Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów - Onepress
ISBN: 978-8-3011-8164-2
stron: 150, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowÄ™ strategii content marketingowej oraz tworzenie treÅ›ci do internetu i budowanie spoÅ‚ecznoÅ›ci wokóÅ‚ marki. Jest to pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiajÄ…ca polskie firmy i realia oraz zawierajÄ…ca polskie case`y.
Jest to praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz wÅ‚aÅ›cicieli maÅ‚ych i Å›rednich firm. Książka stanowi również niezbÄ™dne źródÅ‚o wiedzy dla studentów marketingu i public relations.
Osoby które kupowały "Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)