Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? - Onepress

Tłumaczenie: brak
ISBN: 978-8-3756-1674-3
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-04
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,90 zł
Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły.
Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy.
Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują.
Przemysław Radziszewski – konsultant z ogromnym doświadczeniem biz-nesowym, lider kilkudziesięciu wdrożeń z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitałem, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.
Osoby które kupowały "Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?", wybierały także:
- English 4 IT. Praktyczny kurs j 49,67 zł, (14,90 zł -70%)
- Ucz si 9,67 zł, (2,90 zł -70%)
- Zyskaj angielski akcent. Kurs video. Trening wymowy 99,00 zł, (39,60 zł -60%)
- English 4 IT. Praktyczny kurs j 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe 34,15 zł, (15,71 zł -54%)
Spis treści
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? eBook -- spis treści
Wstęp
Rozdział 1
Historia pojęcia Business Intelligence
1.1. Wielki powrót Business Intelligence?
1.2. Współczesna historia Business Intelligence
1.3. Specjaliści ds. Business Intelligence
1.4. Rozwiązania sprzed ery Business Intelligence
1.5. Era Business Intelligence
1.6. Przyszłość Business Intelligence – Business Intelligence Ultimate
Rozdział 2
Defi nicja – klucz do prawidłowego wdrożenia Business Intelligence
2.1. Propozycja defi nicji Business Intelligence
2.2. Pozyskiwanie i rejestrowanie danych
2.3. Przechowywanie danych
2.4. Przetwarzanie danych
2.5. Publikowanie danych
2.6. Cele polityki Business Intelligence
Rozdział 3
Zasoby firmy
3.1. Klient jako zasób
3.2. Produkt jako zasób fi rmy
3.3. Przedstawiciel handlowy jako zasób
Rozdział 4
Źródła danych
4.1. Dokumenty jako źródło danych
4.2. System CRM
6 Spis treści
4.3. Nowe źródła danych