Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów - Onepress
ISBN: 978-8-3011-8164-2
stron: 150, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowÄ™ strategii content marketingowej oraz tworzenie treÅ›ci do internetu i budowanie spoÅ‚ecznoÅ›ci wokóÅ‚ marki. Jest to pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiajÄ…ca polskie firmy i realia oraz zawierajÄ…ca polskie case`y.
Jest to praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz wÅ‚aÅ›cicieli maÅ‚ych i Å›rednich firm. Książka stanowi również niezbÄ™dne źródÅ‚o wiedzy dla studentów marketingu i public relations.
Osoby które kupowały "Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)