reklama - zainteresowany?

Content marketing. Od strategii do efektów - Onepress


ebook
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
ISBN: 978-83-283-7383-9
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Marketing

Złów złotą rybkę w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

  • Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
  • Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
  • W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
  • A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Dodaj do koszyka

Spis treści

Content marketing. Od strategii do efektów eBook -- spis treści

 

Jak przykuć uwagę złotej rybki? 7

 

Znaczenie inbound marketingu w komunikacji 11

  • Dlaczego content is king? 17
  • Definicja, dzięki której zrozumiesz, co liczy się w content marketingu 22
  • Content marketing a treści sprzedażowe 26

Czego można nauczyć się z historii content marketingu? 29

  • Po pierwsze: jakość 30
  • Po drugie: język korzyści 33
  • Po trzecie: kanał komunikacji 38
  • Po czwarte: spójność 40
  • Po piąte: strategia 45

Cel w content marketingu 49

  • Jak określać cele w content marketingu? 49
  • Jakie cele możesz osiągnąć dzięki content marketingowi? 53
  • Jak dopasować cele contentmarketingowe do firmy? 57
  • Po czym poznać, że cel został osiągnięty? 61

Persona, bez której nie osiągniesz sukcesu 65

  • Dlaczego potrzebujesz persony? 66
  • Skąd czerpać wiedzę o odbiorcach? 69
  • Jak zbudować personę, a raczej persony? 73

Nie daj się wpuścić w kanał 81

  • POEM(at) w kanałach 82
  • Jak dostosowywać treści do konkretnych kanałów komunikacji? 86
  • Jak zaangażować odbiorców, by zapełnili kanał earned? 93
  • O skutecznej współpracy z zewnętrznymi kanałami 105

Harmonogram, czyli kto, co, jak i kiedy 115

  • Co powinien zawierać harmonogram? 115
  • Jak pracować z harmonogramem? 117
  • Instrukcje dla autorów zgodne z harmonogramem 120

Treść - to co najważniejsze 125

  • Charakter komunikacji marki - kilka słów o storytellingu 126
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają? 143
  • Sztuka tworzenia tytułów i nie tylko 154
  • Jak mądrze używać słów kluczowych? 161

Content marketing B2B 169

  • B2B a B2C - różnice wpływające na strategię contentmarketingową 170
  • Które kanały w B2B najlepiej wybrać i dlaczego? 172
  • O czym pamiętać, komunikując w świecie B2B? 184

Content marketing i budowa marki osobistej 189

  • Etapy budowy marki osobistej 190
  • Twój content marketing 193

Na zakończenie 197

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.