Data driven marketing. O logicznym podej - Onepress

ebook
Autor: Adrian AndrzejczykISBN: 978-83-289-1877-1
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2024-07-02
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,50 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-34,50 zł)
Tagi: Marketing
Osoby które kupowały "Data driven marketing. O logicznym podej", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)