reklama - zainteresowany?

Czym jest Branding? - Onepress

Czym jest Branding?
Autor: Healey Matthew
Tłumaczenie: Mikołajczyk Jacek
ISBN: 978-8-3613-8028-3
stron: 256, okładka: miękka
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,92 zł (poprzednio: 65,28 zł)
Oszczędzasz: 22% (-14,36 zł)

Dodaj do koszyka Czym jest Branding?

Tagi: E-biznes | Marketing

Czym jest branding? to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką. Struktura Autor Czym jest branding? analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem).



Dodaj do koszyka Czym jest Branding?

Spis treści

Dodaj do koszyka Czym jest Branding?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.