reklama - zainteresowany?

Czym (nie) jest coaching - Onepress

Czym (nie) jest coaching
Autor: Zubrzycka-Nowak Monika, Rybczyńska Katarzyna, Monostori Sylwia
ISBN: 978-8-3748-9288-9
stron: 152, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,21 zł (poprzednio: 24,63 zł)
Oszczędzasz: 22% (-5,42 zł)

Dodaj do koszyka Czym (nie) jest coaching

Tagi: Coaching | Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje

Początkowo coachingiem nazywano instruktaż, zwykłe wprowadzanie pracownika w arkana pracy. Potem coachingiem zaczęto nazywać towarzyszenie sprzedawcom i dawanie im na gorąco informacji zwrotnej o procesie sprzedaży. Często obejmowało to bardzo nieprzyjemne krytykowanie sprzedawcy. Również rozwijanie umiejętności innych niż sprzedawanie czyli trening umiejętności takich jak prezentacje, wystąpienia publiczne, nawiązywanie kontaktu, negocjacje znalazły się pod szyldem coachingu. W miarę pojawiania się kolejnych szkół coachingu w Polsce, które realizują programy szkoleniowe zgodne ze standardami międzynarodowymi (International Coach Federation, International Coach Community i inne), coaching zaczął nabierać nowego znaczenia. Zaczął reprezentować pewną postawę życiową, charakteryzować podejście do drugiego człowieka, w którym obowiązują pewne bazowe założenia sprawiające, że coaching stał się inną formą wspierania drugiego człowieka niż instruowanie, trening, nauczanie, psychoterapia, doradztwo, mentoring, consulting I o takim coachingu jest ta książka.

Dodaj do koszyka Czym (nie) jest coaching

 

Osoby które kupowały "Czym (nie) jest coaching", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzałości
  • 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa

Dodaj do koszyka Czym (nie) jest coaching

Spis treści

Dodaj do koszyka Czym (nie) jest coaching

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.