Copywriting. Jak sprzedawać słowem - Onepress

ISBN: 978-8-3778-8300-6
stron: 208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)
No to Frugo, Å»ubr wystÄ™puje w puszczy, Zawsze Coca-Cola czy Nike. Just do it! to klasyczne już przykÅ‚ady copywriterskich zÅ‚otych strzaÅ‚ów. ChciaÅ‚byÅ› tworzyć podobnie chwytliwe i bÅ‚yskotliwe hasÅ‚a reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przeÅ‚ożą siÄ™ na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze siÄ™ żaden odbiorca?
Sięgnij po tę książkę!
- Dowiesz siÄ™, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczÄ…ce tworzenia wartoÅ›ciowych treÅ›ci w serwisach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem sÅ‚owa, który potrafi uÅ›wiadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.
Osoby które kupowały "Copywriting. Jak sprzedawać słowem", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)