reklama - zainteresowany?

Co lubiÄ… klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych - Onepress

Co lubiÄ… klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Autor: Harry Beckwith
Tytuł oryginału: What Clients Love: A Field Guide to Growing Your Business
Tłumaczenie: Robert Jawień, Jacek Mikołajczyk, Magdalena Strzelecka
ISBN: 83-246-0302-6
stron: 328, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-08-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,00 zł

Dodaj do koszyka Co lubiÄ… klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Tagi: Marketing

Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów
a dopiero potem w ich portfele

Bankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.

Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors:

  • do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeÅ„ w budowaniu marki,
  • zapomniana sztuka malowania sÅ‚owem -- prezentacja bez Powerpointa,
  • autorytety, które przekonajÄ… klientów -- gdzie ich szukać,
  • nazwy produktów, które mówiÄ… same za siebie,
  • kuszÄ…ce marki -- skÄ…d wzięła siÄ™ sÅ‚awa Pretty Woman,
  • kawa Starbucks -- im droższa tym lepsza.

Dodaj do koszyka Co lubiÄ… klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Spis treści

Co lubi

Dodaj do koszyka Co lubiÄ… klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.