reklama - zainteresowany?

Budowanie zwi - Onepress

Budowanie zwi
ebook
Autor: Opracowanie zbiorowe
ISBN: 978-83-7941-205-1
stron: 190, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 14,44 z艂 (poprzednio: 16,99 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-2,55 z艂)

Dodaj do koszyka Budowanie zwi

Tagi: Marketing

Niniejsza ksi

Dodaj do koszyka Budowanie zwi

Spis tre艣ci

Budowanie zwi膮zk贸w z klientami na rynku business to business eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p

1. MARKETING RELACJI - PODSTAWY TEORETYCZNE
1.1. Morfologia relacji w uj臋ciu paradygmatu marketingu relacji (Magdalena Kowalska-Musia艂)
1.2. Perspektywy rozwoju koncepcji zarz膮dzania zwi膮zkami z klientem i jej ograniczenia (Maja Szymura-Tyc)
1.3. Relacje przedsi臋biorstw z nabywcami instytucjonalnymi w 艣wietle teorii gier (Andrzej Borczuch)
1.4. Nowoczesne struktury organizacyjne zorientowane na klienta (S艂awomir Filkiewicz)
1.5. Alianse w rynkowej strategii rozwoju przedsi臋biorstwa (Renata Oczkowska)
1.6. Formy organizacyjno-prawne struktur sieciowych przedsi臋biorstw (Artur Kool-Olczak)
1.7. Kulturowe uwarunkowania tworzenia wi臋zi z klientami rynkach mi臋dzynarodowych (Arnold Pabian)

2. WARTO艢膯 RELACJI Z KLIENTEM I JEJ POMIAR
2.1. Warto艣ci nabywcy i bariery jej kszta艂towania (Marcin Awdziej)
2.2. Marketingowy pomiar warto艣ci relacji z klientem (Mateusz Wi艣cicki, Krzysztof B艂o艅ski, Ewa Putek-Szel膮g)

3. INSTRUMENTY BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTAMI
3.1. Komunikacja jako kluczowy instrument budowania relacji (Anna Tarabasz)
3.2. Wykorzystanie komunikacji elektronicznej w marketingu relacji (Wies艂aw M. Maziarz)
3.3. Konceptualizacja oddzia艂ywania programu lojalno艣ciowego na relacje pomi臋dzy przedsi臋biorstwami (Grzegorz Leszczy艅ski, Piotr Kwiatek)
3.4. Partnerstwo jako czynnik wzrostu efektywno艣ci kana艂贸w dystrybucji (Anna Czubata)

4. BUDOWANIE RELACJI NA RYNKU B2B - CASE STUDIES
4.1. Wdro偶enia system贸w CRM w sektorze ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw w Polsce - w poszukiwaniu cech wsp贸lnych (Wies艂aw Be艂z)
4.2. Czynniki kszta艂tuj膮ce relacje: klient instytucjonalny - przedsi臋biorstwo handlu hurtowego Cash and Carry (Dominika Wo藕ny)
4.3. Uwarunkowania lojalno艣ci sponsor贸w instytucjonalnych wobec organizacji artystycznych na przyk艂adzie New York Lincoln C (艁ukasz Wr贸blewski)
4.4. Budowanie sieci relacji na rynku materia艂贸w budowlanych w Polsce (Jaros艂aw Seweryn)
4.5. Partnerstwo w sprzeda偶y jako instrument podnoszenia konkurencyjno艣ci firm w bran偶y drzewnej (S艂awomir Majchrowski)
4.6. Wsp贸艂praca gmin szans膮 na ich rozw贸j (Agnieszka Smalec)

Dodaj do koszyka Budowanie zwi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.