Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków - Onepress
ISBN: 978-8-3752-6680-1
stron: 312, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 62,57 zł (poprzednio: 72,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-10,19 zł)
stron: 312, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 62,57 zł (poprzednio: 72,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-10,19 zł)
- Historia, definicje, miejsce coachingu w zarzÄ…dzaniu organizacjÄ…
- Charakterystyka profesjonalnego coachingu
- Zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem
- Psychologiczne aspekty procesu coachingu
- Metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji
- Etyczne uwarunkowania pracy coacha
Osoby które kupowały "Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków", wybierały także:
- Insight. Droga do mentalnej dojrzałości 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
- Silny bez krzywdy. Jak zbudowa 44,48 zł, (12,90 zł -71%)