reklama - zainteresowany?

Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarz - Onepress

Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarz
ebook
Autor: Agata Dudek, Micha
ISBN: 978-83-66165-26-7
stron: 124, Format: ebook
Data wydania: 2023-12-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,75 zł (poprzednio: 35,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-5,25 zł)

Dodaj do koszyka Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarz

Strategia rozwoju mo

Dodaj do koszyka Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarz

 

Osoby które kupowały "Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarz", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo

Dodaj do koszyka Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarz

Spis treści

Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarządzania przez cele na rynku szkolnictwa wyższego. Studium przypadku Akademii Humanitas eBook -- spis treści

SPIS TREÅšCI
Wstęp..................................................................................................................................7
Rodział I
Teoretyczne podstawy formułowania strategii rozwoju....................................................9
1.1. Pojęcie strategii..........................................................................................................................9
1.2. Rodzaje strategii.....................................................................................................................13
1.3. Proces formułowania strategii..............................................................................................17
1.3.1. Analiza sytuacji............................................................................................................19
1.3.2. Wizja i misja.................................................................................................................22
1.3.3. Cele................................................................................................................................24
1.3.4. Określenie strategii......................................................................................................25
1.3.5. Plan działań..................................................................................................................26
1.3.6. Monitorowanie i kontrola...........................................................................................27
1.4. ZarzÄ…dzanie przez cele jako technika zarzÄ…dzania strategicznego...................................29
1.5. Cele a funkcje strategii rozwoju organizacji.......................................................................34
Rozdział II
Akademia Humanitas na rynku szkolnictwa wyższego..................................................38
2.1. Okoliczności powstania i kierunki rozwoju Akademii Humanitas.................................38
2.2. Struktura organizacyjna i oferta rynkowa Akademii Humanitas....................................49
2.3. WspóÅ‚praca Akademii Humanitas z otoczeniem spoÅ‚eczno-gospodarczym.................59
Rozdział III
Analiza strategii rozwoju Wyższej SzkoÅ‚y Humanitas na lata 2008–2018 .....................70
3.1. Konkurencyjność w szkolnictwie wyższym........................................................................70
3.2. Rola strategii w zarzÄ…dzaniu uczelniÄ…..................................................................................73
3.3. Strategia Wyższej Szkoły Humanitas na lata 2008-2018 ..................................................76
Rozdział IV
FormuÅ‚owanie strategii rozwoju Akademii Humanitas na lata 2021‒2030...................88
4.1. Przygotowania uczelni do procesu opracowania nowej strategii rozwoju.....................88
4.2. Opracowanie strategii rozwoju uczelni – etapy i wyzwania.............................................93
4.2.1. Analiza sytuacji wyjściowej w Akademii Humanitas.............................................93
4.2.2. Definiowanie misji i wizji uczelni.............................................................................97
4.2.3. FormuÅ‚owanie celów strategicznych .......................................................................100
4.2.4. FormuÅ‚owanie celów operacyjnych i wskaźników efektywnoÅ›ci.........................103
4.2.5. Formalizowanie strategii ..........................................................................................113
Zakończenie....................................................................................................................117
Bibliografia.....................................................................................................................119

Dodaj do koszyka Budowanie strategii rozwoju uczelni jako element modelu zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.