Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - Onepress
ISBN: 978-83-246-7714-6
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2013-04-15
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 18,50 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-18,50 zł)
Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych
Co tysiąc głów, to nie jedna
Crowdsourcing to stosunkowo Å›wieże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejÄ…cych, proponowaniu innowacyjnych rozwiÄ…zaÅ„ i aktywnym ksztaÅ‚towaniu marki w oparciu o mÄ…drość konsumentów. DziÄ™ki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasiÄ™gu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniÅ‚o podejÅ›cie do komunikacji. W wymyÅ›lanie nowych rozwiÄ…zaÅ„ wÅ‚Ä…czajÄ… swoich… konsumentów. DziesiÄ…tki, setki, tysiÄ…ce ludzi! AngażujÄ… ich i zyskujÄ… w zamian dostÄ™p do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracujÄ… o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik dziaÅ‚u innowacji.
Tradycyjny marketing zakÅ‚ada, że to firma jest jedynym „dawcÄ…” komunikatu, treÅ›ci, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie sÅ‚uchać i kupować. Ta reguÅ‚a obowiÄ…zywaÅ‚a jeszcze caÅ‚kiem niedawno — zanim media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zaczęły rzÄ…dzić Å›wiatem wirtualnym i zmieniÅ‚y jednostronnÄ… komunikacjÄ™ (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony majÄ… gÅ‚os i mogÄ… siÄ™ wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wczeÅ›niej marki nie byÅ‚y tak blisko swoich odbiorców — i na odwrót. WÅ‚aÅ›ciciel marki ma na wyciÄ…gniÄ™cie rÄ™ki uwagi, pomysÅ‚y i treÅ›ci pochodzÄ…ce z najlepszego źródÅ‚a: wprost od użytkowników produktów i usÅ‚ug. Wystarczy nawiÄ…zać z nimi kontakt, sÅ‚uchać, rozmawiać i… nauczyć siÄ™ korzystać z potężnej siÅ‚y crowdsourcingu.
Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?
Partner merytoryczny:
Osoby które kupowały "Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek ", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)