reklama - zainteresowany?

Budowanie związków z klientami na rynku business to business - Onepress

Budowanie związków z klientami na rynku business to business
ebook
Autor: Opracowanie zbiorowe
ISBN: 978-83-7941-205-1
stron: 190, Format: ebook
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,02 zł (poprzednio: 16,89 zł)
Oszczędzasz: 17% (-2,87 zł)

Dodaj do koszyka Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Tagi: Marketing

Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketingu relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business. Monografia powstała w związku z ogólnopol­ską konferencją naukowo-biznesową pn.: Budowanie związków z klientami na rynku business to business, która miała miejsce we Wrocławiu. Przedmio­tem zainteresowania autorów niniejszej publikacji są zagadnienia związane z budowaniem związków pomiędzy podmiotami rynku B2B. Autorzy, w prze­ważającej większości przypadków, skoncentrowali się na kwestiach związanych z kształtowaniem przez przedsiębiorstwo związków z klientami. Stąd szczególnego znaczenia nabiera marketing relacji, jako stosunkowo nowa filozofia prowadzenia działalności marketingowej przez funkcjonujące w Pol­sce firmy. Należy jednak dodać, iż marketing relacji w warstwie teoretycznej charakteryzuje się już na tyle bogatym dorobkiem, iż niniejsza publikacja pre­zentuje tylko wybór z szerokiej problematyki budowania związków na płaszczyźnie przedsiębiorstwo - klient. 

"...wykorzystanie najnowszego krajowego i zagranicznego dorobku piśmienniczego z zakresu zarządzania relacjami z klientem, a także zilustrowanie czę­ści teoretycznej opisami przypadków z wdrożeń marketingu relacji w wybranych przedsiębiorstwach".
Andrzej Bajdak (recenzent) 

"Książka adresowana do praktyków gospodarczych. I to bez względu na szczebel zarządzania, ponieważ prezentowane treści będą przydatne zarów­no przedstawicielowi handlowemu, jak również członkom kadry zarządzającej. Pozycja powinna być przedmiotem zainteresowania wszystkich specjali­stów z zakresu rynku business to business. Wpływa na to różnorodność oraz aktualność prezentowanych wyników badań". 
Olgierd Witczak (Wstęp) 

"Dzięki uczestnictwu właśnie w tego typu forach wymiany myśli i doświadczeń, dostrzegamy wiele możliwości współpracy, które w naszym przekona­niu mogą owocować wspólnymi projektami, z korzyścią zarówno dla środowiska nauki, jak i biznesu". 
Tomasz Balin, Janusz Latacz, ZarzÄ…d Simple Sp. z o.o.

Dodaj do koszyka Budowanie związków z klientami na rynku business to business

 

Osoby które kupowały "Budowanie związków z klientami na rynku business to business", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.