reklama - zainteresowany?

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów - Onepress

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
ebook
Autor: Barbara Stawarz
ISBN: 9788301197674
stron: 182, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Tagi: Marketing

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategiÄ™ content marketingowÄ… oraz tworzyć treÅ›ci do internetu i budować spoÅ‚eczność wokóÅ‚ marki w social media. To pierwsza publikacja omawiajÄ…ca Å›wiatowe standardy, w sposób umożliwiajÄ…cy zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostaÅ‚o poszerzone m.in. o szczegóÅ‚owe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji dziaÅ‚aÅ„ content marketingowych. W książce znalazÅ‚y siÄ™ również porady dotyczÄ…ce tworzenia treÅ›ci pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikacjÄ™ skierowanÄ… do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujÄ…cych siÄ™ PR-em oraz komunikacjÄ… i budowÄ… marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz wÅ‚aÅ›cicieli firm.

Dodaj do koszyka Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

 

Osoby które kupowały "Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Spis treści

Content Marketing i Social Media. Jak przyci

Dodaj do koszyka Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.