reklama - zainteresowany?

Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział? - Onepress

Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział?
ebook
Autor: Tobiasz Maliński
ISBN: 978-83-283-0324-9
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2014-09-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział?

Tagi: Finanse

Celem tej książki jest wyposażenie CiÄ™ w wiedzÄ™ oraz przytoczenie przykÅ‚adów doÅ›wiadczeÅ„ z życia wziÄ™tych, które sprawiÄ…, że zaczniesz tak inwestować pieniÄ…dze, aby przynosiÅ‚y korzyÅ›ci Tobie, a nie innym ludziom lub instytucjom. OczywiÅ›cie Twojemu maklerowi nie do koÅ„ca siÄ™ to spodoba, ale… nie martwmy siÄ™ tym przedwczeÅ›nie, bo nadszedÅ‚ czas, żebyÅ› w koÅ„cu zadbaÅ‚ o swój wÅ‚asny interes.

Król PieniÄ…dz jest nagi!

Åšwiat finansów ma dwa oblicza. Jedno oficjalne - to, które na co dzieÅ„ serwujÄ… nam jego reprezentanci, media i wszelkiej maÅ›ci eksperci. WedÅ‚ug ich doniesieÅ„ zadaniem instytucji opiekujÄ…cych siÄ™ pieniÄ™dzmi klientów jest uÅ‚atwianie nam życia, czyli przechowywanie i pomnażanie powierzonych Å›rodków, minimalizowanie skutków niebezpieczeÅ„stw czyhajÄ…cych na nasze życie, zdrowie i majÄ…tek, udzielanie pożyczek na przyszÅ‚e inwestycje itd. To oczywiÅ›cie prawda: dziÄ™ki istnieniu zorganizowanego Å›wiata finansów przeciÄ™tnemu konsumentowi powinno być Å‚atwiej zarzÄ…dzać wÅ‚asnym bezpieczeÅ„stwem finansowym. Tak wyglÄ…da jasna strona mocy. Istnieje jednak także ciemna strona pieniÄ…dza…

Czy nigdy nie zdziwiÅ‚o CiÄ™, że żaden pracownik banku nie zadzwoniÅ‚ do Ciebie z ofertÄ… Å›wietnej okazji inwestycyjnej, na której mógÅ‚byÅ› zarobić pieniÄ…dze? Za to przy każdej okazji próbujÄ… wcisnąć Ci kolejnÄ… kartÄ™ kredytowÄ…, prawda? Dlaczego tak siÄ™ dzieje? To proste jak podstawowe prawo rzÄ…dzÄ…ce rynkiem: "Po pierwsze zysk!". Zadaniem każdej instytucji finansowej, zresztÄ… tak jak każdej innej firmy, jest przede wszystkim przynoszenie dochodu jej wÅ‚aÅ›cicielom. Za to klientom może ona przynosić dochód tylko przy okazji. I nigdy nie bÄ™dÄ… to tak duże pieniÄ…dze, jakie mógÅ‚byÅ› zarobić, gdyby finansiÅ›ci dopuÅ›cili CiÄ™ do swoich tajemnic. Dlatego tym bardziej powinieneÅ› być Å›wiadom tego, co tak naprawdÄ™ mówi do Ciebie Twój makler, gdy stara siÄ™ nie powiedzieć Ci wszystkiego…

Po co NAPRAWDĘ istnieją:

  • zakÅ‚ady ubezpieczeniowe;
  • banki;
  • maklerzy;
  • towarzystwa funduszy inwestycyjnych?

I jak możesz zarobić na tej wiedzy?

 


 

Tobiasz MaliÅ„ski - w chwili, gdy rozpoczynaÅ‚ swojÄ… przygodÄ™ inwestycyjnÄ…, poszukiwaÅ‚ instrumentów, które daÅ‚yby mu możliwość inwestowania bez koniecznoÅ›ci posiadania dużych zasobów kapitaÅ‚owych. Po latach tradycyjnego inwestowania na GPW zdaÅ‚ sobie sprawÄ™, że nakÅ‚ady emocjonalne, które wkÅ‚ada w aktywnÄ… grÄ™ gieÅ‚dowÄ…, sÄ… dla niego zbyt obciążajÄ…ce, dlatego postanowiÅ‚ poważnie zająć siÄ™ wyborem spóÅ‚ek gieÅ‚dowych w oparciu o ich kondycjÄ™ finansowÄ…. DotarÅ‚ do tych elementów sprawozdaÅ„ finansowych, które inwestor powinien obserwować ze szczególnÄ… uwagÄ…. Obecnie posiada portfel zÅ‚ożony z kilku naprawdÄ™ obiecujÄ…cych spóÅ‚ek i ogranicza siÄ™ do lektury sprawozdaÅ„ finansowych raz na kwartaÅ‚, co przekÅ‚ada siÄ™ na wiÄ™kszy komfort, spokój i stabilność inwestycji. Autor książki I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (Onepress, 2010).

 


 

Patron medialny:

Dodaj do koszyka Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział?

 

Osoby które kupowały "Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział?", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział?

Spis treści

Dodaj do koszyka Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.