reklama - zainteresowany?

Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu - Onepress

Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu
Autor: Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak
ISBN: 978-83-283-0341-6
stron: 280, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2015-04-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

Tagi: E-biznes | Finanse | Start-up

ECONOMICUS 2016 - III miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny"


WE the CROWD

Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum.

Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu. Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało! Autorzy tej książki zebrali i usystematyzowali wiedzę, którą dzielą się za pośrednictwem poświęconego crowdfundingowi bloga www.wethecrowd.pl. Dziś oddają w Twoje ręce nie tylko bazę teoretyczną, ale przede wszystkim zestaw narzędzi pozwalających przekonać się, co o Twoich pomysłach sądzi Tłum, który może zadecydować o przyszłości Twoich projektów.

UWAGA – wydanie tej książki zostało częściowo sfinansowane w ramach crowdfundingu!


 


Bartosz Filip Malinowski (ur. 1987) – współzałożyciel think tanku WE the CROWD, doktorant zarządzania. Publikuje na łamach „Nowego Marketingu” i „Antywebu”. Prowadzi bloga www.apofenique.pl. Racjonalista, humanista, ateista i idealista, szukający właściwych środków do właściwych celów.

Marcin Giełzak (ur. 1987) – współzałożyciel think tanku WE the CROWD. Aktywnie uczestniczy w kampaniach crowdfundingowych i prowadzi szkolenia z tego zakresu. Współorganizował pierwsze w Polsce wydarzenia poświęcone ekonomii współdzielonej. Współpracuje m.in. z „Nowym Marketingiem”, „Mam StartUp”, „Nowym Obywatelem”. Autor książki Antykomuniści lewicy (Poznań 2014).

 

Dodaj do koszyka Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

 

Osoby które kupowały "Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

Spis treści

Dodaj do koszyka Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.