Czym (nie) jest coaching - Onepress

ISBN: 978-8-3748-9288-9
stron: 152, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,21 zł (poprzednio: 24,63 zł)
Oszczędzasz: 22% (-5,42 zł)
Początkowo coachingiem nazywano instruktaż, zwykłe wprowadzanie pracownika w arkana pracy. Potem coachingiem zaczęto nazywać towarzyszenie sprzedawcom i dawanie im na gorąco informacji zwrotnej o procesie sprzedaży. Często obejmowało to bardzo nieprzyjemne krytykowanie sprzedawcy. Również rozwijanie umiejętności innych niż sprzedawanie czyli trening umiejętności takich jak prezentacje, wystąpienia publiczne, nawiązywanie kontaktu, negocjacje znalazły się pod szyldem coachingu. W miarę pojawiania się kolejnych szkół coachingu w Polsce, które realizują programy szkoleniowe zgodne ze standardami międzynarodowymi (International Coach Federation, International Coach Community i inne), coaching zaczął nabierać nowego znaczenia. Zaczął reprezentować pewną postawę życiową, charakteryzować podejście do drugiego człowieka, w którym obowiązują pewne bazowe założenia sprawiające, że coaching stał się inną formą wspierania drugiego człowieka niż instruowanie, trening, nauczanie, psychoterapia, doradztwo, mentoring, consulting I o takim coachingu jest ta książka.
Osoby które kupowały "Czym (nie) jest coaching", wybierały także:
- Insight. Droga do mentalnej dojrzałości 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
- Silny bez krzywdy. Jak zbudowa 44,48 zł, (12,90 zł -71%)