reklama - zainteresowany?

Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka - Onepress

Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka
Autor: Chaffey Dave
ISBN: 978-8-3011-8361-5
stron: 666, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 142,34 zł (poprzednio: 158,16 zł)
Oszczędzasz: 10% (-15,82 zł)

Dodaj do koszyka Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka

Tagi: E-biznes | Marketing | Start-up

Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?

Książka jest źródłem odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Publikacja, będąca światowym bestsellerem, zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw.

Publikacja zawiera także:

  • ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
  • wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
  • rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
  • case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.

Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki tej publikacji zrozumiesz zasady działania cyfrowych technologii i dowiesz się, jak je zastosować w swojej organizacji.

Dodaj do koszyka Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka

 

Osoby które kupowały "Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, Realizacja, Praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.