reklama - zainteresowany?

Cele i uwarunkowania funkcjonowania wsp - Onepress

Cele i uwarunkowania funkcjonowania wsp
ebook
Autor: Tadeusz Falencikowski, Janusz Dworak (red.)
ISBN: 978-83-7941-293-8
stron: 315, Format: ebook
Data wydania: 2009-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 48,45 z艂 (poprzednio: 56,34 z艂)
Oszcz臋dzasz: 14% (-7,89 z艂)

Dodaj do koszyka Cele i uwarunkowania funkcjonowania wsp

Tagi: Marketing | Zarz

Nauka o organizacji i zarz

Dodaj do koszyka Cele i uwarunkowania funkcjonowania wsp

Spis tre艣ci

Cele i uwarunkowania funkcjonowania wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw. Tom 3 eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie

Cz臋艣膰 I Cele wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw

1. Cele i uwarunkowania strategiczne dealer贸w samochod贸w osobowych w wojew贸dztwie pomorskim - Wojciech Machel, Bogdan Nogalski
1.1. My艣lenie strategiczne - analiza konkurencji
1.2. My艣lenie strategiczne - wyznaczanie cel贸w
Bibliografia

2. Paradygmat celu zagregowanego w funkcjonowaniu przedsi臋biorstw - Aleksandra Szu艣cicka
2.1. Istota i miejsce paradygmatu celu w przedsi臋biorstwie
2.2. Charakterystyka cel贸w w funkcjonowaniu przedsi臋biorstw
2.3. Maksymalizacja warto艣ci przedsi臋biorstwa jako nadrz臋dny cel wsp贸艂czesnych podmiot贸w gospodarczych
2.4. Kszta艂towanie warto艣ci rynkowej w ramach realizacji zagregowanego celu przedsi臋biorstw
2.5. Rola celu zagregowanego w funkcjonowaniu podmiot贸w gospodarczych
Bibliografia

3. Praktyczne sposoby rangowania i analizy cel贸w na przyk艂adzie firmy ZK - Grzegorz Wudarzewski
3.1. Znaczenie problematyki rangowania w budowaniu i analizowaniu systemu cel贸w
3.2. Struktura cel贸w Firmy ZK na lata 2008-2012
3.3. Rangowanie cel贸w przedmiotowych Firmy ZK
3.4. Rangowanie strategicznych cel贸w efektywno艣ciowych Firmy ZK
Bibliografia

4. Zarz膮dzanie wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwem przez cele - Julianna Bartosewicz
4.1. Cele przedsi臋biorstwa w interpretacji og贸lnej
4.1.1. Przydatno艣膰 i rola cel贸w w zarz膮dzaniu wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwem
4.1.2. Rodzaje cel贸w w zarz膮dzaniu
4.1.3. Cele okre艣lane przez przedsi臋biorstwo
4.1.4. Cechy cel贸w przedsi臋biorstwa
4.2. Zarz膮dzanie przez cele
4.2.1. Za艂o偶enia systemu zarz膮dzania przez cele
4.2.2. Sk艂adowe systemu zarz膮dzania przez cele oraz ich wewn臋trzna korelacja
4.3. Propozycja poprawy sposobu realizacji cel贸w wsp贸艂czesnego przedsi臋biorstwa
4.3.1. Propozycja zastosowania modelu 艣cie偶ki do celu
4.3.2. Zmiana planowa w realizacji cel贸w przedsi臋biorstwa
4.3.3. 艢wiadomo艣膰 zarz膮dzaj膮cych oraz spo艂eczna a realizacja cel贸w przedsi臋biorstwa
4.3.4. Podej艣cie do pracownik贸w oraz modyfikacja zachowa艅 pracowniczych
4.3.5. Dodatkowa propozycja sposobu realizacji cel贸w wsp贸艂czesnego przedsi臋biorstwa
Bibliografia

Cz臋艣膰 II Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw

5. Aspekty ontologiczne odpowiedzialno艣ci kierowniczej - Tadeusz Faleiicikowski
5.1. Poj臋cie odpowiedzialno艣ci kierowniczej
5.2. Charakter ontologiczny odpowiedzialno艣ci kierowniczej
5.2.1. Cechy ontologiczne odpowiedzialno艣ci kierowniczej
5.2.2. Momenty bytowe odpowiedzialno艣ci kierowniczej
5.2.3. Fundament bytowy i nosiciel odpowiedzialno艣ci kierowniczej
Bibliografia

6. Controlling w odniesieniu do systemu produkcyjnego - Renata Stasiak-Betlejewska, Stanis艂aw Borkowski
6.1. Zarz膮dzanie przez controlling
6.2. Charakterystyka obiektu badawczego
6.3. Controlling w strukturze zada艅 zak艂adu produkcyjnego
Bibliografia

