reklama - zainteresowany?

Czym (nie) jest coaching - Onepress

Czym (nie) jest coaching
Autor: Zubrzycka-Nowak Monika, Rybczyńska Katarzyna, Monostori Sylwia
ISBN: 978-8-3748-9288-9
stron: 152, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,21 zł (poprzednio: 24,63 zł)
Oszczędzasz: 22% (-5,42 zł)

Dodaj do koszyka Czym (nie) jest coaching

Tagi: Coaching | Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje

PoczÄ…tkowo coachingiem nazywano instruktaż, zwykÅ‚e wprowadzanie pracownika w arkana pracy. Potem coachingiem zaczÄ™to nazywać towarzyszenie sprzedawcom i dawanie im na gorÄ…co informacji zwrotnej o procesie sprzedaży. CzÄ™sto obejmowaÅ‚o to bardzo nieprzyjemne krytykowanie sprzedawcy. Również rozwijanie umiejÄ™tnoÅ›ci innych niż sprzedawanie czyli trening umiejÄ™tnoÅ›ci takich jak prezentacje, wystÄ…pienia publiczne, nawiÄ…zywanie kontaktu, negocjacje znalazÅ‚y siÄ™ pod szyldem coachingu. W miarÄ™ pojawiania siÄ™ kolejnych szkóÅ‚ coachingu w Polsce, które realizujÄ… programy szkoleniowe zgodne ze standardami miÄ™dzynarodowymi (International Coach Federation, International Coach Community i inne), coaching zaczÄ…Å‚ nabierać nowego znaczenia. ZaczÄ…Å‚ reprezentować pewnÄ… postawÄ™ życiowÄ…, charakteryzować podejÅ›cie do drugiego czÅ‚owieka, w którym obowiÄ…zujÄ… pewne bazowe zaÅ‚ożenia sprawiajÄ…ce, że coaching staÅ‚ siÄ™ innÄ… formÄ… wspierania drugiego czÅ‚owieka niż instruowanie, trening, nauczanie, psychoterapia, doradztwo, mentoring, consulting I o takim coachingu jest ta książka.

Dodaj do koszyka Czym (nie) jest coaching

 

Osoby które kupowały "Czym (nie) jest coaching", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • 77 historii, które mogÄ… dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa

Dodaj do koszyka Czym (nie) jest coaching

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Czym (nie) jest coaching

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.