reklama - zainteresowany?

Dialog i przyw - Onepress

Dialog i przyw
Autor: praca zbiorowa pod redakcj
ISBN: 978-83-289-2257-0
okładka: mi
Księgarnia: Onepress

Książka będzie dostępna od października 2024

Spis treści

Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie -- spis treści

WPROWADZENIE

  • JAK KULTYWOWAĆ PARADYGMAT WSPÓŁPRACY, WIDZENIA CZŁOWIEKA I SZUKANIA ROZWIĄZAŃ WIN - WIN?
  • KILKA SŁÓW O MARSHALLU B. ROSENBERGU, KTÓRY WNIÓSŁ DO ŚWIATA NVC

1. MODEL PRZYWÓDZTWA OPARTEGO NA POTRZEBACH

  • UWSPÓLNIENIE POJĘĆ
  • TRANSFORMACJA OD PRZEKONAŃ O PRZYWÓDZTWIE DO POSTANOWIEŃ EMPATYCZNYCH LIDERÓW/LIDEREK
  • ORGANIZACJE JAKO PRZESTRZEŃ KONTAKTU Z POTRZEBAMI
  • MATRYCA POTRZEB ORGANIZACJI
  • PODSUMOWANIE

2. EMPATIA - KOMPETENCJA PRZYSZŁOŚCI. JAK ZWIĘKSZAĆ POZIOM EMPATII W ORGANIZACJACH?

  • EMPATIA JAKO KOMPETENCJA PRZYSZŁOŚCI
  • CZYM JEST EMPATIA?
  • EMPATIA W ORGANIZACJI - CO TO ZNACZY?
  • EMPATIA JAKO ŻYWA WARTOŚĆ W ORGANIZACJI
  • JAKIE DZIAŁANIA MOGĄ KONKRETNIE WPŁYNĄĆ NA ZWIĘKSZENIE POZIOMU EMPATII?
  • PODSUMOWANIE

3. OCENIASZ CZY DOCENIASZ? MOC INFORMACJI ZWROTNEJ

  • CO TO JEST INFORMACJA ZWROTNA?
  • JAKI JEST GŁÓWNY CEL INFORMACJI ZWROTNEJ, KTÓRĄ FORMUŁUJESZ W ROLI LIDERA/LIDERKI?
  • NEUROBIOLOGIA I STREFY REGULACJI W INFORMACJI ZWROTNEJ
  • TO, CO I JAK MÓWISZ, MA ZNACZENIE
  • KANAPKA FEEDBACKOWA
  • INFORMACJA ZWROTNA W MODELU FUKO
  • POŁĄCZENIE FUKO Z NVC
  • INFORMACJA ZWROTNA W MODELU SBI
  • JAKIE MOGĄ BYĆ INTENCJE?
  • PODSUMOWANIE

4. JAK PRZEWODZIĆ Z WEWNĘTRZNEGO POWOŁANIA

  • TEORIA I WIEDZA Z ZAKRESU NVC
  • POCZUJ SENS, PRZYJEMNOŚĆ I SATYSFAKCJĘ, CZYLI CZYM JEST SWEET SPOT?
  • OPIS SYTUACJI/CASE STUDY
  • PRAKTYCZNE PODPOWIEDZI IMPLIKACJI METODY W BIZNESIE
  • PODSUMOWANIE

5. MIEJSCE POTRZEB I EMOCJI W GĄSZCZU TARGETÓW I DEADLINE'ÓW, CZYLI O COACHINGU OPARTYM NA EMPATII

  • DZISIEJSZY OBRAZ BIZNESU
  • CO SIĘ WYŁANIA?
  • DECYZJA O ZMIANIE
  • MOMENT PRÓBY
  • COACHING
  • EMOCJE JAKO DROGA DO POTRZEB
  • KONFLIKT WARTOŚCI
  • COACHING TO PROCES I ZMIANA TO PROCES
  • SUKCES
  • PODSUMOWANIE

