Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka - Onepress
ISBN: 978-8-3011-8919-8
stron: 666, Format: ebook
Data wydania: 2016-10-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 135,20 zł (poprzednio: 169,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-33,80 zł)
Kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu.
Książka pokazuje jakie strategie i działania są potrzebne do rozwoju i utrzymania e-biznesu.
Autor łączy myślenie akademickie i praktykę zawodową.
Książka obejmuje wszystkie aspekty e-biznesu - strategię, marketing, zarządzanie łańcuchem dostaw.
- Planowanie i realizacja strategii e-commerce dla wszystkich typów organizacji
- Najnowsze narzędzia i techniki marketingowe - wyszukiwarki, treści, social media marketing
- UrzÄ…dzenia mobilne i stacjonarne
- Case studies i wywiady pokazujące jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces
Osoby które kupowały "Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)