Budowanie zwi - Onepress

ISBN: 978-83-7941-205-1
stron: 190, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 14,44 zł (poprzednio: 16,99 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,55 zł)
Osoby które kupowały "Budowanie zwi", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Budowanie związków z klientami na rynku business to business eBook -- spis treści
Wstęp
1. MARKETING RELACJI - PODSTAWY TEORETYCZNE
1.1. Morfologia relacji w ujęciu paradygmatu marketingu relacji (Magdalena Kowalska-Musiał)
1.2. Perspektywy rozwoju koncepcji zarządzania związkami z klientem i jej ograniczenia (Maja Szymura-Tyc)
1.3. Relacje przedsiębiorstw z nabywcami instytucjonalnymi w świetle teorii gier (Andrzej Borczuch)
1.4. Nowoczesne struktury organizacyjne zorientowane na klienta (Sławomir Filkiewicz)
1.5. Alianse w rynkowej strategii rozwoju przedsiębiorstwa (Renata Oczkowska)
1.6. Formy organizacyjno-prawne struktur sieciowych przedsiębiorstw (Artur Kool-Olczak)
1.7. Kulturowe uwarunkowania tworzenia więzi z klientami rynkach międzynarodowych (Arnold Pabian)
2. WARTOŚĆ RELACJI Z KLIENTEM I JEJ POMIAR
2.1. Wartości nabywcy i bariery jej kształtowania (Marcin Awdziej)
2.2. Marketingowy pomiar wartości relacji z klientem (Mateusz Wiścicki, Krzysztof Błoński, Ewa Putek-Szeląg)
3. INSTRUMENTY BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTAMI
3.1. Komunikacja jako kluczowy instrument budowania relacji (Anna Tarabasz)
3.2. Wykorzystanie komunikacji elektronicznej w marketingu relacji (Wiesław M. Maziarz)
3.3. Konceptualizacja oddziaływania programu lojalnościowego na relacje pomiędzy przedsiębiorstwami (Grzegorz Leszczyński, Piotr Kwiatek)
3.4. Partnerstwo jako czynnik wzrostu efektywności kanałów dystrybucji (Anna Czubata)
4. BUDOWANIE RELACJI NA RYNKU B2B - CASE STUDIES
4.1. Wdrożenia systemów CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - w poszukiwaniu cech wspólnych (Wiesław Bełz)
4.2. Czynniki kształtujące relacje: klient instytucjonalny - przedsiębiorstwo handlu hurtowego Cash and Carry (Dominika Woźny)
4.3. Uwarunkowania lojalności sponsorów instytucjonalnych wobec organizacji artystycznych na przykładzie New York Lincoln C (Łukasz Wróblewski)
4.4. Budowanie sieci relacji na rynku materiałów budowlanych w Polsce (Jarosław Seweryn)
4.5. Partnerstwo w sprzedaży jako instrument podnoszenia konkurencyjności firm w branży drzewnej (Sławomir Majchrowski)
4.6. Współpraca gmin szansą na ich rozwój (Agnieszka Smalec)