reklama - zainteresowany?

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków - Onepress

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków
ISBN: 978-8-3752-6680-1
stron: 312, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 62,57 zł (poprzednio: 72,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-10,19 zł)

Dodaj do koszyka Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Tagi: Coaching | Zasoby ludzkie (HR)

  • Historia, definicje, miejsce coachingu w zarzÄ…dzaniu organizacjÄ…
  • Charakterystyka profesjonalnego coachingu
  • Zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem
  • Psychologiczne aspekty procesu coachingu
  • Metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji
  • Etyczne uwarunkowania pracy coacha

Dodaj do koszyka Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

 

Osoby które kupowały "Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci
  • 77 historii, które mogÄ… dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzÄ™dziowy
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa

Dodaj do koszyka Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Spis treści

Dodaj do koszyka Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.