Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu - Onepress

ISBN: 978-8-3756-1198-4
stron: 318, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,83 zł (poprzednio: 54,32 zł)
Oszczędzasz: 23% (-12,49 zł)
"(...)Książka stanowi wybór tematów z zakresu praktyki coachingu. Teksty prezentują konkretne metody i sposoby pracy w ramach coachingu, a także przedstawiają refleksje i inspiracje związane z coachingiem. Jako że motywem przewodnim publikacji jest coaching w powiązaniu ze zmianami w organizacji i zarządzaniu, część tekstów odwołuje się do wybranych koncepcji przywództwa, czy np. zarządzania talentami w organizacji. Istotnym walorem książki jest dostarczenie możliwości wymiany wiedzy i doświadczeń między coachami, poznanie odmiennych podejść i spojrzeń na praktykę coachingu. Jest to zatem książka dla coachów, dla potencjalnych odbiorców coachingu oraz dla tych, których interesuje ta forma wspierania rozwoju ludzi i organizacji.(...)
Z recenzji dr hab. Mirosławy Huflejt-Łukasik, kierownika studiów podyplomowych Coaching w organizacji, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii
Osoby które kupowały "Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu", wybierały także:
- Psychologia szefa 1. Szef to zaw 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- Prawa na ka 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- 77 historii, kt 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narz 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Budowanie zaanga 64,78 zł, (14,90 zł -77%)