reklama - zainteresowany?

Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie - Onepress

Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie
ebook
Autor: Tomasz Stopka
ISBN: 978-8-3756-1718-4
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie

Tagi: E-biznes | Mała firma | Social Media

Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!
Content Marketing to wyjÄ…tkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doÅ›wiadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz wÅ‚asnych dziaÅ‚aÅ„, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiÄ…zania dla tych nieco bardziej zaawansowanych.
Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100, 1 000, 10 000 i 1 000 000 złotych!
W Å›wiecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stajÄ… siÄ™ coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. IgnorujÄ… reklamy w czasopismach, pomijajÄ… reklamy telewizyjne, szeroki Å‚ukiem omijajÄ… osoby rozdajÄ…ce ulotki. Tradycyjne formy marketingu stajÄ… siÄ™ wiÄ™c coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy majÄ… dość nachalnych reklam i ciÄ…gÅ‚ego nakÅ‚aniania do zakupów. OdpowiedziÄ… jest wiÄ™c content marketing. To pojÄ™cie istniejÄ…ce już od dÅ‚uższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierajÄ…ce ogromnego znaczenia. IdeÄ… marketingu treÅ›ci jest nawiÄ…zanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treÅ›ci.
Content marketing jest sztukÄ… komunikowania siÄ™ z klientami z pominiÄ™ciem bezpoÅ›redniej sprzedaży, opartÄ… na dość prostym zaÅ‚ożeniu - dostarczasz wartoÅ›ciowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujesz zaufanie 
i lojalność grupy docelowej. JednoczeÅ›nie tworzysz wizerunek eksperta w danej dziedzinie i sprawiasz wrażenie rozumienia potrzeb odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci sÄ… skÅ‚onni skorzystać z usÅ‚ug lub zakupić produkt. 
Content marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie pożądanej treÅ›ci, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. Budujesz pozytywne relacje, co przekÅ‚ada siÄ™ na lojalność odbiorców wobec Twojej marki. 
***
Tomasz Stopka - z branżą SEO (Search Engine Optimization) zwiÄ…zany od 2008 roku. DoÅ›wiadczenie zdobywaÅ‚ 
w krakowskich agencjach interaktywnych oraz w najwiÄ™kszym polskim portalu horyzontalnym Onet.pl. Od 2015 roku prowadzi wÅ‚asnÄ… dziaÅ‚alność - firmÄ™ SEMURAI - zwiÄ…zanÄ… z optymalizacjÄ… stron internetowych oraz ich promocjÄ…. Jest organizatorem cyklicznych spotkaÅ„ internetowych dla specjalistów SEM (Search Engine Marketing) Hangout on Air. Poza tym byÅ‚ prelegentem na wielu konferencjach, gdzie przedstawiaÅ‚ zagadnienia z dziedziny SEO. Od 2015 roku prowadzi wraz 
z Whitepress.pl projekt Nowa Koncepcja SEO, który jest unikalnym w branży SEM serwisem omawiajÄ…cym tematy promocji strony w Internecie za pomocÄ… SEO, PR oraz Content Marketingu.
 

Dodaj do koszyka Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie

Spis treści

Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie eBook -- spis treści

Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
O autorze
Od autora
Rozdział 1. Zacznijmy od podstaw
Nudna definicja
Co ci da Content Marketing?
Jak ugryźć ten Content Marketing?
*CHLUP*
RozdziaÅ‚ 2. Content Marketing a…
CM+POZYCJONOWANIE
CM+SEO
CM+PR
CM+Analityka
CM+Offline
Co nie jest prawdÄ… na temat Content Marketingu?
Jaki ma to zwiÄ…zek z Content Marketingiem?
Rozdział 3. Założenia działań Content Marketingowych
Infografiki
Kolory
Dane
Typografia/wyglÄ…d
Webinarium
Formy webinaru
Nagrywanie webinaru
Gdzie przeprowadzić webinar?
E-book
Wideo
Treści
Inne formy promocji
Rozdział 4. Zbuduj dobrą treść!
Zacznijmy od początku: dlaczego należy wybrać taki, a nie inny temat?
Tworzenie treści
Optymalizacja treści pod SEO
Publikacja
Promocja artykułu w Internecie
Rozdział 5. Mierzenie skuteczności naszych działań
Monitoring mediów
RozdziaÅ‚ 6. A teraz na odwrót: depozycjonowanie
Content Marketing a depozycjonowanie
Depozycjonowanie w praktyce
Dodatek
Content Marketing a Influence Marketing
SÅ‚owniczek
Podsumowanie

 

Dodaj do koszyka Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.