reklama - zainteresowany?

Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu - Onepress

Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu
Autor: Hsieh Tony
Tłumaczenie: Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
ISBN: 978-8-3621-9581-7
stron: 268, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 46,21 zł (poprzednio: 59,24 zł)
Oszczędzasz: 22% (-13,03 zł)

Dodaj do koszyka Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu

Tagi: E-biznes | ZarzÄ…dzanie

* ZapÅ‚ać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejÅ›cie.
* Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy nie tylko działu.
* Skup siÄ™ na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
* Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
* Pomóż pracownikom rozwijać siÄ™ zarówno osobiÅ›cie, jak i zawodowo.
* Staraj się zmienić świat.

Aaa, i zarabiaj pieniÄ…dze...

Brzmi jak kompletne szaleÅ„stwo? SÄ… to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasujÄ…ca siÄ™ nowa firma na corocznej liÅ›cie "Najlepsze firmy, dla których warto pracować" magazynu "Fortune" Zappos zostaÅ‚o przejÄ™te przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamkniÄ™cia.

Dodaj do koszyka Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu

 

Osoby które kupowały "Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu

Spis treści

Dodaj do koszyka Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.