reklama - zainteresowany?

Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3 - Onepress

Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3
ebook
Autor: Tadeusz Falencikowski, Janusz Dworak (red.)
ISBN: 978-83-7941-293-8
stron: 315, Format: ebook
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,10 zł (poprzednio: 56,75 zł)
Oszczędzasz: 17% (-9,65 zł)

Dodaj do koszyka Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3

Tagi: Marketing

Nauka o organizacji i zarządzaniu w obecnym czasie skupia swoja uwagę przede wszystkim na opracowaniu nowatorskich rozwiązań, dzięki którym współczesne przedsiębiorstwo będzie mogło konkurować na różnych rynkach. Specyfika polskiej gospodarki zmusza do poszukiwań, które pozwolą jej na szybkie dostosowanie się do zdarzeń, jakie niosq z sobą procesy globalizacji i integracji. Wymaga to od ośrodków akademickich czynnego włączenia się w nurt tych poszukiwań. Wyrazem tych działań jest niniejsza publikacja, w której można znaleźć treści związane m.in. z:
-zarządzaniem przedsiębiorstwem w kryzysie,
-odpowiedzialnością kadry kierowniczej,
-oddziaływaniem instytucji publicznych na rozwój gospodarki,
-przesłankami do tworzenia organizacji sieciowych,
-teoriÄ… motywacji i postaw.

Autorzy prac mają nadzieję, że ich lektura zainspiruje czytelników nie tylko do wdrażania teoretycznych aspektów badań w zakładach pracy, ale rów­nież do śledzenia prac nad celami i uwarunkowaniami funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw jakie prowadzą pracownicy i współpracowni­ków Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku.

Dodaj do koszyka Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3

 

Osoby które kupowały "Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3

Spis treści

Dodaj do koszyka Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.