reklama - zainteresowany?

Budowanie zwi - Onepress

Budowanie zwi
ebook
Autor: Opracowanie zbiorowe
ISBN: 978-83-7941-205-1
stron: 190, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,44 zł (poprzednio: 16,99 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,55 zł)

Dodaj do koszyka Budowanie zwi

Tagi: Marketing

Niniejsza ksi

Dodaj do koszyka Budowanie zwi

Spis treści

Budowanie związków z klientami na rynku business to business eBook -- spis treści

Wstęp

1. MARKETING RELACJI - PODSTAWY TEORETYCZNE
1.1. Morfologia relacji w ujęciu paradygmatu marketingu relacji (Magdalena Kowalska-Musiał)
1.2. Perspektywy rozwoju koncepcji zarządzania związkami z klientem i jej ograniczenia (Maja Szymura-Tyc)
1.3. Relacje przedsiębiorstw z nabywcami instytucjonalnymi w świetle teorii gier (Andrzej Borczuch)
1.4. Nowoczesne struktury organizacyjne zorientowane na klienta (Sławomir Filkiewicz)
1.5. Alianse w rynkowej strategii rozwoju przedsiębiorstwa (Renata Oczkowska)
1.6. Formy organizacyjno-prawne struktur sieciowych przedsiębiorstw (Artur Kool-Olczak)
1.7. Kulturowe uwarunkowania tworzenia więzi z klientami rynkach międzynarodowych (Arnold Pabian)

2. WARTOŚĆ RELACJI Z KLIENTEM I JEJ POMIAR
2.1. Wartości nabywcy i bariery jej kształtowania (Marcin Awdziej)
2.2. Marketingowy pomiar wartości relacji z klientem (Mateusz Wiścicki, Krzysztof Błoński, Ewa Putek-Szeląg)

3. INSTRUMENTY BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTAMI
3.1. Komunikacja jako kluczowy instrument budowania relacji (Anna Tarabasz)
3.2. Wykorzystanie komunikacji elektronicznej w marketingu relacji (Wiesław M. Maziarz)
3.3. Konceptualizacja oddziaływania programu lojalnościowego na relacje pomiędzy przedsiębiorstwami (Grzegorz Leszczyński, Piotr Kwiatek)
3.4. Partnerstwo jako czynnik wzrostu efektywności kanałów dystrybucji (Anna Czubata)

4. BUDOWANIE RELACJI NA RYNKU B2B - CASE STUDIES
4.1. Wdrożenia systemów CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - w poszukiwaniu cech wspólnych (Wiesław Bełz)
4.2. Czynniki kształtujące relacje: klient instytucjonalny - przedsiębiorstwo handlu hurtowego Cash and Carry (Dominika Woźny)
4.3. Uwarunkowania lojalności sponsorów instytucjonalnych wobec organizacji artystycznych na przykładzie New York Lincoln C (Łukasz Wróblewski)
4.4. Budowanie sieci relacji na rynku materiałów budowlanych w Polsce (Jarosław Seweryn)
4.5. Partnerstwo w sprzedaży jako instrument podnoszenia konkurencyjności firm w branży drzewnej (Sławomir Majchrowski)
4.6. Współpraca gmin szansą na ich rozwój (Agnieszka Smalec)

Dodaj do koszyka Budowanie zwi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.