7. Ewolucja modelu biznesu na przyk艂adzie Zoho.com - Wojciech A. Kubiak
7.1. Modele biznesu w bran偶y producent贸w oprogramowania
7.2. Analiza modelu Zoho.com
7.2.1. Warto艣膰 oferowana klientowi, zakres oferty, polityka cenowa
i 藕r贸d艂a przychod贸w
7.2.2. Umiej臋tno艣ci firmy, trwa艂o艣膰 przewagi konkurencyjnej,
realizacja modelu
Bibliografia

8. Restrukturyzacja przedsi臋biorstw po艂owowych - Joanna Schomburg
8.1. Istota restrukturyzacji przedsi臋biorstw
8.2. Przyczyny restrukturyzacji
8.3. Cele i rodzaje restrukturyzacji
8.4. Proces restrukturyzacji
8.5. Uwarunkowania restrukturyzacji sektora rybo艂贸wstwa morskiego
Bibliografia

9. Rola d艂ugofalowego planowania w nieprzewidywalnej wsp贸艂czesnej gospodarce - Andrzej Kaleta
Bibliografia

10. Strategia "Rzeczpospolitej" - w sprzeczno艣ciach misji, cel贸w i otoczenia marketingowego - Jan Kreft
10.1. Pozycja "Rzeczpospolitej" na rynku czytelniczym i reklamowym
Otoczenie marketingowe
10.3. Pozycja rynkowa, misja i cel
10.4. Strategie konkurencji
10.5. Si艂a medium
Bibliografia

11. Struktura firm wiedzy - Krzysztof 艁obos
11.1. Cel
11.2. Konstrukcja organizacji
11.3. Obszary zastosowania, efekty
Bibliografia

12. Teorie motywacji i postaw - Tomasz Wszeborowski
12.1. Poj臋cie motywu
12.2. Teorie motywu
12.3. Poj臋cie postawy
12.4. Elementy postawy
12.5. W艂a艣ciwo艣ci postawy
Bibliografia

13. Wielowariantowe strategie rozwoju - przyk艂ad Fabryki Mebli FORTE SA - Gabriela Osiecka
13.1. Fundamenty strategii rozwoju FORTE SA
13.2. Prezentacja poszczeg贸lnych strategii rozwoju FORTE SA
13.2.1. Usprawnienie przep艂ywu informacji
13.2.2. Pozyskanie obecnych pracownik贸w dla cel贸w FORTE SA
13.2.3. Wprowadzenie funkcji managera produktu (MP)
13.2.4. Organizacja Centrum Logistycznego (CL)
13.2.5. Organizacja s艂u偶b controllingowych
13.2.6. Optymalizacja zatrudnienia ukierunkowana na wzrost produktywno艣ci
13.2.7. Optymalizacja stan贸w magazynowych w magazynach materia艂owych i magazynach element贸w gotowych
13.2.8. Budowa struktury i relacji mi臋dzy poszczeg贸lnymi jej elementami
13.3. Pozosta艂e cele strategiczne FORTE SA
13.3.1. Zdobycie silnej (partnerskiej) pozycji w stosunkach z istniej膮cymi i przysz艂ymi organizacjami w kraju i za granic膮
13.3.2. Wypracowanie zysku dzi臋ki systematycznemu rozwojowi i finansowanie go z tego 藕r贸d艂a
13.3.3. Sojusz strategiczny z innymi producentami mebli
Bibliografia

14. Wykorzystanie pozycjonowania w procesie budowy strategii konkurencyjno艣ci firm - Janusz Dworak
14.1. Pozycjonowanie dwuwska藕nikowe
14.2. Pozycjonowanie trajektorii strategicznych przedsi臋biorstw
14.3. Pozycjonowanie wielowymiarowe
Bibliografia

15. Zarz膮dzanie przedsi臋biorstwem w kryzysie - alians jako spos贸b na przetrwanie i rozw贸j - Zbigniew Ma艂ara
15.1. W poszukiwaniu recepty na udany alians
15.2. Alianse strategiczne w praktyce organizacyjnej
Bibliografia

16. Zarz膮dzanie strategiczne w przedsi臋biorstwach jako kryterium przetrwania w warunkach globalnych -Jagienka Rze艣ny-Ciepli艅ska
16.1. Znaczenie zarz膮dzania strategicznego w przedsi臋biorstwach
16.2. Systematyka rodzaj贸w strategii funkcjonalnych przedsi臋biorstw
16.3. Zarz膮dzanie strategiczne w przedsi臋biorstwach w warunkach globalnych
Bibliografia

Cz臋艣膰 III Uwarunkowania rynkowe funkcjonowania wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw

17. An Enterprise\'s Size And Technological Innovations. Economies Of Scal臋 And Seope In The Polish Enterprises - Teresa Kami艅ska, Grzegorz Dzwonnik
17.1. Concepts of economies of scal臋 and economies of scope as concerns IT utilization
17.2. Methodological approach
17.3. Are large firms able to make better use of IT than smaller ones with reference to economies of scal臋 and economies of scope?
17.3.1. Internal integration
17.3.2. Business processes reengineering
17.3.3. Business network reengineering
References

