reklama - zainteresowany?

Czym jest marketing - Onepress

Czym jest marketing
Autor: Silk Alvin J.
TÅ‚umaczenie: Zdziemborska Anna
ISBN: 978-8-3751-0063-1
stron: 240, okładka: twarda
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,06 zł (poprzednio: 35,88 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,82 zł)

Dodaj do koszyka Czym jest marketing

Tagi: Marketing

Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni.

Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi:

zachowania konsumenta
segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie
opracowywanie nowych produktów i usług
rozszerzanie linii produktów
wycena i wartość marki
kanały i sieci dystrybucji
strategia ustalania cen zapewniająca rentowność
zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta

Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalność handlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.



Dodaj do koszyka Czym jest marketing

Spis treści

Dodaj do koszyka Czym jest marketing

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.