Budowanie związków z klientami na rynku business to business - Onepress
ISBN: 978-83-7941-205-1
stron: 190, Format: ebook
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 14,02 zł (poprzednio: 16,89 zł)
Oszczędzasz: 17% (-2,87 zł)
Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać siÄ™ o możliwoÅ›ciach i zakresie aplikacji koncepcji marketingu relacji w realnych dziaÅ‚aniach podejmowanych przez przedsiÄ™biorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia sÄ… rezultatem badaÅ„ polskich specjalistów z zakresu rynku business to business. Monografia powstaÅ‚a w zwiÄ…zku z ogólnopolÂskÄ… konferencjÄ… naukowo-biznesowÄ… pn.: Budowanie zwiÄ…zków z klientami na rynku business to business, która miaÅ‚a miejsce we WrocÅ‚awiu. PrzedmioÂtem zainteresowania autorów niniejszej publikacji sÄ… zagadnienia zwiÄ…zane z budowaniem zwiÄ…zków pomiÄ™dzy podmiotami rynku B2B. Autorzy, w przeÂważajÄ…cej wiÄ™kszoÅ›ci przypadków, skoncentrowali siÄ™ na kwestiach zwiÄ…zanych z ksztaÅ‚towaniem przez przedsiÄ™biorstwo zwiÄ…zków z klientami. StÄ…d szczególnego znaczenia nabiera marketing relacji, jako stosunkowo nowa filozofia prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej przez funkcjonujÄ…ce w PolÂsce firmy. Należy jednak dodać, iż marketing relacji w warstwie teoretycznej charakteryzuje siÄ™ już na tyle bogatym dorobkiem, iż niniejsza publikacja preÂzentuje tylko wybór z szerokiej problematyki budowania zwiÄ…zków na pÅ‚aszczyźnie przedsiÄ™biorstwo - klient.Â
"...wykorzystanie najnowszego krajowego i zagranicznego dorobku piÅ›mienniczego z zakresu zarzÄ…dzania relacjami z klientem, a także zilustrowanie czÄ™ÂÅ›ci teoretycznej opisami przypadków z wdrożeÅ„ marketingu relacji w wybranych przedsiÄ™biorstwach".
Andrzej Bajdak (recenzent)Â
"Książka adresowana do praktyków gospodarczych. I to bez wzglÄ™du na szczebel zarzÄ…dzania, ponieważ prezentowane treÅ›ci bÄ™dÄ… przydatne zarówÂno przedstawicielowi handlowemu, jak również czÅ‚onkom kadry zarzÄ…dzajÄ…cej. Pozycja powinna być przedmiotem zainteresowania wszystkich specjaliÂstów z zakresu rynku business to business. WpÅ‚ywa na to różnorodność oraz aktualność prezentowanych wyników badaÅ„".Â
Olgierd Witczak (WstÄ™p)Â
"DziÄ™ki uczestnictwu wÅ‚aÅ›nie w tego typu forach wymiany myÅ›li i doÅ›wiadczeÅ„, dostrzegamy wiele możliwoÅ›ci współpracy, które w naszym przekonaÂniu mogÄ… owocować wspólnymi projektami, z korzyÅ›ciÄ… zarówno dla Å›rodowiska nauki, jak i biznesu".Â
Tomasz Balin, Janusz Latacz, ZarzÄ…d Simple Sp. z o.o.
Osoby które kupowały "Budowanie związków z klientami na rynku business to business", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)