reklama - zainteresowany?

Customer Experience Management. Moc pozytywnych do - Onepress

Customer Experience Management. Moc pozytywnych do
Autor: Katarzyna Wojciechowska
ISBN: 978-83-8322-785-6
okładka: mi
Data wydania: 2023-02-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 63,36 zł (poprzednio: 99,00 zł)
Oszczędzasz: 36% (-35,64 zł)

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych do

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych do

 

Osoby które kupowały "Customer Experience Management. Moc pozytywnych do", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych do

Spis treści

Dodaj do koszyka Customer Experience Management. Moc pozytywnych do

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.