reklama - zainteresowany?

Controlling dzia - Onepress

Controlling dzia
ebook
Autor: Wojciech Grzegorczyk
ISBN: 978-83-8331-230-9
stron: 134, Format: ebook
Data wydania: 2023-07-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,21 zł (poprzednio: 24,66 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,45 zł)

Dodaj do koszyka Controlling dzia

Prawid

Dodaj do koszyka Controlling dzia

 

Osoby które kupowały "Controlling dzia", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Controlling dzia

Spis treści

Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy eBook -- spis treści

Wstęp   7

 

Rozdział 1. Controlling – pojęcie i instrumenty  9

1.1. Kontrola działalności marketingowej – pojęcie, rodzaje i etapy                9

1.2. Pojęcie controllingu – jego funkcje i uwarunkowania                  13

1.2.1. Uwarunkowania stosowania controllingu         16

1.2.2. Uwarunkowania zewnętrzne controllingu          19

1.3. Controlling marketingowy – istota, ograniczenia i etapy           21

1.4. System informacji marketingowej jako warunek stosowania controllingu marketingowego            25

1.5. Zakres przedmiotowy controllingu marketingowego                  28

1.6. Audyt jako narzędzie controllingu                33

1.7. Audyt marketingowy – pojęcie, ewolucja i zakres przedmiotowy                35

 

Rozdział 2. Analizy controllingowe w marketingu           45

2.1. Analiza sytuacji rynkowej i popytu                45

2.2. Analiza nabywców         48

2.3. Analiza konkurencji        53

2.4. Analiza controllingowa personelu przedsiębiorstwa  56

2.5. Analiza controllingowa sytuacji finansowej przedsiębiorstwa   59

2.6. Analiza controllingowa działań marketingowych        63

2.6.1. Analiza controllingowa polityki produktu i sprzedaży      65

2.6.2. Analiza controllingowa cen i polityki cenowej  77

2.6.3. Analiza controllingowa polityki dystrybucji       85

2.6.4. Analiza controllingowa polityki promocji          91

2.7. Analiza controllingowa efektywności działań marketingowych                93

2.8. Budżet działań marketingowych i jego procedury      98

2.9. Ustalanie nakładów na działania marketingowe        102

2.10. Prognozowanie sprzedaży jako czynnik budżetu działań marketingowych            106

2.11. E-controlling marketingowy i stosowane wskaźniki                  113

 

Podsumowanie     117

Załącznik. Studia przypadków              119

Bibliografia            127

Spis rysunków       131

Spis tabel               133

Dodaj do koszyka Controlling dzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.