reklama - zainteresowany?

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów - Onepress

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
ebook
Autor: Barbara Stawarz
ISBN: 9788301197674
stron: 182, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Tagi: Marketing

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Dodaj do koszyka Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

 

Osoby które kupowały "Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Spis treści

Content Marketing i Social Media. Jak przyci

Dodaj do koszyka Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.