 3. Dlaczego networking czasem działa? (23)

  • 3.1. Trzy pouczajÄ…ce historie (23)
  • 3.2. Dwa teoretyczne filary networkingu (29)
  • 3.3. Pięć koniecznych warunków, by podróżować miÄ™dzy chmurami spoÅ‚ecznymi (34)

Rozdział 4. Dlaczego networking z reguły nie działa? (55)

  • 4.1. Jak nie dziaÅ‚a, jak dziaÅ‚a? (56)
  • 4.2. Stres (57)
  • 4.3. Brak finalizacji kontraktów (58)
  • 4.4. Delikatne komunikowanie potrzeb (59)
  • 4.5. Czy rozdawanie wizytówek przynosi korzyÅ›ci? (61)
  • 4.6. Nie mam czasu (62)
  • 4.7. SÅ‚aba autoprezentacja (65)
  • 4.8. Nieufność (66)
  • 4.9. Kolesiostwo (67)
  • 4.10. Nierówność partnerów i onieÅ›mielenie (69)
  • 4.11. Rzetelność (71)
  • 4.12. BaÅ‚agan w kontaktach (74)
  • 4.13. Zbyt duża liczba kontaktów wirtualnych versus liczba rzeczywistych znajomoÅ›ci (75)
  • 4.14. NiezgÅ‚aszanie siÄ™ z proÅ›bÄ… o pomoc (76)
  • 4.15. Nieposzerzanie sieci kontaktów w ramach networkingu (78)
  • 4.16. Traktowanie networkingu jako dodatku, a nie jako jednego z narzÄ™dzi pracy (79)
  • 4.17. Nietrafione rekomendacje a intuicja (80)
  • 4.18. Pokemonizm (81)
  • 4.19. Introwersja (82)
  • 4.20. ZmyÅ›lone proÅ›by (84)
  • 4.21. Nie stać mnie na networking (86)
  • 4.22. ZakoÅ„czenie rozmowy (88)
  • 4.23. Nadmiar materiaÅ‚u (89)
  • 4.24. Wampiryzm (90)
  • 4.25. Podtrzymanie relacji (91)
  • 4.26. Pora na networking (93)
  • 4.27. Wiedza (95)
  • 4.28. FaÅ‚szywe przekonania (96)
  • 4.29. Wykluczenie (97)
  • 4.30. Lojalni klienci (98)
  • 4.31. Brak oferty networkingowej (99)

Rozdział 5. Tydzień Hardcorowego Networkera - system (101)

  • 5.1. ZaÅ‚ożenia (101)
  • 5.2. Centrum tygodnia (102)
  • 5.3. PoczÄ…tek tygodnia (102)
  • 5.4. Dalsza część tygodnia (103)
  • 5.5. Przygotowanie do spotkania networkingowego (109)
  • 5.6. Spotkanie networkingowe (110)

RozdziaÅ‚ 6. PrzeglÄ…d różnych ofert networkingowych i ich charakterystyka (113)

  • 6.1. BNI, TB czy inne? (113)
  • 6.2. Regionalne Izby PrzemysÅ‚owo-Handlowe (116)
  • 6.3. MiÄ™dzynarodowe Izby Handlowe (116)

Rozdział 7. Jak przetrwać event - najlepsze strategie (119)

  • 7.1. Wspólny problem - stres (119)
  • 7.2. Kto przychodzi na eventy? (120)
  • 7.3. Strategia wygrywajÄ…ca (132)

Rozdział 8. Networkować można wszędzie (133)

  • 8.1. Różne sytuacje networkingowe (133)
  • 8.2. Strategia wygrywajÄ…ca w przypadku sytuacji niespecyficznych (134)

Rozdział 9. Kultywowanie relacji (137)

  • 9.1. Po co kultywować relacje? (137)
  • 9.2. Zaplanowana spontaniczność? (138)
  • 9.3. ParÄ™ dobrych sposobów na kultywowanie relacji (140)

Rozdział 10. Dobre nawyki networkera (145)

  • 10.1. Jak mogÄ™ Ci pomóc? (145)
  • 10.2. Naucz mnie sprzedawać swój biznes! (146)
  • 10.3. Kto jest kontrahentem Twojego kontrahenta? (146)

Rozdział 11. Trzy etapy zaawansowania (149)

  • 11.1. Etap I: reaktywny (149)
  • 11.2. Etap II: proaktywny (150)
  • 11.3. Etap III: synergiczny (150)

RozdziaÅ‚ 12. Dalsze pytania dotyczÄ…ce networkingu, które inni zadali za Ciebie (Q&A) (151)

Rozdział 13. Co dalej? (165)

Dodatek A. Scenariusze rozmów (167)

  • A.1. ProÅ›ba o rekomendacjÄ™ (167)
  • A.2. PodziÄ™kowanie za rekomendacjÄ™ (168)
  • A.3. Follow-up (169)
  • A.4. Wyrażenie niezadowolenia (170)
  • A.5. Odmowa wydania rekomendacji (172)

Dodatek B. Test oceniający skłonności networkingowe (175)

Dodaj do koszyka Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.