reklama - zainteresowany?

Customer Experience Management. Moc pozytywnych do - Onepress

Customer Experience Management. Moc pozytywnych do
ebook
Autor: Katarzyna Wojciechowska
ISBN: 978-83-289-0470-5
stron: 408, Format: ebook
Data wydania: 2023-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,45 zł (poprzednio: 97,23 zł)
Oszczędzasz: 44% (-42,78 zł)

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych do

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych do

 

Osoby które kupowały "Customer Experience Management. Moc pozytywnych do", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych do

Spis treści

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych do

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.