reklama - zainteresowany?

Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? - Onepress

Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?
ebook
Autor: Przemysław Radziszewski
TÅ‚umaczenie: brak
ISBN: 978-8-3756-1674-3
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Tagi: Angielski

Ogromne możliwoÅ›ci technologii komputerowych zrewolucjonizowaÅ‚y zarzÄ…dzanie. StworzyÅ‚y też wielkie nadzieje, które nie zawsze siÄ™ speÅ‚niÅ‚y.

JednÄ… z tych niespeÅ‚nionych nadziei jest Business Intelligence. ÅšledzÄ…c historyczny rozwój BI oraz odwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do swoich doÅ›wiadczeÅ„ praktycznych, autor dowodzi, że gÅ‚ównym powodem niespeÅ‚nionych oczekiwaÅ„ zwiÄ…zanych z BI nie sÄ… komputery, ale czÅ‚owiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy.

Å»aden komputer (przynajmniej na razie) nie zastÄ…pi menedżera ani analityka w przemyÅ›lanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywnoÅ›ci. Autor nie tylko pokazuje sÅ‚aboÅ›ci obecnie stosowanych rozwiÄ…zaÅ„, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracujÄ….

PrzemysÅ‚aw Radziszewski – konsultant z ogromnym doÅ›wiadczeniem biz-nesowym, lider kilkudziesiÄ™ciu wdrożeÅ„ z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitaÅ‚em, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.

Dodaj do koszyka Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

 

Osoby które kupowały "Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?", wybierały także:

  • English 4 IT. Praktyczny kurs j
  • Ucz si
  • Zyskaj angielski akcent. Kurs video. Trening wymowy
  • English 4 IT. Praktyczny kurs j
  • Angielski dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Spis treści

Dodaj do koszyka Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.