reklama - zainteresowany?

Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze - Onepress

Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze
ebook
Autor: Ben Renshaw
TÅ‚umaczenie: Monika Malcherek
ISBN: 978-83-8087-912-6
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2021-10-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,92 zł (poprzednio: 44,35 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,43 zł)

Dodaj do koszyka Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze

Tagi: Rozwój osobisty | Zarządzanie

Jaki jest cel twojej pracy, twojego życia, relacji, przywództwa? W jakim celu robisz to, co robisz? Ben Renshaw, myÅ›liciel przywództwa, mówca, trener i autor oÅ›miu książek, w tym LEAD! i SuperCoaching, który pomógÅ‚ wielu liderom w transformacji ich zawodowego życia, udowadnia, że poznanie odpowiedzi na to proste z pozoru pytanie może dramatycznie zmienić nasze życie. Bo to cel daje powód do rozwoju, pokonywania przeszkód oraz realizacji potencjaÅ‚u. A umiejÄ™tność poÅ‚Ä…czenia życiowej misji (celu istnienia), wartoÅ›ci (zachowaÅ„) oraz celów (twoich potrzeb) jest niczym zÅ‚ota nić przebiegajÄ…ca przez każdy aspekt naszej pracy, życia i relacji. Zapewnia nam klarowność, kierunek, uÅ‚atwia podejmowanie decyzji oraz pozwala na koncentracjÄ™ na tym, co dla nas najważniejsze.

Niniejsza książka powstaÅ‚a po to, by pomóc Ci odkryć twojÄ… życiowÄ… misjÄ™, znaleźć sens w życiu, w pracy, w zespole, w organizacji oraz zgodnie z nimi przewodzić innym, by ich motywacja i zaangażowanie przekÅ‚adaÅ‚y siÄ™ na realizacjÄ™ celów firmy. Renshaw zawarÅ‚ w niej konkretne wskazówki i narzÄ™dzia potrzebne do odkrycia wÅ‚asnych talentów, pasji i wartoÅ›ci i stania siÄ™ liderem, który zgodnie z nimi przewodzi i tworzy trwaÅ‚e zespoÅ‚y. Opracowane przez niego modele – jak odkryć cel osobisty, cel zespoÅ‚u i cel organizacji – oraz liczne analizy rynkowych case studies pomogÄ… Ci wÅ‚aÅ›ciwe wykorzystać twój wrodzony potencjaÅ‚ oraz pozwolÄ… efektywnie prosperować w dzisiejszym zÅ‚ożonym i niestabilnym Å›wiecie.

***

Esencjalizm nie polega tylko na mówieniu „nie” – polega również na mówieniu „tak” najważniejszemu, najwyższemu celowi w życiu. Ta książka genialnie to ilustruje.
Greg McKeown, autor bestsellera z listy „New York Timesa”: Esencjalista. Mniej, ale lepiej

Książka Cel jest dla ludzi, którzy chcÄ… osiÄ…gnąć wyższy poziom zrozumienia, efektywnoÅ›ci oraz przyspieszyć swój rozwój.
Keith Barr, prezes InterContinental Hotels Group PLC

Książka Cel pomaga uczynić życie lepszym i każdy powinien ją przeczytać.
Marshall Goldsmith, autor książki What Got You here Won’t Get You There oraz wiodÄ…cy coach amerykaÅ„skiej kadry menedżerskiej

Ben jest kluczowym partnerem w rozwijaniu wyższej kadry menedżerskiej naszej firmy, a książka Cel jest odzwierciedleniem świetnej pracy, jaką wykonał.
John Holland-Kaye, prezes lotniska Heathrow

Ben jest dla nas wsparciem od 20 lat, odkąd sieć YO! zaczęła się rozwijać, a lektura tej książki sprawi, że zechcesz odnaleźć w sobie odwagę do robienia wielkich rzeczy.
Simon Woodroffe, założyciel sieci YO! Sushi

Ben Renshaw pisze o jednym z najważniejszych motywatorów w naszym życiu – naszym poczuciu celu. W tej książce przeczytasz o tym, jak może ciÄ™ on prowadzić, motywować, dawać ci speÅ‚nienie zarówno w wymiarze osobistym, jak i zawodowym. JeÅ›li poszukujesz sensu w życiu, ta książka jest dla ciebie.
Daniel H. Pink, autor książek Kiedy oraz Drive

***

Ben Renshaw jest myÅ›licielem przywództwa, mówcÄ…, trenerem i autorem oÅ›miu książek, w tym LEAD! i SuperCoaching. Jego innowacyjna praca z takimi organizacjami, jak Cadbury, Coca-Cola, Rolls Royce, Unilever czy Virgin Media, z liderami i kadrÄ… kierowniczÄ… oraz przedsiÄ™biorcami przyniosÅ‚a mu miÄ™dzynarodowe uznanie. Jego autorskie programy szkoleniowe to: „Åšwiadome przywództwo”, „Coaching w przywództwie”, „Lider zrównoważonego wzrostu”, „Autentyczne przywództwo”, „Przywództwo oparte na relacjach”, „Zwinne przywództwo”. Renshaw wierzy, że każdy ma indywidualnÄ… misjÄ™, a jej odkrycie i podążanie za niÄ… w przywództwie jest najwiÄ™kszÄ… szansÄ… w życiu.

Dodaj do koszyka Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze

 

Osoby które kupowały "Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze", wybierały także:

  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • 77 historii, które mogÄ… dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • PrzedsiÄ™biorczość. Jak zaÅ‚ożyć i rozwijać wÅ‚asnÄ… firmÄ™
  • Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej

Dodaj do koszyka Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze

Spis treści

Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Rekomendacje dla książki

Przedmowa

Wstęp

Rozdział 1. Uzasadnienie misji

Po co ta misja?

Poczucie sensu

Świadomość własnej tożsamości

Bycie sobÄ…

Budowanie więzi

Większa energia

Inspirowanie innych

Zwycięskie zespoły

Tworzenie wyróżniajÄ…cych siÄ™ firm

Rozdział 2. Odkrywanie misji

Jak określić swoją życiową misję

Jak odkryć swoją życiową misję

Jak poznać swoją życiową misję

Życie w zgodzie z wartościami

Określanie misji zespołu

Ustalanie jasnej misji organizacji

Rozdział 3. Postawa wobec misji

Zmiana nastawienia

Od działania do bycia

Świadomość wyboru

Moc intencji

Kierowanie siÄ™ misjÄ…

RozdziaÅ‚ 4. UmiejÄ™tnoÅ›ci Å›wiadomego przywódcy

Zdrowy rozsądek w codziennym działaniu

Sztuka słuchania

Angażujący storytelling

Coaching w przywództwie

Kultura feedbacku

Przywództwo to relacja

Skupienie

Rozdział 5. Życiowa misja w praktyce

Waluta przywództwa

Jak poprawić odporność psychiczną

Podtrzymywanie relacji

Różnorodność i wÅ‚Ä…czanie

Zwinne przywództwo

Wprowadzanie zmian

Sukces zawodowy

Ogólny dobrostan

Dbaj o rodzinÄ™

Podsumowanie

Modele

Dodatkowe lektury

Podziękowania

O autorze

Dodaj do koszyka Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na tym, co najważniejsze

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.