reklama - zainteresowany?

Detaliczna bankowo - Onepress

Detaliczna bankowo
ebook
Autor: Beata
ISBN: 978-83-7941-202-0
stron: 163, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 14,44 z艂 (poprzednio: 16,99 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-2,55 z艂)

Dodaj do koszyka Detaliczna bankowo

Tagi: Finanse

Autorka pokazuje detaliczn

Dodaj do koszyka Detaliczna bankowo

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Detaliczna bankowo", wybiera艂y tak偶e:

  • Stw贸rz jednoro偶ca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
  • Pieni膮dze p艂yn膮 z duszy. Odzyskaj swoje wewn臋trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomo艣ciach. Praktyczny poradnik, jak kupi膰, wyremontowa膰 i wynaj膮膰 mieszkanie
  • Blockchain i kryptowaluty. Kurs video. Zdecentralizowane finanse od podstaw
  • B

Dodaj do koszyka Detaliczna bankowo

Spis tre艣ci

Detaliczna bankowo艣膰 elektroniczna eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie

Rozdzia艂 1
Istota bankowo艣ci detalicznej i jej specyfika
1.1. Poj臋cie i rozw贸j bankowo艣ci detalicznej na 艣wiecie
1.2. Rozw贸j bankowo艣ci detalicznej w Polsce
1.3. Poj臋cie i klasyfikacja klient贸w bankowo艣ci detalicznej
1.4. Klienci indywidualni jako cz艂onkowie gospodarstwa domowego
1.5. Potrzeby finansowe klient贸w detalicznych

Rozdzia艂 2
Koncepcja detalicznej bankowo艣ci elektronicznej
2.1. Poj臋cie i elementy detalicznej bankowo艣ci elektronicznej
2.2. Bankowo艣膰 elektroniczna jako efekt rewolucji informacyjnej i element spo艂ecze艅stwa informacyjnego
2.3. Ewolucja detalicznej bankowo艣ci elektronicznej
2.4. Zasady funkcjonowania i g艂贸wne przyczyny rozwoju detalicznej bankowo艣ci elektronicznej
2.4.1. Zasady funkcjonowania detalicznej bankowo艣ci elektronicznej
2.4.2. G艂贸wne przyczyny rozwoju detalicznej bankowo艣ci elektronicznej
2.5. Tradycyjne i elektroniczne kana艂y dystrybucji us艂ug bankowych

Rozdzia艂 3
Instrumenty bankowo艣ci elektronicznej. Poj臋cie i klasyfikacja
3.1. Bankowo艣膰 internetowa jako wiod膮cy element bankowo艣ci elektronicznej
3.1.1. Poj臋cie i ewolucja bankowo艣ci internetowej
3.1.2. Klasyfikacja bank贸w 艣wiadcz膮cych us艂ugi poprzez Internet
3.2. Bankowo艣膰 telefoniczna jako dope艂nienie us艂ug 艣wiadczonych poprzez Internet
3.2.1. Pojecie i formy bankowo艣ci telefonicznej
3.3. Bankowo艣膰 modemowa jako system obs艂ugi klient贸w indywidualnych
3.4. Bankowo艣膰 terminalowa a samoobs艂uga klient贸w detalicznych
3.4.1. Bankomaty - pojecie i ewolucja
3.4.2. Klasyfikacja bankomat贸w
3.4.3. Elektroniczne terminale do akceptowania kart
3.4.4. Kioski multimedialne
3.5. Elektroniczne instrumenty p艂atnicze
3.5.1. Pojecie i klasyfikacja elektronicznych instrument贸w p艂atniczych
3.5.2. Podmioty bior膮ce udzia艂 w realizacji p艂atno艣ci z wykorzystaniem elektronicznych instrument贸w p艂atniczych
3.5.3. Wydawcy elektronicznych instrument贸w p艂atniczych
3.5.4. Posiadacze elektronicznych instrument贸w p艂atniczych
3.5.5. Agenci rozliczeniowi i akceptanci elektronicznych instrument贸w p艂atniczych
3.5.6. Systemy (organizacje) elektronicznych instrument贸w p艂atniczych
3.5.7. Umowa o elektroniczny instrument p艂atniczy
3.5.8. Poj臋cie i klasyfikacja kart p艂atniczych
3.5.9. Pieni膮dz elektroniczny - poj臋cie i rodzaje

Rozdzia艂 4
Kszta艂towanie rynku detalicznej bankowo艣ci elektronicznej na 艣wiecie i w Polsce
4.1. Wp艂yw rozpowszechnienia Internetu i telefonii kom贸rkowej na rozw贸j detalicznej bankowo艣ci elektronicznej
4.1.1. Internet i telefonia kom贸rkowa w Unii Europejskiej
4.1.2. Internet i telefonia kom贸rkowa w Polsce
4.2. Rozw贸j detalicznej bankowo艣ci internetowej na 艣wiecie i w Polsce
4.2.1. Rozw贸j bankowo艣ci internetowej na 艣wiecie
4.2.2. Bankowo艣膰 internetowa w Polsce
4.3. Rozw贸j bankowo艣ci mobilnej i terminalowej na 艣wiecie i w Polsce
4.3.1. Rozw贸j bankowo艣ci mobilnej na 艣wiecie i w Polsce
4.3.2. Rozw贸j i prognozy rynku bankowo艣ci terminalowej
4.4 Rozw贸j rynku bankowych kart p艂atniczych na 艣wiecie
4.5. Rozw贸j rynku bankowych kart p艂atniczych w Polsce

Rozdzia艂 5
Perspektywy rozwoju detalicznej bankowo艣ci elektronicznej
5.1. Potrzeby klient贸w detalicznych na rynku bankowo艣ci elektronicznej w Polsce
5.2. Czynniki rozwoju detalicznego rynku bankowo艣ci elektronicznej w Polsce
5.2.1. Czynniki ekonomiczno-technologiczne
5.2.2. Czynniki demograficzno-edukacyjne
5.2.3. Czynniki psychospo艂eczne
5.2.4. Czynniki instytucjonalno-prawne
5.3. Znaczenie technologii informacyjnych w rozwoju bankowo艣ci detalicznej
5.4. Wp艂yw rozwoju bankowo艣ci elektronicznej na zagro偶enie bankructwem klient贸w detalicznych
5.5. Analiza szans i zagro偶e艅 rozwoju detalicznej bankowo艣ci elektronicznej

S艂ownik
Bibliografia

Dodaj do koszyka Detaliczna bankowo

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.