reklama - zainteresowany?

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych - Onepress

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Autor: Harry Beckwith
Tytuł oryginału: What Clients Love: A Field Guide to Growing Your Business
Tłumaczenie: Robert Jawień, Jacek Mikołajczyk, Magdalena Strzelecka
ISBN: 83-246-0302-6
stron: 328, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-08-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,00 zł

Dodaj do koszyka Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Tagi: Marketing

Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów
a dopiero potem w ich portfele

Bankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.

Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors:

  • do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki,
  • zapomniana sztuka malowania słowem -- prezentacja bez Powerpointa,
  • autorytety, które przekonają klientów -- gdzie ich szukać,
  • nazwy produktów, które mówią same za siebie,
  • kuszące marki -- skąd wzięła się sława Pretty Woman,
  • kawa Starbucks -- im droższa tym lepsza.

Dodaj do koszyka Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

 

Osoby które kupowały "Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Spis treści

Co lubi

Dodaj do koszyka Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.