reklama - zainteresowany?

Budowanie lojalności klientów - Onepress

Budowanie lojalności klientów
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 83-246-0468-5
stron: 208, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-04-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Budowanie lojalności klientów

Tagi: Marketing

Marketing partnerski w polskich firmach:

  • skuteczne programy lojalnoÅ›ciowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club)
  • zarzÄ…dzanie kluczowymi klientami (Multibank)
  • wiÄ…zanie klientów z firmÄ… przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary)

Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście. Kupujemy markowe przyprawy, których smaku jesteśmy pewni, nawet jeśli domowe danie staje się przez to droższe od serwowanego w restauracji. A przejściowe promocje nie powodują, że co parę miesięcy przełączamy się do innych sieci komórkowych. Czyż to nie zabawne? Wkroczyliśmy w bardziej dojrzałą erę marketingu relacji, lecz konsumenci wciąż łudzą się, że ich decyzje zakupowe są racjonalne, a wiele firm sprzedaje niemal po kosztach -- w przekonaniu, że najsilniejszą zachętą jest niska cena.

W tej książce przeczytasz o polskich firmach, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. O firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny. Z tej książki dowiesz się:

  • jak odróżniać klientów kluczowych od pozostaÅ‚ych,
  • czym jest wartość życiowa klienta i jak jÄ… zwiÄ™kszać,
  • jak dziaÅ‚ajÄ… programy lojalnoÅ›ciowe (internet i karty staÅ‚ego klienta),
  • jakie korzyÅ›ci pozacenowe sÄ… ważne dla klientów,
  • jak podnosić klientom koszty zmiany dostawcy,
  • jak analizować i filtrować informacje o klientach.

Koniec ery pojedynczych transakcji

Dodaj do koszyka Budowanie lojalności klientów

Spis treści

Budowanie lojalno

Dodaj do koszyka Budowanie lojalności klientów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.