reklama - zainteresowany?

Copywriting. Jak sprzedawać słowem - Onepress

Copywriting. Jak sprzedawać słowem
Autor: Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
ISBN: 978-8-3778-8300-6
stron: 208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)

Dodaj do koszyka Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Tagi: Marketing

No to Frugo, Å»ubr wystÄ™puje w puszczy, Zawsze Coca-Cola czy Nike. Just do it! to klasyczne już przykÅ‚ady copywriterskich zÅ‚otych strzaÅ‚ów. ChciaÅ‚byÅ› tworzyć podobnie chwytliwe i bÅ‚yskotliwe hasÅ‚a reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przeÅ‚ożą siÄ™ na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze siÄ™ żaden odbiorca?

Sięgnij po tę książkę!

- Dowiesz siÄ™, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.

- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).

- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczÄ…ce tworzenia wartoÅ›ciowych treÅ›ci w serwisach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych na czele z Facebookiem.

- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.

- Zostaniesz kreatorem sÅ‚owa, który potrafi uÅ›wiadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.

Dodaj do koszyka Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.