6. KONFLIKT JAKO OKAZJA NA WZAJEMNE USŁYSZENIE SIEBIE

  • ANALIZA PRZYPADKU
  • NARZĘDZIOWNIK LIDERA/LIDERKI WSPIERAJĄCYCH OSOBY W KONFLIKCIE

7. POPATRZ NA ŚWIAT PRZEZ INNE OKULARY. ROLA NVC W ZMIANIE MODELU ORGANIZACYJNEGO

  • ROZWÓJ LUDZKIEJ ŚWIADOMOŚCI
  • POTRZEBA ZMIANY MODELU ORGANIZACYJNEGO
  • PBP W ROZWOJU ZIELENI I TURKUSU

8. INKLUZYWNY LEADERSHIP - JAK NVC WSPIERA POCZUCIE PRZYNALEŻNOŚCI I ZAUFANIA W ZESPOLE

  • WSTĘP
  • "SPOŁECZNY" MÓZG - DLACZEGO INKLUZYWNY LEADERSHIP JEST TAKI WAŻNY I JEDNOCZEŚNIE TAKI TRUDNY
  • LIDERSKI MIĘSIEŃ EMPATII
  • SAMOŚWIADOMOŚĆ KLUCZEM DO INKLUZYWNOŚCI
  • "OBSZARY WRAŻLIWE" W RÓŻNORODNYM ŚRODOWISKU
  • INKLUZYWNY LEADERSHIP BAZĄ DLA POCZUCIA PRZYNALEŻNOŚCI I ZAUFANIA
  • ZAKOŃCZENIE
  • PODSUMOWANIE
  • IMPLIKACJA W BIZNESIE

9. OD JA, PRZEZ TY DO MY - JAK POPRZEZ KONTAKT I ŚWIADOMOŚĆ POTRZEB ORAZ ŚWIADOMOŚĆ WSPÓŁZALEŻNOŚCI BUDOWAĆ WSPÓŁPRACĘ I EFEKTYWNOŚĆ W BIZNESIE

  • WSPÓŁPRACA I EFEKTYWNOŚĆ - DWA FILARY POWODZENIA I ROZWOJU ORGANIZACJI
  • OD ZINTEGROWANEGO MÓZGU DO EFEKTYWNEJ I PRZYJAZNEJ PRACOWNIKOM ORGANIZACJI
  • JAK ROZWIJAĆ I REGULOWAĆ PRAWĄ PÓŁKULĘ ORAZ WŁĄCZAĆ LEWĄ
  • OBJĄĆ JA, TY I MY
  • DLACZEGO PARADYGMAT NVC I "POWER WITH" MAJĄ SENS
  • DOŚWIADCZENIA Z WDRAŻANIA NVC JAKO PARADYGMATU
  • PODSUMOWANIE I KLUCZOWE POSTULATY WDROŻENIOWE

10. ZNACZENIE SŁUCHANIA W ROLI LIDERSKIEJ

  • SŁUCHANIE JAKO UMIEJĘTNOŚĆ LIDERSKA
  • BLOKADY KONTAKTU
  • BEZPIECZEŃSTWO PSYCHICZNE
  • KOŁA RATUNKOWE UWAŻNEGO SŁUCHANIA
  • PRAKTYCZNE PODPOWIEDZI W BIZNESIE

11. UMIEJĘTNE PODEJMOWANIE DŁUGOTERMINOWO ZRÓWNOWAŻONYCH DECYZJI

  • POTRZEBA A STRATEGIA
  • ZADOWOLENIE KLIENTÓW
  • WYPRACOWANIE WŁASNEJ DŁUGOTERMINOWO ZRÓWNOWAŻONEJ DECYZJI
  • DLACZEGO WARTO?
  • PODSUMOWANIE

12. JĘZYK REZONOWANIA W BIZNESIE - JAK BUDOWAĆ BEZPIECZEŃSTWO PSYCHOLOGICZNE

  • CZYM JEST JĘZYK REZONOWANIA I DLACZEGO MA MOC
  • CZYM JEST BEZPIECZEŃSTWO PSYCHOLOGICZNE
  • KORZYŚCI Z DBANIA O BEZPIECZEŃSTWO PSYCHOLOGICZNE
  • JAK JĘZYK WPŁYWA NA BEZPIECZEŃSTWO I CO MA WSPÓLNEGO Z MÓZGIEM
  • FORMY JĘZYKA REZONOWANIA I JEGO ZASTOSOWANIE W BIZNESIE
  • PRZYKŁADY WDROŻENIA JĘZYKA REZONOWANIA
  • PODSUMOWANIE

A. ANKIETA - BADANIE ŚWIADOMOŚCI ZASOBÓW LIDERA/LIDERKI

B. LISTA UCZUĆ I LISTA POTRZEB

  • LISTA UCZUĆ
  • LISTA POTRZEB

C. BIBLIOGRAFIA

D. BIOGRAMY

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.