reklama - zainteresowany?

Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka - Onepress

Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka
ebook
Autor: Dave Chaffey
ISBN: 978-8-3011-8919-8
stron: 666, Format: ebook
Data wydania: 2016-10-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 135,20 zł (poprzednio: 169,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-33,80 zł)

Dodaj do koszyka Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka

Tagi: E-biznes

Kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu.
Książka pokazuje jakie strategie i działania są potrzebne do rozwoju i utrzymania e-biznesu.
Autor łączy myślenie akademickie i praktykę zawodową.
Książka obejmuje wszystkie aspekty e-biznesu - strategię, marketing, zarządzanie łańcuchem dostaw.
- Planowanie i realizacja strategii e-commerce dla wszystkich typów organizacji
- Najnowsze narzędzia i techniki marketingowe - wyszukiwarki, treści, social media marketing
- UrzÄ…dzenia mobilne i stacjonarne
- Case studies i wywiady pokazujące jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces

Dodaj do koszyka Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka

 

Osoby które kupowały "Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka

Spis treści

Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka eBook -- spis tre

Dodaj do koszyka Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.