Data driven marketing. O logicznym podej - Onepress
ebook
Autor: Adrian AndrzejczykISBN: 978-83-289-1877-1
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2024-07-02
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 37,95 zł (poprzednio: 67,77 zł)
Oszczędzasz: 44% (-29,82 zł)
Tagi: Marketing
Osoby które kupowały "Data driven marketing. O logicznym podej", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)