reklama - zainteresowany?

Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu - Onepress

Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu
Autor: Praca zbiorowa
ISBN: 978-8-3756-1198-4
stron: 318, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,83 zł (poprzednio: 54,32 zł)
Oszczędzasz: 23% (-12,49 zł)

Dodaj do koszyka Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu

Tagi: Coaching | Kompetencje osobiste | Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

"(...)Książka stanowi wybór tematów z zakresu praktyki coachingu. Teksty prezentują konkretne metody i sposoby pracy w ramach coachingu, a także przedstawiają refleksje i inspiracje związane z coachingiem. Jako że motywem przewodnim publikacji jest coaching w powiązaniu ze zmianami w organizacji i zarządzaniu, część tekstów odwołuje się do wybranych koncepcji przywództwa, czy np. zarządzania talentami w organizacji. Istotnym walorem książki jest dostarczenie możliwości wymiany wiedzy i doświadczeń między coachami, poznanie odmiennych podejść i spojrzeń na praktykę coachingu. Jest to zatem książka dla coachów, dla potencjalnych odbiorców coachingu oraz dla tych, których interesuje ta forma wspierania rozwoju ludzi i organizacji.(...)

Z recenzji dr hab. Mirosławy Huflejt-Łukasik, kierownika studiów podyplomowych Coaching w organizacji, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii

Dodaj do koszyka Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu

 

Osoby które kupowały "Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzałości
  • 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa

Dodaj do koszyka Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu

Spis treści

Dodaj do koszyka Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.