reklama - zainteresowany?

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - Onepress

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Autor: Praca zbiorowa pod redakcjÄ… Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka PiÄ…tkowskiego
ISBN: 978-83-246-6328-6
stron: 184, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-04-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Tagi: Marketing

Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych


Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo Å›wieże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejÄ…cych, proponowaniu innowacyjnych rozwiÄ…zaÅ„ i aktywnym ksztaÅ‚towaniu marki w oparciu o mÄ…drość konsumentów. DziÄ™ki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasiÄ™gu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniÅ‚o podejÅ›cie do komunikacji. W wymyÅ›lanie nowych rozwiÄ…zaÅ„ wÅ‚Ä…czajÄ… swoich… konsumentów. DziesiÄ…tki, setki, tysiÄ…ce ludzi! AngażujÄ… ich i zyskujÄ… w zamian dostÄ™p do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracujÄ… o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik dziaÅ‚u innowacji.

Tradycyjny marketing zakÅ‚ada, że to firma jest jedynym „dawcÄ…” komunikatu, treÅ›ci, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie sÅ‚uchać i kupować. Ta reguÅ‚a obowiÄ…zywaÅ‚a jeszcze caÅ‚kiem niedawno — zanim media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zaczęły rzÄ…dzić Å›wiatem wirtualnym i zmieniÅ‚y jednostronnÄ… komunikacjÄ™ (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony majÄ… gÅ‚os i mogÄ… siÄ™ wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wczeÅ›niej marki nie byÅ‚y tak blisko swoich odbiorców — i na odwrót. WÅ‚aÅ›ciciel marki ma na wyciÄ…gniÄ™cie rÄ™ki uwagi, pomysÅ‚y i treÅ›ci pochodzÄ…ce z najlepszego źródÅ‚a: wprost od użytkowników produktów i usÅ‚ug. Wystarczy nawiÄ…zać z nimi kontakt, sÅ‚uchać, rozmawiać i… nauczyć siÄ™ korzystać z potężnej siÅ‚y crowdsourcingu.

Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?


Partner merytoryczny:

Dodaj do koszyka Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

 

Osoby które kupowały "Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek ", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Spis treści

Dodaj do koszyka Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.