Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów - Onepress
ISBN: 9788301197674
stron: 182, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-23
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategiÄ™ content marketingowÄ… oraz tworzyć treÅ›ci do internetu i budować spoÅ‚eczność wokóÅ‚ marki w social media. To pierwsza publikacja omawiajÄ…ca Å›wiatowe standardy, w sposób umożliwiajÄ…cy zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostaÅ‚o poszerzone m.in. o szczegóÅ‚owe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji dziaÅ‚aÅ„ content marketingowych. W książce znalazÅ‚y siÄ™ również porady dotyczÄ…ce tworzenia treÅ›ci pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikacjÄ™ skierowanÄ… do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujÄ…cych siÄ™ PR-em oraz komunikacjÄ… i budowÄ… marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz wÅ‚aÅ›cicieli firm.
Osoby które kupowały "Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)