Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3 - Onepress
ISBN: 978-83-7941-293-8
stron: 315, Format: ebook
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,10 zł (poprzednio: 56,75 zł)
Oszczędzasz: 17% (-9,65 zł)
Nauka o organizacji i zarządzaniu w obecnym czasie skupia swoja uwagę przede wszystkim na opracowaniu nowatorskich rozwiązań, dzięki którym współczesne przedsiębiorstwo będzie mogło konkurować na różnych rynkach. Specyfika polskiej gospodarki zmusza do poszukiwań, które pozwolą jej na szybkie dostosowanie się do zdarzeń, jakie niosq z sobą procesy globalizacji i integracji. Wymaga to od ośrodków akademickich czynnego włączenia się w nurt tych poszukiwań. Wyrazem tych działań jest niniejsza publikacja, w której można znaleźć treści związane m.in. z:
-zarządzaniem przedsiębiorstwem w kryzysie,
-odpowiedzialnością kadry kierowniczej,
-oddziaływaniem instytucji publicznych na rozwój gospodarki,
-przesłankami do tworzenia organizacji sieciowych,
-teoriÄ… motywacji i postaw.
Autorzy prac majÄ… nadziejÄ™, że ich lektura zainspiruje czytelników nie tylko do wdrażania teoretycznych aspektów badaÅ„ w zakÅ‚adach pracy, ale rówÂnież do Å›ledzenia prac nad celami i uwarunkowaniami funkcjonowania współczesnych przedsiÄ™biorstw jakie prowadzÄ… pracownicy i współpracowniÂków Wyższej SzkoÅ‚y Bankowej w GdaÅ„sku.
Osoby które kupowały "Cele i uwarunkowania funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 3", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)