Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów - Onepress
ISBN: 9788301197674
stron: 182, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-23
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategiÄ™ content marketingowÄ… oraz tworzyć treÅ›ci do internetu i budować spoÅ‚eczność wokóÅ‚ marki w social media. To pierwsza publikacja omawiajÄ…ca Å›wiatowe standardy, w sposób umożliwiajÄ…cy zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostaÅ‚o poszerzone m.in. o szczegóÅ‚owe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji dziaÅ‚aÅ„ content marketingowych. W książce znalazÅ‚y siÄ™ również porady dotyczÄ…ce tworzenia treÅ›ci pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikacjÄ™ skierowanÄ… do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujÄ…cych siÄ™ PR-em oraz komunikacjÄ… i budowÄ… marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz wÅ‚aÅ›cicieli firm.
Osoby które kupowały "Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)