Coaching - Onepress

ISBN: 978-8-3264-4430-2
stron: 456, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 213,43 zł (poprzednio: 248,17 zł)
Oszczędzasz: 14% (-34,74 zł)
Kompleksowy zestaw 71 narzędzi coachingowych z materiałami online do wykorzystania w coachingu biznesowym oraz życiowym, w pracy z klientem indywidualnym i zespołowym. Zawiera wersje elektroniczne materiałów zarówno dla coacha, jak i dla klienta, umożliwiające szybki wydruk gotowych formularzy i arkuszy, a także - w razie potrzeby - ich dowolną edycję i modyfikację w celu dopasowania poszczególnych narzędzi do indywidualnych potrzeb konkretnych klientów. Są one dostępne na stronie www.coaching.abc.com.pl po wpisaniu zamieszczonego w segregatorze kodu aktywacyjnego.
Autorzy przedstawili własne narzędzia oraz dokonali przeglądu narzędzi wykorzystywanych w różnych podejściach i stylach coachingu, od koncepcji ericksonowskich po prowokatywne, związane z praktyką opartą na dowodach (evidence-based) i z podejściem intuicyjnym. Wszystkie zaprezentowane w zestawie narzędzia stosowane w coachingu zostały przedstawione jako bogaty poznawczo i emocjonalnie proces interakcji, a nie tylko proceduralnie opisana technika. Narzędzia mają różne źródła inspiracji - wywodzą się z praktyki terapeutycznej, biznesowej, edukacyjnej, z treningu sportowego, inżynierii, a nawet filozofii. Stworzone zostały na podstawie wiedzy psychologicznej, socjologicznej, zarządczej i osiągnięć metodologii badań, odwołują się też do rozwoju duchowości człowieka. Uporządkowano je według kryterium celu ich zastosowania, odnosząc się do najistotniejszych aspektów procesu coachingu.
W zbiorze można znaleźć materiały:
- służące badaniu potrzeb,
- wspomagające całościowe kształtowanie formy pracy z klientem,
- pomagające w budowaniu relacji,
- wspierające tworzenie i obieranie celów,
- ułatwiające pracę z wartościami i motywacją klienta,
- rozwijające kreatywność,
- wzbudzające pogłębioną refleksję,
- pomagające w przełamaniu impasu,
- służące monitorowaniu i ewaluacji procesu.
Publikacja jest przeznaczona dla coachów jako źródło konkretnych narzędzi, wiedzy, inspiracji, a także wskazówek dotyczących możliwych innowacji lub udoskonaleń w pracy.
To wyjątkowa pozycja na polskim rynku wydawniczym. Autorzy przekazują Czytelnikowi wypracowany przez lata praktyki zestaw narzędzi wspierających prowadzenie sesji coachingowych. Prezentowane narzędzia pochodzą z różnych nurtów coachingu. W praktyce realizowana jest tu zasada, iż punktem wyjścia powinna być konkretna osoba i jej potrzeby rozwojowe, a nie dogmatyczne traktowane podstawy teoretyczne szkoły, z której wywodzi się coach. Najważniejsze narzędzie coacha stanowi jego osobowość - to prawda, której nie sposób zakwestionować. Ważna jest jednak także znajomość innych narzędzi - przedstawiona książka może stać się nieocenioną pomocą w tej dziedzinie."
dr Małgorzata Sidor-Rządkowska
Osoby które kupowały "Coaching", wybierały także:
- Psychologia szefa 1. Szef to zaw 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- Prawa na ka 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- 77 historii, kt 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narz 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Budowanie zaanga 64,78 zł, (14,90 zł -77%)