Budowanie lojalności klientów - Onepress

ISBN: 83-246-0468-5
stron: 208, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-04-19
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 37,00 zł
Marketing partnerski w polskich firmach:
- skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club)
- zarzÄ…dzanie kluczowymi klientami (Multibank)
- wiązanie klientów z firmą przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary)
Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście. Kupujemy markowe przyprawy, których smaku jesteśmy pewni, nawet jeśli domowe danie staje się przez to droższe od serwowanego w restauracji. A przejściowe promocje nie powodują, że co parę miesięcy przełączamy się do innych sieci komórkowych. Czyż to nie zabawne? Wkroczyliśmy w bardziej dojrzałą erę marketingu relacji, lecz konsumenci wciąż łudzą się, że ich decyzje zakupowe są racjonalne, a wiele firm sprzedaje niemal po kosztach -- w przekonaniu, że najsilniejszą zachętą jest niska cena.
W tej książce przeczytasz o polskich firmach, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. O firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny. Z tej książki dowiesz się:
- jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych,
- czym jest wartość życiowa klienta i jak ją zwiększać,
- jak działają programy lojalnościowe (internet i karty stałego klienta),
- jakie korzyści pozacenowe są ważne dla klientów,
- jak podnosić klientom koszty zmiany dostawcy,
- jak analizować i filtrować informacje o klientach.
Koniec ery pojedynczych transakcji
Osoby które kupowały "Budowanie lojalności klientów", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)