reklama - zainteresowany?

Controlling dzia - Onepress

Controlling dzia
ebook
Autor: Wojciech Grzegorczyk
ISBN: 978-83-8331-230-9
stron: 134, Format: ebook
Data wydania: 2023-07-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,21 zł (poprzednio: 24,66 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,45 zł)

Dodaj do koszyka Controlling dzia

Prawid

Dodaj do koszyka Controlling dzia

 

Osoby które kupowały "Controlling dzia", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Controlling dzia

Spis treści

Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy eBook -- spis treści

WstÄ™p   7

 

RozdziaÅ‚ 1. Controlling – pojÄ™cie i instrumenty  9

1.1. Kontrola dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej – pojÄ™cie, rodzaje i etapy                9

1.2. PojÄ™cie controllingu – jego funkcje i uwarunkowania                  13

1.2.1. Uwarunkowania stosowania controllingu         16

1.2.2. Uwarunkowania zewnÄ™trzne controllingu          19

1.3. Controlling marketingowy – istota, ograniczenia i etapy           21

1.4. System informacji marketingowej jako warunek stosowania controllingu marketingowego            25

1.5. Zakres przedmiotowy controllingu marketingowego                  28

1.6. Audyt jako narzÄ™dzie controllingu                33

1.7. Audyt marketingowy – pojÄ™cie, ewolucja i zakres przedmiotowy                35

 

RozdziaÅ‚ 2. Analizy controllingowe w marketingu           45

2.1. Analiza sytuacji rynkowej i popytu                45

2.2. Analiza nabywców         48

2.3. Analiza konkurencji        53

2.4. Analiza controllingowa personelu przedsiÄ™biorstwa  56

2.5. Analiza controllingowa sytuacji finansowej przedsiÄ™biorstwa   59

2.6. Analiza controllingowa dziaÅ‚aÅ„ marketingowych        63

2.6.1. Analiza controllingowa polityki produktu i sprzedaży      65

2.6.2. Analiza controllingowa cen i polityki cenowej  77

2.6.3. Analiza controllingowa polityki dystrybucji       85

2.6.4. Analiza controllingowa polityki promocji          91

2.7. Analiza controllingowa efektywnoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ marketingowych                93

2.8. Budżet dziaÅ‚aÅ„ marketingowych i jego procedury      98

2.9. Ustalanie nakÅ‚adów na dziaÅ‚ania marketingowe        102

2.10. Prognozowanie sprzedaży jako czynnik budżetu dziaÅ‚aÅ„ marketingowych            106

2.11. E-controlling marketingowy i stosowane wskaźniki                  113

 

Podsumowanie     117

ZaÅ‚Ä…cznik. Studia przypadków              119

Bibliografia            127

Spis rysunków       131

Spis tabel               133

Dodaj do koszyka Controlling dzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.