Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie - Onepress
ISBN: 978-8-3756-1718-4
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-07
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,90 zł
Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!
Content Marketing to wyjÄ…tkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doÅ›wiadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz wÅ‚asnych dziaÅ‚aÅ„, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiÄ…zania dla tych nieco bardziej zaawansowanych.
Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100, 1 000, 10 000 i 1 000 000 złotych!
W Å›wiecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stajÄ… siÄ™ coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. IgnorujÄ… reklamy w czasopismach, pomijajÄ… reklamy telewizyjne, szeroki Å‚ukiem omijajÄ… osoby rozdajÄ…ce ulotki. Tradycyjne formy marketingu stajÄ… siÄ™ wiÄ™c coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy majÄ… dość nachalnych reklam i ciÄ…gÅ‚ego nakÅ‚aniania do zakupów. OdpowiedziÄ… jest wiÄ™c content marketing. To pojÄ™cie istniejÄ…ce już od dÅ‚uższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierajÄ…ce ogromnego znaczenia. IdeÄ… marketingu treÅ›ci jest nawiÄ…zanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treÅ›ci.
Content marketing jest sztuką komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży, opartą na dość prostym założeniu - dostarczasz wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujesz zaufanie
i lojalność grupy docelowej. JednoczeÅ›nie tworzysz wizerunek eksperta w danej dziedzinie i sprawiasz wrażenie rozumienia potrzeb odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci sÄ… skÅ‚onni skorzystać z usÅ‚ug lub zakupić produkt.
Content marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie pożądanej treÅ›ci, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. Budujesz pozytywne relacje, co przekÅ‚ada siÄ™ na lojalność odbiorców wobec Twojej marki.
***
Tomasz Stopka - z branżą SEO (Search Engine Optimization) związany od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał
w krakowskich agencjach interaktywnych oraz w najwiÄ™kszym polskim portalu horyzontalnym Onet.pl. Od 2015 roku prowadzi wÅ‚asnÄ… dziaÅ‚alność - firmÄ™ SEMURAI - zwiÄ…zanÄ… z optymalizacjÄ… stron internetowych oraz ich promocjÄ…. Jest organizatorem cyklicznych spotkaÅ„ internetowych dla specjalistów SEM (Search Engine Marketing) Hangout on Air. Poza tym byÅ‚ prelegentem na wielu konferencjach, gdzie przedstawiaÅ‚ zagadnienia z dziedziny SEO. Od 2015 roku prowadzi wraz
z Whitepress.pl projekt Nowa Koncepcja SEO, który jest unikalnym w branży SEM serwisem omawiajÄ…cym tematy promocji strony w Internecie za pomocÄ… SEO, PR oraz Content Marketingu.
Osoby które kupowały "Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Content marketing. Twoja firma widoczna w internecie eBook -- spis treści
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
O autorze
Od autora
Rozdział 1. Zacznijmy od podstaw
Nudna definicja
Co ci da Content Marketing?
Jak ugryźć ten Content Marketing?
*CHLUP*
RozdziaÅ‚ 2. Content Marketing a…
CM+POZYCJONOWANIE
CM+SEO
CM+PR
CM+Analityka
CM+Offline
Co nie jest prawdÄ… na temat Content Marketingu?
Jaki ma to zwiÄ…zek z Content Marketingiem?
Rozdział 3. Założenia działań Content Marketingowych
Infografiki
Kolory
Dane
Typografia/wyglÄ…d
Webinarium
Formy webinaru
Nagrywanie webinaru
Gdzie przeprowadzić webinar?
E-book
Wideo
Treści
Inne formy promocji
Rozdział 4. Zbuduj dobrą treść!
Zacznijmy od początku: dlaczego należy wybrać taki, a nie inny temat?
Tworzenie treści
Optymalizacja treści pod SEO
Publikacja
Promocja artykułu w Internecie
Rozdział 5. Mierzenie skuteczności naszych działań
Monitoring mediów
RozdziaÅ‚ 6. A teraz na odwrót: depozycjonowanie
Content Marketing a depozycjonowanie
Depozycjonowanie w praktyce
Dodatek
Content Marketing a Influence Marketing
SÅ‚owniczek
Podsumowanie