reklama - zainteresowany?

Cyfrowa przestrzeń biznesowa - Onepress


ebook
Autor: Matt Mayewski
ISBN: 978-8-3011-6683-0
stron: 95, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,12 zł (poprzednio: 23,60 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,48 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: E-biznes

E-book prezentuje nową branżę serwisów internetowych tworzących tzw. cyfrową przestrzeń biznesową. Nowe technologie przeniknęły już do każdej dziedziny naszego życia, zmieniając nie tylko urządzenia, z których korzystamy w naszym otoczeniu, ale przede wszystkim naszą aktywność, m.in. w takich obszarach, jak: pozyskiwanie informacji i wiedzy, rozrywka, komunikacja czy współpraca. Dziś wystarczy być "podłączonym" do globalnej sieci przez jakiekolwiek urządzenie mobilne, np. laptop, smartphone, palmtop, tablet, żeby utrzymywać na bieżąco kontakt z innymi, niezależnie od strefy czasowej czy miejsca pobytu. Zmiany różnych form aktywności, pozbawione barier, są dostrzegalne na każdym kroku, na ulicy, w domu, w środkach masowego przekazu. Nie da się już zaprzeczyć, że świat wokół nas zmienia się z niewyobrażalną szybkością. Pozostaje jednak pytanie, czy podobne zmiany zachodzą również w biznesie. Czy nowy internetowy sposób komunikacji ma wpływ na przedsiębiorców?

Celem publikacji jest rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju globalnej, cyfrowej przestrzeni biznesowej. Atutem książki jest przeanalizowanie serwisów, które są globalnymi liderami w swoich obszarach konkurencyjnych. Autor omawia takie serwisy, jak:

• biznesowe serwisy społecznościowe: LinkedIn, Viadeo, Xing i Facebook,

• business directory z elementami Web 2.0: Spoke, Jigsaw,

• social technology platforms: Bantam Live, Central Desktop, Huddle.net, Jivesoftware, Projectplace, Socialtext,

• marketplace: Alibaba.com, Elance, oDesk,

• enterprise on demand: 37Signals, Salesforce, Zoho.

Informacje zawarte w tej publikacji będą przydatne do korzystania z serwisów internetowych w bieżącym wykonywaniu zadań w firmie - wiele serwisów umożliwia np. bezpłatne korzystanie z CRM czy narzędzia do zarządzania projektami, co pozwoli na zaoszczędzenie pieniędzy w firmie. Dzięki niej poszerzysz swoją wiedzę o tym, co się dzieje w cyfrowym świecie biznesu, uzyskasz syntetyczną i analityczną informację o dostępie do poszczególnych aplikacji internetowych, a także poznasz prognozy dotyczące cyfrowego świata biznesu.

Matt Mayewski - marketingowiec, przedsiębiorca, analityk biznesowy, posiadający doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, paliwowej, internetowej, doktorant w Katedrze Nauk o Przedsiębiorstwie SGH (przedsiębiorstwo przyszłości, konkurencyjność systemów kooperacyjnych w Internecie).

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Cyfrowa przestrzeń biznesowa", wybierały także:

  • Biznesplan

Dodaj do koszyka

Spis treści

Cyfrowa przestrzeń biznesowa. Przyszłość internetowych serwisów biznesowych. eBook -- spis treści

Wstęp    7

CZĘŚĆ I. Analiza jakościowa i ilościowa rynku B2B i otoczenia biznesowego. Globalny benchmarking    9

    ROZDZIAŁ 1. Analiza jakościowa rynku B2B i otoczenia biznesowego    11
        Grupa I (grupa wartości)    12
        Grupa II (grupa ilości)    13
        Grupa III (grupa wsparcia)    15

    ROZDZIAŁ 2. Analiza jakościowa. Przegląd krajowych rynków B2B i otoczenia biznesowego    17

CZĘŚĆ II. Analiza internetowych serwisów biznesowych    33

    ROZDZIAŁ 3. Metoda analizy internetowych serwisów biznesowych    35

    ROZDZIAŁ 4. Identyfikacja internetowych serwisów biznesowych    36

    ROZDZIAŁ 5. Społecznościowe (networkingowe) serwisy biznesowe    37
        Trzy prawa społeczności biznesowych    39
        Mistrzowie biznesowych relacji    40
        Dinozaury relacji    40
        Wielka trójka    41
        Biznesowe serwisy społecznościowe - podsumowanie grupy    45
        Poglądowy SWOT grupy społecznościowych (networkingowych) serwisów biznesowych    48

    ROZDZIAŁ 6. Business directory    50
        Spoke    51
        Jigsaw    51
        Business directory - podsumowanie grupy    52
        Poglądowy SWOT serwisów z grupy business directory    54

    ROZDZIAŁ 7. Social technology platform    56
        Od zarządzania projektami do zarządzania pracą    56
        Nowy styl pracy    57
        Dzieci Facebooka    58
        Walka o ogień… wiedzy    59
        Bantam Live    59
        Central Desktop    60
        Socialtext    61
        Jivesoftware    61
        Huddle.net    62
        Projectplace    63
        Social technology platform - podsumowanie grupy    64
        Poglądowy SWOT serwisów z grupy social technology platform    67

    ROZDZIAŁ 8. Targowiska internetowe    69
        Goliat    69
        Dawid    71
        Przyszłość marketplace'ów produktów    71
        Work, Worker, Workspace    72
        Pierwszy wśród równych    72
        Atak klonów    73
        Jesteś moim guru    74
        Marketplace - podsumowanie grupy    75
        Poglądowy SWOT grupy marketplace'ów    78

    ROZDZIAŁ 9. Enterprise on demand    79
        Organizacja do wynajęcia    79
        Salesforce    79
        Rework, czyli 37Signals    81
        Organizacja Głupcze!    82
        Enterprise on demand - podsumowanie grupy    83
        Poglądowy SWOT serwisów z grupy enterprise on demand    85

    ROZDZIAŁ 10. Macierzowa analiza internetowych serwisów biznesowych    87
        Mapa migracji wartości w otoczeniu konkurencyjnym internetowych serwisów biznesowych    88
        Macierz wartości w otoczeniu konkurencyjnym internetowych serwisów biznesowych    90
        Cena dostępu    91

    Wnioski z analizy    93
  

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.