18. Analiza por贸wnawcza efektywno艣ci powszechnych towarzystw emerytalnych na przyk艂adach firm z grup kapita艂owych PZU i AIG - Jaros艂aw Poteraj
18.1. Powszechne towarzystwa emerytalne
18.1.1. Informacje og贸lne
18.1.2. Powszechne Towarzystwo Emerytalne PZU SA
18.1.3. AIG Powszechne Towarzystwo Emerytalne SA
18.2. Efektywno艣膰 wykorzystania powierzonego kapita艂u
18.2.1. Wska藕nik rentowno艣ci netto kapita艂u w艂asnego
18.2.2. Obliczenia warto艣ci wska藕nika rentowno艣ci netto kapita艂u w艂asnego
18.2.3. Interpretacja otrzymanych rezultat贸w
18.3. Efektywno艣膰 inwestycji dla akcjonariuszy
18.3.1. Warto艣膰 bie偶膮ca netto oraz wewn臋trzna stopa zwrotu
18.3.1.1. Warto艣膰 bie偶膮ca netto
18.3.1.2. Wewn臋trzna stopa zwrotu
18.3.2. Wykorzystanie metod warto艣ci bie偶膮cej netto oraz wewn臋trznej stopy zwrotu do oceny zrealizowanych projekt贸w inwestycyjnych w PTE grup PZU i AIG
Bibliografia

19. Klastry morskie jako czynnik konkurencyjno艣ci polskiej gospodarki morskie - Tomasz Nowosielski
19.1. Koncepcja klastr贸w w gospodarce
19.2. Wp艂yw klastr贸w na kszta艂towanie konkurencyjno艣ci przedsi臋biorstw
19.3. Charakterystyka klastr贸w morskich - rozwi膮zania zrealizowane
19.4. Klastry morskie w Polsce - za艂o偶enia koncepcyjne i ich realizacja
19.5. Efekty funkcjonowania klastr贸w morskich
Bibliografia

20. Nowe kana艂y dystrybucji kart kredytowych jako innowacje marketingowe wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw handlowych - Adam Rudzewicz
20.1. Hipermarkety
20.2. Karta kredytowa
20.3. Dystrybucja produkt贸w bankowych
20.4. Analiza kart kredytowych oferowanych w hipermarketach
20.5. Efekty partnerstwa banku i hipermarketu
Bibliografia

21. Oddzia艂ywanie inwestycji publicznych na inwestycje przedsi臋biorstw prywatnych w Polsce w latach 1995-2007 - Tomasz Landsberg
21.1. Istota procesu inwestycyjnego
21.1.1- Teoretyczne podstawy poj臋cia inwestycji i kapita艂u
21.1.2. Rola pa艅stwa w gospodarce
21.1.3. Podstawowe r贸偶nice mi臋dzy inwestycjami prywatnymi, a publicznymi.
21.2. Inwestycje w uj臋ciu statystycznym
Bibliografia

22. Rynkowe uwarunkowania lokalizacji centrum logistycznego w Gda艅sku - Adam Mytlewski, Andrzej Jezierski
22.1. Funkcje centrum logistycznego
22.2. Atrybuty lokalizacyjne Gda艅ska
22.3. Uwarunkowania popytowe lokalizacji centrum logistycznego
22.4. Uwarunkowania poda偶owe lokalizacji centrum logistycznego w Gda艅sku
Bibliografia

23. Udzia艂 instytucji rz膮dowej w dzia艂aniach na rzecz rozwoju regionu innowacyjnego na przyk艂adzie Wschodniej Anglii - Adam Wasio艂ka
23.1. Innowacyjno艣膰 region贸w europejskich
23.1.1. Istota regionu innowacyjnego Wschodniej Anglii
23.1.2. Wschodnia Anglia jako w臋ze艂 transportowy
23.1.3. Wspieranie bada艅 i rozwoju Wschodniej Anglii
23.2. Systemy innowacyjne a wzrost gospodarczy
23.2.1. Czynniki determinuj膮ce si艂臋 system贸w innowacyjnych
23.3. Wspieranie innowacyjno艣ci na przyk艂adzie East of England Development Agency (EEDA)
23.3.1. Regionalna promocja i wdra偶anie technologii informatyczno-komunikacyjnych (ICT)
23.3.2. Obszary dzia艂ania ICT w ramach EEDA
Bibliografia

24. Zmiany w gospodarce jako przes艂anki tworzenia organizacji sieciowych - Krzysztof Niestr贸j
24.1. Zmiany w charakterze pracy ludzi
24.2. Odchodzenie od hierarchii
24.3. Ograniczenia rein偶ynieringu
24.4. Prosumentyzm
24.5. Dostrze偶enie zagro偶e艅 zwi膮zanych z cyklem "drgaj膮cego stanu r贸wnowagi"
24.6. Z艂o偶ono艣膰 otoczenia uniemo偶liwiaj膮ca prognozowanie
24.7. Wirtualizacja
Bibliografia

Dodaj do koszyka Cele i uwarunkowania funkcjonowania wsp

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.