reklama - zainteresowany?

Content marketing. Od strategii do efektów - Onepress

Content marketing. Od strategii do efektów
mp3
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
ISBN: 978-83-283-7264-1
stron: 200, Format: mp3
Data wydania: 2020-11-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 39,09 zł)
Oszczędzasz: 67% (-26,19 zł)

Dodaj do koszyka Content marketing. Od strategii do efektów

Tagi: Marketing

ZÅ‚ów zÅ‚otÄ… rybkÄ™ w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródÅ‚em cennej wiedzy, przypomina raczej Å›mietnik przepeÅ‚niony fake newsami i milionami bodźców oddziaÅ‚ujÄ…cych na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniajÄ… siÄ™ także marketerzy, którzy w obliczu Å›lepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukajÄ… coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to Å‚atwe. WedÅ‚ug niektórych źródeÅ‚ Å›redni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadÅ‚ do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez zÅ‚otÄ… rybkÄ™. Dlatego sposobem na zwiÄ™kszenie zainteresowania internetowych "zÅ‚otych rybek" miaÅ‚ być content marketing, czyli marketing treÅ›ci. Jednak ten modny trend, realizowany w niewÅ‚aÅ›ciwy sposób, wcale nie prowadzi do osiÄ…gniÄ™cia zadowalajÄ…cych efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze wiÄ™kszy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocÄ… przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz siÄ™ miÄ™dzy innymi:

  • Czego content manager może siÄ™ nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneÅ› myÅ›leć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpÅ‚yw na TwojÄ… strategiÄ™?
  • Jak być SMART przy okreÅ›laniu celów w marketingu treÅ›ci?
  • W czym marketer powinien upodobnić siÄ™ do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to MÄ™drzec czy BÅ‚azen?
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytajÄ…?
  • A także wielu innych rzeczy, dziÄ™ki którym stworzysz naprawdÄ™ skutecznÄ… strategiÄ™ contentmarketingowÄ… dla swojej firmy i marki osobistej.

Dodaj do koszyka Content marketing. Od strategii do efektów

 

Osoby które kupowały "Content marketing. Od strategii do efektów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Content marketing. Od strategii do efektów

Spis treści

Dodaj do koszyka Content marketing. Od strategii do efektów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.