reklama - zainteresowany?

Ch - Onepress

Ch
Autor: Karol W
ISBN: 978-83-7582-262-5
stron: 99, okładka: mi
Data wydania: 2008-05-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,24 zł (poprzednio: 34,99 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,75 zł)

Dodaj do koszyka Ch

Poznaj najnowsze, sprawdzone, naukowe sposoby planowania p

Dodaj do koszyka Ch

 

Osoby które kupowały "Ch", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Ch

Spis treści

Chłopiec czy dziewczynka -- spis treści

<ul><li> PRZEDMOWA DO WYDANIA TRZECIEGO</li><li> CZĘŚĆ PIERWSZA TEORETYCZNA</li><li> 1. PRZEGLĄD HISTORYCZNY DĄŻEŃ I WIEDZY NA TEMAT PŁCI PRZYSZŁYCH DZIECI.</li><li> 1.1. STAROŻYTNOŚĆ</li><li> 1.2 ŚREDNIOWIECZE</li><li> 1.3 CZASY WSPÓŁCZESNE</li><li> 1.4. GENEZA POWSTAWANIA I DOSKONALENIA NAUKOWEJ METODY DR SHETTLESA</li><li> 2. INNE AKTUALNIE WYSTĘPUJĄCE METODY PLANOWANIA PŁCI</li><li> 2.1. METODA DIETETYCZNA</li><li> 2.2. METODA ERICSSONA</li><li> 2.3. STAROŻYTNA METODA CHIŃSKA</li><li> 2.4. METODA SELNAS</li><li> 2.5. INNE WYSTĘPUJĄCE NIEPOWAŻNE METODY</li><li> 2. 5. 1. METODA PANI WHELAN??</li><li> 2.5 2. METODA DOMINACJI V. GRANT</li><li> 3. PRZYSZŁOŚĆ PLANOWANIA PŁCI</li><li> 3.1. METODY NATURALNE</li><li> 3.2. ROZDZIELANIE PLEMNIKÓW</li><li> 3.3. ZAPŁODNIENIE IN-VITRO</li><li> 4.LISTY OD RODZIN DO DRA SHETTLESA</li><li> 5. ASPEKT SPOŁECZNY, MORALNY I ETYCZNY PLANOWANIA PŁCI</li><li> 5.1. OPINIA NA TEMAT METOD NAUKOWEGO WYBORU PŁCI DZIECKA</li><li> CZĘŚĆ DRUGA PRAKTYCZNA</li><li> 6.WSTĘP DO CZĘŚCI PRAKTYCZNEJ</li><li> 7. MĘŻCZYZNA</li><li> 8. KOBIETA</li><li> 8.1. DROGI RODNE KOBIETY</li><li> 8.2.CIĄŻA A ZDROWIE DZIECKA</li><li> 8.3. PRZEBIEG I ROZWÓJ CIĄŻY</li><li> 8.4. FAZY CYKLU MIESIĄCZKOWEGO</li><li> 8.5. RÓŻNE SPOSOBY ROZPOZNAWANIA MOMENTU OWULACJI</li><li> 9. PODSUMOWANIE</li><li> 9.1. GDY CHCEMY CHŁOPCA</li><li> 9.2. GDY CHCEMY DZIEWCZYNKĘ</li><li> 9.3. TYPOWE ZALEŻNOŚCI PROWADZĄCE DO POTOMSTWA JEDNEJ PŁCI</li><li> 10. PROPOZYCJE POMOCY NIEZDECYDOWANYM</li><li> 11. NA ZAKOŃCZENIE</li><li> 11.1. ANKIETA DO PROPOZYCJI NR.1</li><li> 11.2. OBJAŚNIENIA DO PUNKTU 9 ANKIETY</li><li> 11.3. JAK ZAMAWIAĆ INDYWIDUALNĄ PORADĘ</li><li> 12. WYKAZ LITERATURY UZUPEŁNIAJĄCEJ </li></ul>

Dodaj do koszyka Ch

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.